Ами странно е да не хващат... Особенно и ръчната щото да речем ако не разтварят Барабанчетата то жилото си опъва съвсем независимо. За ръчната препоръчвам да гресираш хубаво и да раздвижиш жилото на колелото дето не лови явно е със скъсани маншони и клеясало. затова като не мърда едното жило като дръпнеш започва да обтяга повече на другото. Ако са много зле ги смени и двете не е трудно и са 12лв./макс 15лв. парчето със кожусите и гумичките на тях.
За крачната ... казваш че си обезвъздушил т.е. Разбирам че и двете задни колела изхвърлят течност като отвиваш. Ако имаш съмнение: отвий едната медна тръбичка пред цилиндърчето, запуши я с пръст и накарай някой да натисне педала. Ако всичко е наред ртябва да избие течност и то със сила т.е. да не можеш да зарържиш. Като затвориш после и Обезвъздушиш отново Може и да провериш другото по същия начин.
Често проблема е в самите цилиндърчета - Смяната им решава проблема Ако горното е вярно.
Не е зле и да претакаш/смениш цялата течност особенно ако не е правено повече от 2 год мойто като го купих при първото претакане извади сума ти чернилка докато се избистри. Купона беше че след седмица ми протече единия цилиндър и изтече цялата течност докато на другата сутрин когато го видях се оказа че нямам спирачки
след смяната при пълненето излезе още толкова чернилка и то през другото задно което ме хвърли в музиката.
Относно натискането на ръка дето се връщат може да е само това: или Имаш ВЪЗДУХ в тръбите и то немалко или теч от някъде. Последната възможност е (ако не е от тези двете ) Да има скъсана гумичка във главния цилиндър и като натиснеш да връщаш през него течността в резервоарчето над цилиндъра. Ама това за мен поне е по-малко вероятно.
ЕДИН проблем при стари коли Когато си сменявах маркучите отзад се оказа че само със оксижен се развиват !
Иначе късаш или прецакваш накраиниците и трябва после да сменяваш и медните тръбички, не че ги няма ама е кофти. :roll: