 |
|
Дата и час: Нед Юли 13, 2025 8:19 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Газова уредба на пълен инжекцион
Автор |
Съобщение |
jsp
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Май 18, 2005 3:56 pm Мнения: 70 Местоположение: София
|
 Газова уредба на пълен инжекцион
Тъй като повечето ни автомобили - Браво/Брава/Мареа са пълен инжекцион, а от друга страна бензина поскъпна, предлагам в тази тема да съберем мнения за това кой какви проблеми има с газовата си, за да стигнем до заключението дали си струва слагането на обикновена газ уредба на пълен инжекцион?!
:idea: :!: :idea:
_________________ Fiat Brava 1,6 16v 103 к.с. 1997г.
|
Пет Юли 22, 2005 12:17 pm |
|
 |
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
ако газовата уредба е специално за многоточков инжекцион (т. н. газов инжекцион), не би трябвало да се очаква да има сериозни проблеми, но да кажат "газаджиите", аз още не мога да отделя 1800 лв. за уредба и харча луди пари за бензин....
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Пет Юли 22, 2005 2:04 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
за брава не знам но аз на темпра 1,8 пълен инжекцион с обикновена газова никви ядове /да не чуе дявола само/ уредбата ми е BRC
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пет Юли 22, 2005 2:12 pm |
|
 |
trent
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Юли 14, 2005 9:58 am Мнения: 29 Местоположение: Пловдив
|
Абе stef, при официалните представители ли я монтира тази уредба БРЦ?
_________________ FIAT and NIN the best combination...
|
Пет Юли 22, 2005 2:19 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
trent написа: Абе stef, при официалните представители ли я монтира тази уредба БРЦ?
не така дойде от италия
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пет Юли 22, 2005 3:03 pm |
|
 |
georgiarg
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am Мнения: 323 Местоположение: Пловдив
|
Колеги преди да си купя фиата се консултирах с представителите на BRC за Пловдив  . Те ми казаха, че на пълен инжекцион няма да качат обикновенна газова уредба, защото възниквали редица проблеми вкл. и сериозни детонации. Поради тази причина се спрях на Brava 1,4 12V.
|
Пет Юли 22, 2005 3:08 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
georgiarg написа: Колеги преди да си купя фиата се консултирах с представителите на BRC за Пловдив  . Те ми казаха, че на пълен инжекцион няма да качат обикновенна газова уредба, защото възниквали редица проблеми вкл. и сериозни детонации. Поради тази причина се спрях на Brava 1,4 12V.
ако всичко е направено както трябва и най вече да няма проблеми по ел част -кабели свещи и т.н няма никакъв проблем за пример АЗ темпра 1,8 пълна инжекция и един приятел БМВ318 също пълна инжекция и двамата сме с БРЦ обикновени няма да гърми няма да трещи всичко си е ок неговата е слагана в Пловдив но не знам точно къде ако разбера ще пиша
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пет Юли 22, 2005 3:25 pm |
|
 |
mariobg
|
:!:
Последна промяна mariobg на Вто Мар 14, 2006 5:29 pm, променена общо 1 път
|
Пет Юли 22, 2005 4:58 pm |
|
 |
Косьо
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Яну 19, 2005 10:02 pm Мнения: 59 Местоположение: Стара Загора
|
Марио, какво наричаш обикновена газова уредба, но монтирана в Италия? Да разбирам не газов инжекцион? А с изпарител? Щото аз не съм виждал "обикновена" по нашите разбирания монтирана отвън. Всички са с електрически изпарители управлявани от собствено ЦПУ плюс разните му там емулатори и т.н. Но все пак ако не е така на твоя човек, кажи го, да сложа още един минус на "небрежните" италианци. Аз доста се интересувах миналата година, като купих моя Фиат, който не е с пластмасови колектори и най-ефтиния вариант на такава с ЦПУ излиза 800 кинта. Не се отказах заради цената, а защото при нас в Стара Загора не можаха да намерят схемата за моя тип мотор. В нея всичко е показано- къде коя жица се реже и къде се свързва. Един професор /собственика/ ми обясняваше, че нямало значение какъв е мотора, той знаел и на всичко отгоре ме заряза посредата на разговора, защото дойде един със 100 годишен Москвич, на когото отиде да му се прави също на разбирач, че нещо не вървял. Естествено му теглих майната. Обаждах се в Пловдив до БРС, но те не искат да ми монтират друго освен инжекцион?! А на всичко отгоре и тях не ги интересувало мотора ми и типа на впръскването?! Между другото моята е с GM-Multec и ако някой има опит с такава система и с монтирана на нея газ, моля да сподели!
_________________ Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000
|
Вто Юли 26, 2005 3:54 pm |
|
 |
Кейн
Кара кола
Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm Мнения: 298 Местоположение: София
|
Като сме почнали за газовите, пълните инжекциони и плочките, дави кажа как е работата при мене.
Уредбата си я сложих при пичовете на Горубляне, зад миялните гаражи. Едното момче е манияк на италианките, кара стара Аргента и той ми слага уредбата.
Моя двигател е многоточкова инжекция с метални колекторни тръби, 1,8, двувалка. Уредбта е с изпарител Ловато и на инжекторите имам емулатор. Газоватае с "плочка", демек смесител по пътя на всмукването на въздуха. Превключването е автоматично.
Харчи по 12 литра градско на 100, като мойто градско е главно по светофарите.
За сега нямам никакви проблеми с машината, разликата във вървежа е малка, изключително съм доволен за сега.
Хората дето я слагаха казаха че е много важно да е сложена кадърно уредбата не трябва да има никакви проблеми. Пичовете правеха всякакви коли, но определено разбираха от италианките.
_________________ Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
|
Вто Юли 26, 2005 4:58 pm |
|
 |
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Косьо написа: Марио, какво наричаш обикновена газова уредба, но монтирана в Италия? Да разбирам не газов инжекцион? А с изпарител? Щото аз не съм виждал "обикновена" по нашите разбирания монтирана отвън. Всички са с електрически изпарители управлявани от собствено ЦПУ плюс разните му там емулатори и т.н. Но все пак ако не е така на твоя човек, кажи го, да сложа още един минус на "небрежните" италианци. Аз доста се интересувах миналата година, като купих моя Фиат, който не е с пластмасови колектори и най-ефтиния вариант на такава с ЦПУ излиза 800 кинта. Не се отказах заради цената, а защото при нас в Стара Загора не можаха да намерят схемата за моя тип мотор. В нея всичко е показано- къде коя жица се реже и къде се свързва. Един професор /собственика/ ми обясняваше, че нямало значение какъв е мотора, той знаел и на всичко отгоре ме заряза посредата на разговора, защото дойде един със 100 годишен Москвич, на когото отиде да му се прави също на разбирач, че нещо не вървял. Естествено му теглих майната. Обаждах се в Пловдив до БРС, но те не искат да ми монтират друго освен инжекцион?! А на всичко отгоре и тях не ги интересувало мотора ми и типа на впръскването?! Между другото моята е с GM-Multec и ако някой има опит с такава система и с монтирана на нея газ, моля да сподели!
Ти може да не си виждал, но това не означава, че няма...
Доколкото знам аз, моята е точно такава и не знам да има ЦПУ за управление на изпарителя - той си е съвсем обикновен - целия е разглабян. Уредбата си дойде така и ако не я натискам, колата харчи 12 газ на градско. Под 'натискам' разбирай 'не падам под 80 км/ч в града'...
Колкото до БРЦ - ясно съм се изказал в съответният раздел - за мен тези хора далеч не заслужават славата, която имат тези уредби...
_________________ Alles in Ordnung
|
Вто Юли 26, 2005 5:21 pm |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Zaphod написа: Косьо написа: Марио, какво наричаш обикновена газова уредба, но монтирана в Италия? Да разбирам не газов инжекцион? А с изпарител? Щото аз не съм виждал "обикновена" по нашите разбирания монтирана отвън. Всички са с електрически изпарители управлявани от собствено ЦПУ плюс разните му там емулатори и т.н. Но все пак ако не е така на твоя човек, кажи го, да сложа още един минус на "небрежните" италианци. Аз доста се интересувах миналата година, като купих моя Фиат, който не е с пластмасови колектори и най-ефтиния вариант на такава с ЦПУ излиза 800 кинта. Не се отказах заради цената, а защото при нас в Стара Загора не можаха да намерят схемата за моя тип мотор. В нея всичко е показано- къде коя жица се реже и къде се свързва. Един професор /собственика/ ми обясняваше, че нямало значение какъв е мотора, той знаел и на всичко отгоре ме заряза посредата на разговора, защото дойде един със 100 годишен Москвич, на когото отиде да му се прави също на разбирач, че нещо не вървял. Естествено му теглих майната. Обаждах се в Пловдив до БРС, но те не искат да ми монтират друго освен инжекцион?! А на всичко отгоре и тях не ги интересувало мотора ми и типа на впръскването?! Между другото моята е с GM-Multec и ако някой има опит с такава система и с монтирана на нея газ, моля да сподели! Ти може да не си виждал, но това не означава, че няма... Доколкото знам аз, моята е точно такава и не знам да има ЦПУ за управление на изпарителя - той си е съвсем обикновен - целия е разглабян. Уредбата си дойде така и ако не я натискам, колата харчи 12 газ на градско. Под 'натискам' разбирай 'не падам под 80 км/ч в града'... Колкото до БРЦ - ясно съм се изказал в съответният раздел - за мен тези хора далеч не заслужават славата, която имат тези уредби...
Веско твойта газова хич не е най-обикновенната, като се има в предвид че имаш емулатор на ламдасондата, имаш стъпков мотор за газта и т.н. Доколкото си спомням имаше поне 4 кутийки БРЦ емулатори. Ако обикновенната газова е 400-500лв, твойта не идва по-малко от 800-900 кинта.
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Вто Юли 26, 2005 5:33 pm |
|
 |
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Така е - в паралелната тема съм го написал:
viewtopic.php?t=1734&highlight=
Под 'обикновена' имам предвид уредба, която не е газов инжекцион ;)
_________________ Alles in Ordnung
|
Вто Юли 26, 2005 5:43 pm |
|
 |
cio
Кара Симсонка
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 4:25 pm Мнения: 51 Местоположение: София
|
Кейн написа: Като сме почнали за газовите, пълните инжекциони и плочките, дави кажа как е работата при мене. Уредбата си я сложих при пичовете на Горубляне, зад миялните гаражи. Едното момче е манияк на италианките, кара стара Аргента и той ми слага уредбата. Моя двигател е многоточкова инжекция с метални колекторни тръби, 1,8, двувалка. Уредбта е с изпарител Ловато и на инжекторите имам емулатор. Газоватае с "плочка", демек смесител по пътя на всмукването на въздуха. Превключването е автоматично. Харчи по 12 литра градско на 100, като мойто градско е главно по светофарите.
За сега нямам никакви проблеми с машината, разликата във вървежа е малка, изключително съм доволен за сега.
Хората дето я слагаха казаха че е много важно да е сложена кадърно уредбата не трябва да има никакви проблеми. Пичовете правеха всякакви коли, но определено разбираха от италианките.
Колега, къде точно се намират на Горубляне тия пичове???
_________________ Bravo HGT
|
Сря Авг 10, 2005 9:36 am |
|
 |
angelmilev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 8:11 pm Мнения: 77 Местоположение: София, жк Младост 3
|
:-) И аз да попитам къде точно се намират тези на Горубляне?
|
Чет Авг 11, 2005 9:44 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |