 |
 |
 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 11:36 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Нестабилни обороти на газ!
Автор |
Съобщение |
silazarov
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Мар 02, 2005 11:25 am Мнения: 55 Местоположение: София
|
 Нестабилни обороти на газ!
Здравейте колеги, вече втори ден карам на газ, сложих си газова уредба ЛОВАТО. Казаха ми че тъй като съм с карбуратор слагането на газова уредба не е проблем за мене.
Не знам дали това е нормално понеже уредбата е нова или защото газта е некачествена(налях от Шел), обаче оборотите ми на празен ход доста играят и се движат м/у 600 и 800, като по-често се задържат на 600 и колата леко вибрира. От сервиза като ми сложиха уредбата ми казаха, че след като мина около 1000 км трябва да дойда пак за реглаж, което ме навежда на мисълта, че това с оборотите може и да е нормално за колите с новоинсталирани газови уредби?!?
_________________ Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор
|
Чет Юли 21, 2005 9:10 am |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
на изпарителя има една дебела врътка с накатка,палиш и започваш да я вътиш в едната или другата посока(това при загрял мотор)и намираш максималните обороти....
и не слагай от шел,пробвай лукоил или омв
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Чет Юли 21, 2005 10:01 am |
|
 |
Uho
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 1:12 pm Мнения: 83 Местоположение: София
|
Не бързай да пипаш каквото и да е. Мини 1000-1500 км и иди където са ти я монтирали да ти направят реглаж на ново. Просто трябва малко време да поулегнат мембраните на изпарителя.
|
Чет Юли 21, 2005 11:52 am |
|
 |
Кейн
Кара кола
Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm Мнения: 298 Местоположение: София
|
Точно в мембраните на изпарителя е работата, обаче според мене не им е необходима повече от една седмица каране, естествено ако минеш 1000 км за седмицата - ОК.
При мене например след седмица като отидох празния ход не ми го пипаха. Само форсаж на 4000 оборота и реглаж на подаването на газ.
След това аз сам по слух и с дебелата врътка си регулирах оборотите между 800 и 900.
На моя изпарител има обаче 2 такива дебели врътки, едната е определено за празния ход но другата за какво е - никак не знам.
И моя изпарител е Ловато
_________________ Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
|
Чет Юли 21, 2005 1:13 pm |
|
 |
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Най-вероятно е за източване на филтъра за газта - за тъй наречената 'миризливка'...
_________________ Alles in Ordnung
|
Чет Юли 21, 2005 1:46 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|