 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 2:07 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Фиат Стило прегрява - ПРОБЛЕМА РЕШЕН
Автор |
Съобщение |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
doofiat написа: Пич така като чета постовете ти и все едно виждам това, което на мен ми се случи и завърши доста гадно в петък вечер. Тук си виждам точно моя проблем, но ти си реши сам.
Значи преди месец и нещо бях настъпил колата извънградско и тя взе да загрява повече от нормалното и водата вреше и аз спрях и изчаках да изтине. След това пак я запалих и реших да се върна 50 км и да видя какво ще правя. Да обаче като я карах с около 90-100 км/ч нямаше никакъв проблем. На другия ден реших да тръгна към София (тръгнах от Русе), но бавничко - с до 90 км/ч. Закарах я на Киро-Алфата и той ми каза, че имало въздушна възглавница. Следващия един месец карах Бравата само в София и я юрках - нямаше никакви проблеми, температурата си беше перфектна. В петък реших да тръгна за Русе и карах по магистралата с 130-140 км/ч. Преди първия тунел погледнах случайно стрелката на температурата, която се беше установила на две стрелки разстояние от червения сектор. Аз спрях и видях, че перките невъртят, а радиатора беше студен, а маркучите надути и антифриза излизаше от капачката. Вече влезе в червения сектор и реших да я пусна по инерция да се охлади. И като минах около 3-4 км само спускане, температурата се нормализира и тогава спрях и я огъсих. Антифриза беше изхвърлен и аз налях вода и обезвъздуших и реших да се върна към София - да, ама не. Само за един тунел разстояние колата пак тръгна да се изкачва и аз спрях веднага. С помощта на един пич с автовоз колата беше докарана в София. В събота Киро-Алфата разглоби главата и резултата беше спукване.
Опичай си акъла пич, защото така като ти чета постовете по моя път си тръгнал.
Това този петък и събота ли?
Ауу много лошо :|
Имаш ли видеиа какво ще правиш, заварка (дано да става) и т.н.
Дано да е леко и "приятно" спукването.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Пон Мар 12, 2007 1:06 am |
|
 |
doofiat
|
Да, този петък стана целия джангър
Кво да правиш живот :?
Иначе лекичко се е пропукало и според Киро-Алфата ще стане заварка и цитирам: "...главата ще е като нова".
Добре, че бях стигнал до Витиня - на върха и следваше само спускане и колата охлади бързо. В червения сектор е стояла около 2 минути - докато отворя капака да видя дали въртят перките. Не съм я гасил въобще и реагирах бързичко, като се изключи, че съм голям шемет - хем си имах едно на ум и просто забравих, че трябва да следя температура. Просто изключих - супер нетипично за мен, нооо... Майната му.
|
Пон Мар 12, 2007 10:25 am |
|
 |
doofiat
|
Ремонтът в цени и части след 2-3-минутно стоене на стрелката в червения сектор:
- заварка на главата+регулиране на клапаните+ренген на главата+гумички на клапаните - 150 лв.(срок - 3 дни)
- гарнитура за ТД (метална) - 60 лв.
Реших да сменя и сегментите, че така и така е в бокса и цената им е 270 лв.
|
Вто Мар 13, 2007 5:28 pm |
|
 |
batvladko
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 3:31 pm Мнения: 10 Местоположение: София Област
|
Днес колата излезе от сервиз.
Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ).
Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.
п.п. Надявам се това да изчисти проблема
п.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.
_________________ Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
|
Чет Мар 15, 2007 10:21 am |
|
 |
batvladko
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 3:31 pm Мнения: 10 Местоположение: София Област
|
А между другото ,
някой може ли да ми каже на компютъра на стилото маслото как трябва да се чете, в смисъл има шест точки които се запълват. Мойто е запълнило 3 . Това значи ,че е на средата или че маслото трябва да се допълни за да напълни до край точките ?
_________________ Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
|
Чет Мар 15, 2007 10:27 am |
|
 |
doofiat
|
batvladko написа: Днес колата излезе от сервиз.
Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.
п.п. Надявам се това да изчисти проблема
п.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.
Колега опъния на магистралата със 130 км/ч в продължение на поне 20 мин. Тогава, ако имаш проблем с глава или гарнитура ще се разбере (ще тръгне да загрява). Ако можеш дори след тези 20 минути спри и виж нивото на антифриза - ако се покачило нивото на антифриза, а стрелката на температурата си в норма, значи ти предстои беля като моята и тогава не чакай да загрява, ами отивай да ти сменят гарнитурата или не я карай вече.
Тия планинските пътища не са показателни, защото се сменят оборотите постоянно.
Как ти е нивото на антифриза - променя ли се сутрин или след като си карал бързичко?
Последна промяна doofiat на Чет Мар 15, 2007 10:33 am, променена общо 1 път
|
Чет Мар 15, 2007 10:28 am |
|
 |
batvladko
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 3:31 pm Мнения: 10 Местоположение: София Област
|
В такъв случай не би ли трябвало да имам въздух в системата.
Антифриза си се движи нормално в разширителя : когато не е заграряла е между мин и макс , а когато загрее е на макс. А и антифриза не е мръднал като количество.
_________________ Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
|
Чет Мар 15, 2007 10:32 am |
|
 |
doofiat
|
Да, би трябвало да има въздух в системата, но първоначално не е толкова забележим.
Виж си и цялата охладителна система. Отиди да ти я прочистят.
|
Чет Мар 15, 2007 10:38 am |
|
 |
batvladko
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 3:31 pm Мнения: 10 Местоположение: София Област
|
Това и ще направя. Тия дни ще я кача на магистралата и ако го покаже пак ще сменя термостата и ще я промия цялата.
п.п. От както ми го показа за първи път проблема съм минал около 300 км на магистрала и 200км на градско , така че все ми се струва да беше напълнила с въздух .
_________________ Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
|
Чет Мар 15, 2007 10:47 am |
|
 |
batvladko
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 3:31 pm Мнения: 10 Местоположение: София Област
|
А за маслото можеш ли да дадеш мнение ?
_________________ Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
|
Чет Мар 15, 2007 10:49 am |
|
 |
doofiat
|
|
Чет Мар 15, 2007 12:43 pm |
|
 |
dudulia
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 11:29 pm Мнения: 450 Местоположение: Хасково
|
Колега,честно да ти кажа и аз бях минал по този път със заварки на глава,преди доста години на москвича...
Дали беше от кофти място,дали от калпав заварчик,но проблема се реши с нова глава.Малко късно ти прочетох поста,но ако бях на твое място щях да търся друга глава.Дано в твоя случай да се е оправил със заварка и много следи температурата,защото едно хубаво загряване ще доведе до разширяване на метала и шевът може да не издържи.Много кофти работа.....
|
Чет Мар 15, 2007 1:43 pm |
|
 |
batvladko
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 3:31 pm Мнения: 10 Местоположение: София Област
|
Проблема е решен.
Оказа се ,че радиатора и бил спукан неволно от някой псевдо майстор, в резултат на което са му слагали
препарат за запушване на течове. Обаче са попрекалили )
Радиатор = 320 лева
Работа = 80 лева
_________________ Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
|
Чет Апр 05, 2007 10:51 pm |
|
 |
gurumxx
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 7:51 am Мнения: 20 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
При течове не наливайте спичащи добавки защото наистина правят бели...новия радиатор си е нов...
Честито колега със здраве да си караш Стилото
batvladko написа: Проблема е решен.
Оказа се ,че радиатора и бил спукан неволно от някой псевдо майстор, в резултат на което са му слагали препарат за запушване на течове. Обаче са попрекалили )
Радиатор = 320 лева Работа = 80 лева
|
Чет Ное 01, 2007 12:12 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |