Дата и час: Вто Май 20, 2025 1:35 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 ТD100 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 6:55 pm
Мнения: 9
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 ТD100
УТРЕ ми предстои закупуването на тази кола http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details много ми харесва, но тази статия ме отказва лека по лека http://www.automarket.bg/articles/11012002.htm казва се че гният, че тропат, че скърцат, че са скъпи за поддръжка- това така ли е! Моля ви кажете ми плюсовете и минусите на модела който искам! Спешно ми е


Последна промяна torbo на Нед Фев 11, 2007 7:49 pm, променена общо 1 път



Нед Фев 11, 2007 7:01 pm
Профил
UNREAD_POST Re: Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 JTD
torbo написа:
УТРЕ ми предстои закупуването на тази кола http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details много ми харесва, но тази статия ме отказва лека по лека http://www.automarket.bg/articles/11012002.htm казва се че гният, че тропат, че скърцат, че са скъпи за поддръжка- това така ли е! Моля ви кажете ми плюсовете и минусите на модела който искам! Спешно ми е

Колега, точно тази статия е най-тенденциозната която съм чел някога, а въпросния А. Хранов сме го коментирали не веднъж във форума....Ако само тя е причината за колебанието ти, просто я игнорирай. Надявам се колегите с повече опит по отношение на дизеловите двигатели на Фиат да изкажат мнение.


Нед Фев 11, 2007 7:20 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 6:55 pm
Мнения: 9
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
Абе и аз се подхилвах на това с common raila защото 2 oт трите дизелови двигатели (тия по 100 и 105 коня) имат комон рейл и статията откровено ми се стори от онея статии дето са там за да НЕ ГИ ЧЕТЕМ! Благодаря колеги- надявам се от утре са съм достоен и пълноправен член на вашия клуб :D

ХАХА добре че не е COMPOT RAIL

а иначе цената на колата добра ли е или е притеснителна в някакво отношение?


Нед Фев 11, 2007 7:34 pm
Профил
UNREAD_POST Re: Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 JTD
torbo написа:
УТРЕ ми предстои закупуването на тази кола http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details много ми харесва, но тази статия ме отказва лека по лека http://www.automarket.bg/articles/11012002.htm казва се че гният, че тропат, че скърцат, че са скъпи за поддръжка- това така ли е! Моля ви кажете ми плюсовете и минусите на модела който искам! Спешно ми е


Колега, ти JTD или TD 100 ще купуваш?
Ако ще купуваш Бравото от обявата,която сидал значи ще взимаш TD 100. Двигателят е добър и моята Брава е с такъв. Ако не припушва, ако върви и не трака много и пали от раз сутрин значи си струва. Сега като се замисля, през първите километри няма как да не припушва приположение, че е стояла доста време.
Най-добре е да й направят диагностика.
Виж климатика дали бачка, пробвай ABS-а.


Нед Фев 11, 2007 7:39 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 6:55 pm
Мнения: 9
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
еми май че е TD100- 100 коня


Нед Фев 11, 2007 7:42 pm
Профил
UNREAD_POST 
На снимката се вижда ясна разлика на боята на предния калник - явно е блъскана. Огледай я!
Според мен цената е ниска.


Нед Фев 11, 2007 7:45 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 6:55 pm
Мнения: 9
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
мхм и аз това видях и се чудих дали не е от снимката ама май не е! ще я погледна хубаво


Нед Фев 11, 2007 7:48 pm
Профил
UNREAD_POST 
Според мен, не боята на калника е различна, а боята на вратата! А пък може и да е от снимката. Вземай го бравото ако ти хареса, защото аз досега изгнило браво не съм виждал... незнам за вас :)
Да... Golf 3 с издънен под съм виждал :twisted:


Нед Фев 11, 2007 8:06 pm
UNREAD_POST 
Аз пак както в една друга тема, ще се хвана за надписа на предните калници "TD 100". На снимката липсва този надпис.
Ако ще я водиш на сервиз, я води и на стенд да видят дали не е усукана.

Не знам, аз съм с предубеждение за тази кола - има airbag, ABS, климатик, лети джанти, освен това е и с един от най-здравите двигатели на Фиат, TD 100.
Нещо съмнително евтина ми се вижда тази кола. Имай си поне две на ум. Успех!!!


Нед Фев 11, 2007 8:20 pm
UNREAD_POST 
Цената е прекалено ниска! Спестили са нещо в тази обява. Както каза Добри едва ли има и всички изброени екстри. Обикновенно това, което го пише по обявите няма нищо общо с това на живо! :) От личен опит го знам търсейки някога моята кола.


Нед Фев 11, 2007 8:24 pm
UNREAD_POST 
фиат да гние - това да не е опел или, по-лошо, форд, нема такъв филм, както казаха колегите, тази статия е пълна лъжа.....
а, ако колата е нов внос, след 07 - цената е ниска пак, но вече не прекалено... виж дали пали, как върви, как работи и я взимай, аз съм си доволен от този двг, нищо, че го плюя от време на време, че не върви :mrgreen:


Нед Фев 11, 2007 8:31 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Добрият избор е френското дизелово сърце

Преди години всеки нов модел на Citroen изненадваше автолюбителите с интересните си, малко екстравагантни дизайнерски решения и с авангардни технически постижения. За съжаление обаче представители на френската фирма като моделите Citroen ID, DS, GS, BX, CX тровеха често нервите на собствениците си с безкрайни проблеми. Хидропневматиката на окачването беше много чувствителна ремонтът й - изключително сложен и скъп, електрическата система създаваше главоблъсканици на монтьорите, влагата беше вечният враг на запалителната система, а корозията (до 1982 г.) "ядеше" каросерията като топъл хляб.
С появата си през 1991 г. Citroen ZX беше нещо като добрия ученик в класа. Със стабилна, без дизайнерски изхвърляния каросерия, с конвенционална, но здрава и надеждна техника, със спокойни и икономични двигатели. Това беше първият модел на Citroen, конкурент в най-трудния автомобилен клас - компактния, където трябваше да дели мегдан с такива признати вече лидери като Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Escort и цяла орда японци. Въпреки добрите си експлоатационни качества и безупречно комфортна возия френският автомобил не успя да се справи с тежката задача. Но тя се превърна в отлична алтернатива, особено след появата на наследницата Xsara през 1997 г., за любителите на автомобили втора ръка. Доказателство за това дава статистиката: 78% от собствениците са доволни от своя Citroen ZX, а 75% отново биха се доверили на този модел.
Според непредубеденото око на държавните германски служби (TUV) най-слабото място на компактния французин са спирачките. Дори при автомобили с малко навъртени километри са установени износени дискове на предните спирачки. Явно в Citroen са добре запознати с този дефект - инженерите са разрешили вместо скъпата подмяна с нови дискове, старите детайли да се шлайфат прецизно на специална машина. Цената на тази услуга в Европа е около 100 DM за комплект предни дискове. Със сигурност по-евтино ще струва ремонтът на ръчната спирачка, дори при подмяна на корозирали жила. Ако ви попадне Citroen ZX от първите две години на производство (1991-1992 г.), не трябва да се учудвате, че вместо 56 литра обем на резервоара, обявени в сервизното описание, едва ли ще можете да заредите повече от 45 литра. А когато сте изхарчили не повече от 35 литра гориво, задължително започва да мига лампичката за резервата. Този конструктивен недостатък се дължи на особената форма на резервоара и безбройните маркучи. Така бензиновата помпа не може да изхвърли според предназначението близо ? от горивото. Собственици на автомобили, произведени през същите години, се оплакват от неприятно свиреща турбина на вентилатора за отоплението, тракащо при студ жило на километража и вечно дефектен часовник, но това едва ли ще притесни българския шофьор, свикнал на руски возила. Няма да натовари много семейната каса и подмяната на задното гърне на ауспуха, което на 3-4 години със сигурност подлежи на замяна.
Особено внимание заслужават тези модели на Citroen ZX, които са произведени до края на 1991 г., от така наречената първа серия. Те хронично страдат от прегорели гарнитури на цилиндровата глава - познава се лесно по белия дим от ауспуха, характерното бълбукане в разширителния съд за охлаждащата течност. Чак до 1994 г. пък собствениците на Citroen ZX се мъчат с дефекти в инжекциона и ламбдовата сонда на катализатора, които струват доста пари. Проблеми създават и бобината на запалването (?!?), и датчикът за оборотите на двигателя. И още една типично френска странност: компактният Citroen вози най-добре и сигурно с гуми, произведени от Michelin - всякакви експерименти тук са излишни.
Без да е особено богат, изборът на различни двигатели, задвижващи Citroen ZX, е абсолютно достатъчен. Мощността при бензиновите мотори варира: 75 к. с., 88 к. с., 101 к. с., 120 к. с. и 163 к. с. На компактната каросерия много добре пасва агрегатът с обем 1600 куб. см и мощност 88 к. с. Той е достатъчно темпераментен и еластичен, същевременно много икономичен, само малко шумен при високи обороти. Особена препоръка заслужават типично френските дизелови двигатели на Citroen ZX. Дори "нормалните" атмосферни дизели с ходов обем 1900 куб. см и мощност 64 к. с. и 68 к. с. са достатъчно еластични и изключително икономични. Турбодизелът с мощността си от 90 к. с. също не харчи много - средно 7 литра на 100 км, но върви като фурия и е истинска заплаха за бензиновата конкуренция.
Нетипично за Citroen за модела ZX се предлагат доста разновидности на каросерията: хечбек с 3 или 5 врати, комби - по френски Break, както и безброй комбинации с най-различно оборудване. Цените на употребяваните автомобили обаче са истинският коз, който превръща Citroen ZX в привлекателна алтернатива при покупка в компактния клас. Едва ли някой няма да се изкуши да даде 3000-4000 DM по-малко. Нищо че не е произведен в Германия.

Историята
Март 1991 г. Представяне на Citroen ZX на Женевския автомобилен салон. Хечбек с 5 врати. Бензинови двигатели с мощност 75 к. с. и обем 1 400 куб. см, 88 к. с. - 1600 куб. см, 120 к. с. - 1900 куб. см.
Март 1992 г. Дизелов двигател с ходов обем 1900 куб. см и мощност 64 к. с.
Ноември 1992 г. Хечбек с 3 врати. Нови двигатели: 1800 куб. см - 101 к. с., 2000 куб. см - 121 к. с., турбодизел 1900 куб. см, 90 к. с.
Септември 1994 г. Премиера на Citroen ZX комби - Break. Модернизация на предната решетка, еърбег за шофьора, повишаване мощността на атмосферния дизел 1900 куб. см на 68 к. с.
Септември 1996 г. Нов двигател: 1400 куб. см, мощност 75 к. с. и многоточков инжекцион и катализатор с ламбдова сонда. Спортен модел Citroen ZX 16V с мощност 163 к. с, вместо 150 к. с.
Ноември 1997 г. Citroen Xsara е наследничкът на модела ZX.
Повече подробности за: Цените на автомобилите на старо, Цени на резервните части, Най-често срещаните дефекти ,Конкурентите на модела, Плюсовете и минусите на модела.

Александър Хранов

можете да прочетете в брой 31/2001 на в.Автопазар.
линк към оригиналната статия
**************
Личното ми мнение е, че Сашко Хранов е силно пристрастен към немските производители на автомобили и му е напълно невъзможно да напише безпристрастна/обективна статия относно коя и да е френска кола!

Това е скромния коментар на колега от форума на СИТРОЕН.Лично аз бих се изразил по-естествено._________________

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Нед Фев 11, 2007 8:57 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 6:55 pm
Мнения: 9
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
ще ми кажеш ли кой е колегата от ситроен форум? все пак аз от там идвам (имал съм 5 ситроена) повече не ми трябват :) сега искам фиат


Нед Фев 11, 2007 10:51 pm
Профил
UNREAD_POST 
torbo написа:
ще ми кажеш ли кой е колегата от ситроен форум? все пак аз от там идвам (имал съм 5 ситроена) повече не ми трябват :) сега искам фиат
:36_2_46:


Нед Фев 11, 2007 10:57 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg