Дата и час: Вто Май 20, 2025 12:35 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Разход на Brava1.9d 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Gugev написа:
Аз лично пипах и елиминирах EGR-клапана, защото ми се струваше, че мотора пропушва по-вече от колкото трябва, но то пушенето идва пак от начина на каране-при рязко ритане, при по-високи обороти на смяна на скорости, важно е и горивото, както писа по-горе BEX---, да усетим автомобила. Карам моя Fiat година, но смея да твърдя, че знам кога ще изпуши, кога няма и какъв ми е разхода за изминатите километри в зависимост от карането ми. А иначе за EGR-клапана тук има написано нещо. http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7898&postdays=0&postorder=asc&highlight=ejr&start=15

Цитат:
купуваш си биричка в кутийка и я изпиваш цялата(малко е студено в момента ама...) защото ти трябва кутийката, разцепваш я и опъваш ламарината доколкото може;
5. отвиваш тръбната връзка откъм всмукателния колектор(желателно) обикновено е с фланец и малки болтчета;
6.изрязваш от ламарината пластинка с формата на фланеца - нещо като гарнитурка, само че плътна;
7.пробиваш съответния брой отвори за болтчетата и поставяйки пластината от бирена кутийка м/у колектора и фланеца и сглобяваш - ако е необходимо ползвай някъкъв херметик - червен силикон например в умерени количества


Трябва да ти стане ясно има ли при теб EGR, зашото като гледам графиката на мотора 1.9D???
Методиката с кутийката от бира трябва да се използва само когато си сигурен, че EGR стои непрекъснато отворен (не се управлява от вакуума, повреден), в противен случай извади само управляващия шлаух, постави една по-голяма съчмичка и отново го постави (шлауха) на мястото. Така бързо се възтановява схемата.
Ако пък се съмняваш, че EGR-ът не работи виж прикачения файл.

За какво служи елемента означен с позиция 4


Пет Фев 02, 2007 11:58 pm

Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 10:58 pm
Мнения: 3
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST Колко е нормално да харчи?
Скоро си купих Мареа 1.9 TD 100. Засичам, че и тя харчи близо 10/100. Дали това е нормално и ако не е колко е нормалното?
:?:


Съб Фев 03, 2007 1:27 am
Профил ICQ
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Tornado написа:
... За какво служи елемента означен с позиция 4


Резонатор за шума.

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Съб Фев 03, 2007 9:06 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 3:52 pm
Мнения: 197
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
Ако ги эакарам на майстор знаете ли на колко атмосфери трябва да се центроват?


Последна промяна MartoModev на Съб Фев 03, 2007 6:54 pm, променена общо 2 пъти



Съб Фев 03, 2007 4:17 pm
Профил
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 19, 2006 8:13 pm
Мнения: 44
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST температурата!
я си погледни и каква ти е ремпературата на двигателя защото аз имам браво 75 коня 1,9 ТД обаче термостата ми не затваря и неможе да загрее както трябва ! и при тва положение сега като е студено ми гори около 6,5 7 въпреки че не я щадя ! по едно време беше тръгнала на 8 ама ходих по майстори и ми казаха че работи перфектно само че трябва да сменя термостата за да загрява по-добре ! между другото от шел като заредя гори повече и зареждам или от лукойл или от еко ! чат пат и добавка хелиос слагам :) клапана също ми е изолиран и си върви нормално колата ! колкото до чистия дизел да знаете че те са скопени на 4000 оборота ! имахме служебно пунто което имаше 3 ограничителя - 2-та ги махнахме обаче 3-тия бил на помпата и било много трудно да се изолира! но умишлено е направена така ! и аз е държах постоянно в тия обороти и честно да ви кажа над 6,5 не е качвала никога !!!!


Съб Фев 03, 2007 5:47 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 3:52 pm
Мнения: 197
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
А как да разбера дали термостата е отишъл?Нещо не мога да се ориентирам къде е този EGR-клапан и за какво служи?Ако го изолирам,няма ли да спре да работи(тогава за какво е сложен?)Може ли някой да качи някакви снимки?Благодаря много!


http://arenabg.com/kachi/store/3462bc50 ... ed_201.jpg


Къде на тази схема е въпросният EGR-клапан?


Съб Фев 03, 2007 6:58 pm
Профил
UNREAD_POST 
Цитат:
Трябва да ти стане ясно има ли при теб EGR, зашото като гледам графиката на мотора 1.9D???

За това съм сложил 3 :?: . Не познавам 1.9D, не съм го виждал на автомобил. Не става ясно от от схемата има ли го или не. Мисля, че Nino е компетентен по въпроса. Ако го има той е разположен м/у колетктора за изгорелите газове и въздушния колектор. Ако си отворил прикачения файл от вчерашния ми пост ще имаш представа как изглежда и какво трябва да търсиш.
Цитат:
Колеги, западняците мислят за екология. Една част от изгорелите газове се връщат във всмукателният колектор, за допълнително изгаряне. Ако погледнете колектора за изгорели газове, ще видите една тръбичка, която обикновенно е обвита с азбестово покритие (ясно защо) отива на един клапан намиращ се в началото на въздушният колектор. Този клапан се управлява от вакуума който управлява и автоматичния смукач (аванс) при студен двигател. Клапанът прилича на "гъбка" която има щуцерче и е свързана с тънък шлаух. Именно през този клапан наричан още EGR, част от изгорелите газове се инжектират в колектора със свеж въздух идващ от турбината.

Това е постът ми от линка, който бях пратил.


Съб Фев 03, 2007 11:46 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 21, 2005 11:04 am
Мнения: 567
Местоположение: Карлово
UNREAD_POST 
Dodo 155 написа:
Tornado написа:
... За какво служи елемента означен с позиция 4


Резонатор за шума.

Извинявайте че се намесвам в раздела дизел, ама това на позиция 4 го има и при бензиноеите и доколкото разбрах от една подобна тема в консултации това служи за събиране на бензиновите изпарения! Ако се махне това нещо какъв ефект ще има? Ако го е свлял някои!?

_________________
COUPE pinin farina 2.0 16V


Нед Фев 04, 2007 12:10 pm
Профил
UNREAD_POST 
Не ми са ясни тия резонатори. Сигурно подтискат определени честоти и както каза колегата Dodo 155 имат отношения към шумове.


Нед Фев 04, 2007 12:33 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Gugev написа:
Не ми са ясни тия резонатори. Сигурно подтискат определени честоти и както каза колегата Dodo 155 имат отношения към шумове.

Точно така :wink:
При засмукване на въздуха той се завихря и създава шумове. За да се избегне това се слага резонатор.
При Пунто 1.7 ТД той е над мотора и представлява зиг-заг образна пластмасова кутия.
Махал съм го и това, което се чува е свистене на турбината, което на някой може да му харесва :mrgreen:
Аз лично предпочитам да си бъде в оригиналния вид 8)

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Нед Фев 04, 2007 1:37 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg