 |
|
Дата и час: Пет Май 02, 2025 5:19 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Нови снимки на Браво 2007
Автор |
Съобщение |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
Kuku написа: Защо никъде няма дори снимка на модела с 3 врати :?: :!:
ами май като начало няма да се предлага с 3 врати
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Чет Фев 01, 2007 2:57 pm |
|
 |
Kuku
|
sev написа: Kuku написа: Защо никъде няма дори снимка на модела с 3 врати :?: :!: ами май като начало няма да се предлага с 3 врати Е*ати тъпизма, същата глупост като с Крома - само комби :?
|
Чет Фев 01, 2007 6:00 pm |
|
 |
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Чет Фев 01, 2007 6:18 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
най-накрая нещо официално
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пет Фев 02, 2007 9:30 am |
|
 |
RoMeO_156_GTA
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Ное 24, 2006 8:31 pm Мнения: 193
|
_________________
ФеН нА ИтаЛиАнКиТе :D
|
Съб Фев 03, 2007 1:50 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
и какво пише в тази статия ако може някой разбиращ да каже с 2-3 думи :roll:
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Съб Фев 03, 2007 1:52 pm |
|
 |
RoMeO_156_GTA
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Ное 24, 2006 8:31 pm Мнения: 193
|
stef написа: и какво пише в тази статия ако може някой разбиращ да каже с 2-3 думи :roll:
Че Голфа има да се бори с него по-добро по характеристики ,размери ,мощност, дизайн  .Жалко че бравото не е на по-добра цена  , инъче Голфа да вари при 
_________________
ФеН нА ИтаЛиАнКиТе :D
|
Съб Фев 03, 2007 2:44 pm |
|
 |
nadq
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 6:38 pm Мнения: 192
|
stef написа: и какво пише в тази статия ако може някой разбиращ да каже с 2-3 думи :roll:
Хайде, някой, ако може да преведе грубо статията, че кой знае кога ще я пуснат в бг авто-билда, моля  Ще има 
_________________ Bravo 1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
|
Пон Фев 05, 2007 3:02 am |
|
 |
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
те, ама мноо грубо (babylon fish):
AUTO FIG. 5/2007
Test Fiat Bravo
The gulf on the trace
The gulf season begins already 2007 in March: Then the new Fiat Bravo drives to the Klassenprimus to the sheet metal. That could become close for the Volkswagen.
--------------------------------------------------------------------------------
From Gerald Czajka Fabio Negrino radiates, when he speaks of only 18 months development time. As it of the renouncement of prototypes and substantial computer employment schwaermt. As it - as to the proof of technological authority - airbus and A 380 in the play brings. In view of the problems with the superflier surely no lucky comparison. But Signor Negrino is also no rhetorically trained speaker, but responsible with Fiats for the compact cars. And about this job it seems to understand substantially more.
Bravo, Fiat: Only the name reminds of the next to last gulf opponent.
If on 24 March the new Bravo with the dealers stands, actually only the revived name reminds of the next to last gulf opponent of the Italians (1995-2001). Under the direction of franc Stevenson developed in the center of styles a trueful beautiful compact, which hides its true size of nevertheless 4.34 meters (VOLKSWAGEN gulf 4.20 m) skillfully behind dynamic lines and modern momenta. On the completely revised, with the wheel base however platform of the predecessor unchanged of 2.60 meters Stilo, so much place for humans and material remains. Because the Bravo towers above the gulf in addition at height (1.50 m) around one and in the width (1.79 m) by three centimeters, it can be traveled also in the rear comfortably. In the trunk litres disappear (with Tirefit) up to400. A Dreituerer it will not by the way any longer give, expects to 2008 we however a combination version.
Prettily cleared up: the cockpit also to the driver of bent center console.
Cockpit without weaknesses
The pilots enjoy just as pretty beside the area as cleared up cockpit. Particularly the center console bent gently to the driver, which climate, pleased us -, radio and navigation control take up. With the quality the pilot lot cars driven by us do not seem on the correct way, at least give it bad weak points. The seats work however a number too small. With engaged driving fashion the support is missing within the shoulder range.
Agony of the choice: First is enough the power spectrum from 90 to 150 HP.
With more employment go there the two 1,9-Liter-Turbodiesel driven by us to the work. The weaker Common Railengine is already sufficient loosely, while the stronger brother satisfies also sporty nature. In June two new Benziner follow. The 1,4-Liter-Turbos carries 120 and/or 150 HP out and is according to Fiat pointed - a test will clarify that. For 2008 we expect then still another hot sport version with 1,8-Literturbo and over 200 HP. Lecker. To white quite please also the chassis. Despite the optional 17-Zoll-Bereifung our test car masters bad distances reacted with behaviour, only to fiese impact holes excessively violently. There are surely more comfortable candidates in this class - in addition, clearly worse.
FIAT BRAVO MORE BENZINER DIESEL DIESEL
Model 1,4 16V Multi-jet 1,9 8V Multi-jet 1,9 16V
Achievement with U/min 66 KW (90 PS)/5500 88 KW (120 HP) /4000 110 kW(150 PS)/4000
max. torque 128 Nm
with 4500 U/min 255 Nm
with 2000 U/min 305 Nm
with 2000 U/min
0-100 km/h 12.5 s 10.5 s 9.0 s
Vmax 179 km/h 194 km/h 209 km/h
Consumption (European Union-mix) 6.7 l super 5.3 l Diesel 5.6 l Diesel
Price (estimated) starting from about 15,500 euro starting from about 19,500 euro starting from about 22,000 euro
Unspektakulaeres chassis: Good handling with gentle Untersteuern.
In addition for the Bravo the good handling speaks with gentle Untersteuern and a sensitivly regulating ESP (series). And for the domestic purposes work also the not very communicative power steering (electrohydraulical) as well as the not excessively supple circuit sufficiently precisely. Who does not hunt on the north loop after Bestzeiten, hardly something will have here to suspend. That could look with the price already differently. The Bravo 1,4 16V with 90 HP is to cost approximately 15,500 euro, thus clearly less than a four-door gulf with 80 HP (16,901 euro). Despite acceptable basic equipment (ESP, seven Airbags, zentralverriegelung operates by remote control, electrical window lifters in front): Looks favorable differently. But Fabio Negrino continues to radiate nevertheless - we will see whether rightfully.
Result of AUTO picture editor Gerald Czajka:
In only 18 months Fiat places a new compact one on the wheels, which pleases particularly by its optics. Because space concept, chassis and engines hardly show weaknesses at the same time, a success seems as possible with the Grande Punto.
Compact one for the small purse!
To the used car stock exchange of autobild.de with more than 700,000
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Чет Фев 08, 2007 2:41 pm |
|
 |
komshiqta
Кара балканче
Регистриран на: Вто Дек 19, 2006 8:13 pm Мнения: 44 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
 :)
според мен това са само загатващи снимки от фиат ! истината ще се появи на представянето  все пак се пазят и от конкуренцията нали  ще го видим какво ще представлява ама много много няма да ме кефи май с 4 врати  защо не я направиха Брава ?!?!?!?!? 
|
Вто Мар 06, 2007 1:56 am |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
нищо загатващо няма
това е колата
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Вто Мар 06, 2007 3:36 pm |
|
 |
BOBO16V
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Юли 13, 2006 3:12 pm Мнения: 17 Местоположение: София 13 Надежда
|
УНИКАЛНО Е УНИКАЛНОООООО. АБЕ ФИАТ......
|
Нед Мар 11, 2007 2:33 am |
|
 |
nadq
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 6:38 pm Мнения: 192
|
 Re: :)
komshiqta написа: защо не я направиха Брава ?!?!?!?!? 
Защото, Брава няма толкова готино дупе ;)
_________________ Bravo 1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
|
Пон Мар 12, 2007 6:20 pm |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
бе то още не е излезнало май официално в БГ, а днес го видях на опашката на КАТ
бях в шок, трябваше да го снимам, мноооого яка стойка има :mrgreen:
да му е честито на новия собственик, който и да е 
|
Чет Мар 15, 2007 2:17 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
значи много скоро би трябвало да го мернем по улиците
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Чет Мар 15, 2007 3:15 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |