 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 9:11 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Автор |
Съобщение |
Abarth.
|
Yavor написа: Ами за какво има тоя твоя приятел турбо безинка - за да я кара до 2000 оборота ли???
Е нон стоп в 5000 ли да я кара :roll: Като се издърви някой състезател тогава наказва,иначе няма смисъл 
|
Пет Фев 02, 2007 1:13 pm |
|
 |
Kuku
|
Колеги, колеги :!: Предлагам малко да се успокоите
Не искам да ви се мешам в спора :!:
ОБАЧЕ, само на мен ли цялата работа около покупката на това Браво ми понамирисва на бълвоч :evil:
По-горе се опитах да ви намекна, че още никой, нищо не знае за това браво в България, пък ние вече започнахме да умуваме с какъв двигател да си го купим :roll:
Говоря конкретно за колегата, дето новите теми ги няма за нищо, пък и смисъла в тях е толкова задълбочен, че ги препрочитах няколко пъти, докато разбера, какво иска да каже :?
Да не стане като с колегата "Panda-Climbing" :(
|
Пет Фев 02, 2007 1:35 pm |
|
 |
Yavor
|
Kuku написа: Да не стане като с колегата "Panda-Climbing" :(
да бе, какво стана с тоя. Нали сумати народ на работа щеше да взима... 
|
Пет Фев 02, 2007 3:32 pm |
|
 |
Kuku
|
Yavor написа: Kuku написа: Да не стане като с колегата "Panda-Climbing" :( да бе, какво стана с тоя. Нали сумати народ на работа щеше да взима...  И още толкова коли беше накупувал 
|
Пет Фев 02, 2007 3:43 pm |
|
 |
Sven
|
Kuku написа: Yavor написа: Kuku написа: Да не стане като с колегата "Panda-Climbing" :( да бе, какво стана с тоя. Нали сумати народ на работа щеше да взима...  И още толкова коли беше накупувал 
Я споделета какво е станало :mrgreen:
|
Пет Фев 02, 2007 8:47 pm |
|
 |
kiro_of_the_day
|
Sven написа: Kuku написа: Yavor написа: Kuku написа: Да не стане като с колегата "Panda-Climbing" :( да бе, какво стана с тоя. Нали сумати народ на работа щеше да взима...  И още толкова коли беше накупувал  Я споделета какво е станало :mrgreen:
Прочети тук (до края) :mrgreen: : http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=11273&postdays=0&postorder=asc&start=0
|
Пет Фев 02, 2007 8:59 pm |
|
 |
Sven
|
 хах смях голям. Знам я темата, ама не я бях прочел докрай.
|
Пет Фев 02, 2007 9:25 pm |
|
 |
nadq
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 6:38 pm Мнения: 192
|
Човека може и да не си купи нова фиатка, но темата си я бива - нов дизел или нов бензин. На мен ми е странно, обаче, че докато новите бензинки стават все по-икономични, при новите дизели се наблюдава обратна тенденция - разхода им се вдига...а и да не забравяме, че след изтичането на гаранцията, на бензинката може да се бодне един газов инжекцион...ами, ако има вариант от завода да изезне с АГУ, като цената е еднаква със тази на дизел?
_________________ Bravo 1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
|
Пет Фев 02, 2007 9:27 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
на Браво 2007 - газ?
че то всички мотори ще са турбо
без 1-2
аз бих избрал дизел
по-скъп е, но държи цената си при препродажба
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пет Фев 02, 2007 11:40 pm |
|
 |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
 Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Valentin Simeonov написа: Здравей Решил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
Според мен дизела, бензиновите двигатели, признайте, не са бъдеще. Те са минало.
Бъдещето е дизел+електрически двигател. Дизела зарежда електрическия, не му трябва много динамика, сила.
Ако си я ползваш повече за градско каране - сори ама 150 коня в града са си 150 коня в багажника. Трябва си едно муле отпред да тегли само и да не лапа много.
по нашите пътища все още не може да се кара с над 150 спокойно. Така че 150 коня пак не се оправдават.
|
Съб Фев 03, 2007 3:14 pm |
|
 |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
то бъдещето може да е и в био метанол с турбини две и електро двигател
ама новото браво за сега пишат, че щее с /за най-мощните говоря/ ДВГ 1,9 л Multijet 150 к.с. или T-JET 1,4 Turbo 150 к.с.
тука въпроса е кой да си избере човека.
и естествено се промъкна и вечната тема бенз срещу дизел.
за вечната тема да се отвори нова тема да си чешем езиците
а по тази тема - МОЕТО МНЕНИЕ Е : че най - вероятно колите ще вървят еднакво - ЗАЩОТО ДИЗЕЛА Е 1.9 а бенз. 1.4
поради същата причина и ще харчат еднакво. бензина малко повече - толкова малко, че ако колегата не минава поне 50 хиляди на година икономията щее смешна.
обаче ако колегата иска да има характер таз кола - Т JET 1,4 Turbo 150 к.с. - ТОВА Е и другото е компромис
освен това колата щее много интересна защото тя дефакто е с двоино турбо - механично до едни обороти и обикновенно след това, а такъв двигател никой от нас нее карал още - но в списанията се твърди, че "ТУРБО ДУПКАТА" я няма и колата има еднакво разпределена турбо мощност от 1000 до колкото прави /или е ограничена/ оборота. а 1,9 л Multijet върви до 4000 оборота с турбо от 2000 нагоре грубо
и сега още малко НЕ по темата -
ДВГ 2.4 JTD тука дето ги слагат на колите от форумите ни са един много расов представител на common rail технологията.
ама по бървеж не могат дори и бегло да се сравнят с Fiat coupe 20 20v turbo. нищо чее 2.4 common rail и тра ла ла.
нито със 2.4 атмосферка стило абарт.
а колегата ако иска кола практична и икономична тогава точно аз немога да дам съвет 
|
Пон Фев 05, 2007 4:20 pm |
|
 |
Valentin Simeonov
|
а по тази тема - МОЕТО МНЕНИЕ Е : че най - вероятно колите ще вървят еднакво - ЗАЩОТО ДИЗЕЛА Е 1.9 а бенз. 1.4
поради същата причина и ще харчат еднакво. бензина малко повече - толкова малко, че ако колегата не минава поне 50 хиляди на година икономията щее смешна.
обаче ако колегата иска да има характер таз кола - Т JET 1,4 Turbo 150 к.с. - ТОВА Е и другото е компромис
освен това колата щее много интересна защото тя дефакто е с двоино турбо - механично до едни обороти и обикновенно след това, а такъв двигател никой от нас нее карал още - но в списанията се твърди, че "ТУРБО ДУПКАТА" я няма и колата има еднакво разпределена турбо мощност от 1000 до колкото прави /или е ограничена/ оборота. а 1,9 л Multijet върви до 4000 оборота с турбо от 2000 нагоре грубо
И аз определено залагам на дизел. Често ми се налага да ходя до Бистрица(по делови срешти). Докато изкачвам, а на втора в завоите, а на трета по правата и е направо отвратително. На един приятел му се наложи да ходи до Германия по работа и ме помоли за известно време да му дам стилото, че той
не бил сигурен, че мегана ще издържи на дълъг път. Демек да си разменим колите за известно време и аз естествено не му отказах. Тоя меган беше 1.5 дизел 105 к.с. И като си го подкарах нагоре по баирите на четвърта от 40 км/ч. до 100 км/ч. си ги вдигаше за 9.6/10.4 секунди. И от тогава съм се зарекъл следващата ми кола да е с дизелов двигател. Икономията при дизела е доста по-голяма отколкото при бензина, но на мен ми се струва че дизелът само ще поскъпва, а бензинът ще става все по евтин. Но като цяло в продажбите на нови автомобили дизеловият агрегат е лидер и засега няма конкуренция. Аз оставам с дизел. Поне това е ясно.
|
Вто Фев 06, 2007 9:07 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |