 |
|
Дата и час: Съб Май 10, 2025 12:03 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
Автор |
Съобщение |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Не съм много запознат с дизелите, но според мен щом свещите са студени вероятно не стига ток до тях :roll: Иначе малко вероятно ми се струва и четирите изведнъж да се скапят.А този модел Браво не бяха ли с 4 бобинки?Ако са във верига и е изгърмяла първата...Най-добре е обаче при всички положения да се замери идва ли изобщо ток до свещите.
_________________ N.Y. State of Mind
|
Съб Яну 27, 2007 7:03 pm |
|
 |
Nino
|
Много странна работа Итане! Казваш, че си отвил тръбичката за високо налягане.Там не може още да прави мъгла, а да впръсква гориво с доста високо налягане... дюзите/разпръсквачите/ трябва да правят мъглата.Така описана ситуацията според мен е да има ТОТАЛНА РАЗЦЕНТРОВКА този мотор... вижте анг.ремък и да няма грам подгряване!Последното, което наистина да не го пожелавям на човека е помпата.Не я мъчете утре, щото на стартера вече почти сте му "видяли сметката"! Проверете зацепването на ремъка и свещите! Баси случая... ШАШ! :roll:
Апропо каква е помпата?
|
Нед Яну 28, 2007 12:36 am |
|
 |
Gugev
|
Дайте координатите. Къде сте?
|
Нед Яну 28, 2007 12:56 am |
|
 |
marin
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 30, 2005 9:07 pm Мнения: 10
|
 Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
Аз съм собственикът. Телефонът ми е 087 8844410 - Иван Генов или 056 814723 Skype - investbg
Благодаря на всички за съдействието. Казах вече, че не разбирам от дизели, но според мен, ако нещо се беше повредило по двигателя това щеше да стане докато колата работи. Според мен не може някаква машина да се повреди, ако не работи. Докато съм я карал последният път колата не е дала дори и признак за някакви смущения в работата на двигателя. Как ще се повреди от четири седмици стоене?
|
Нед Яну 28, 2007 11:22 am |
|
 |
itan75
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm Мнения: 34 Местоположение: Бургас
|
|
Нед Яну 28, 2007 12:23 pm |
|
 |
MartoModev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 3:52 pm Мнения: 197 Местоположение: София 19 Люлин
|
При мен преди се е получавал подобен проблем.Незнам от какво е.Но като махна + клема на акумулатора за няколко минути,после пали без проблем.Пробвахте ли с бутане или дърпане?
|
Пон Яну 29, 2007 8:34 pm |
|
 |
itan75
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm Мнения: 34 Местоположение: Бургас
|
Пробвахме с бутане не запали :evil: С теглене обаче запали и след около 40 км да я разтъпчем по магистрлата с не повече от 100-110км/ч нещо така издумка вдигна се дим до небето и като спряхме задницата на Бравото беше цялата опръскана с отработено масло.Под колата също имаше локва масло и понеже се стъмваше не можахме да видим от къде е :?: Викнахме пътна помощ и ни изтеглиха :evil: Днес човека като я закарал до сервиз да я видят се установило,че петата на биелния лагер е излязла през блока,като го е пукнала :idea: Ей туй ако вече някой обясни как се получава тази капитална неизправност,щото аз още не мога да повярвам,че точно това се е случило! Да е била закрепена от Италия колкото да се продаде? Да но са минати близо 6000км за три години-идеи от какво може да е?
|
Пон Яну 29, 2007 8:48 pm |
|
 |
Tornado
|
Ей те 6000 км за 3 години много километри са това.Аз съм вече на 28000 за една година.Май има разлика.Съжалявам за това ,но ако аз минавах 6000 км за 3 години/по 5 км на ден /нямаше да си купя кола а велосипед.
|
Пон Яну 29, 2007 9:41 pm |
|
 |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
Това си е направо невероятно! Сега нов блок?!!?
|
Пон Яну 29, 2007 9:53 pm |
|
 |
doofiat
|
Каква я мислехме, каква стана
От де го чукаш, то къде се пука :? :? :?
Това е следствие от паленето така ли
Няма никаква връзка, ама никаква. Не загряли преди това тая пущина? Не загуби ли мощност?
Тая кола сега става ли за нещо? Според мен с тоя спукан блок - представям си доста голямо спукване.
|
Пон Яну 29, 2007 10:18 pm |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
нещо като обиколка по морги за друг мотор е май верния отговор,други жокери не се сещам....
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Пон Яну 29, 2007 10:23 pm |
|
 |
gdd55
|
itan75 написа: Пробвахме с бутане не запали :evil: С теглене обаче запали и след около 40 км да я разтъпчем по магистрлата с не повече от 100-110км/ч нещо така издумка вдигна се дим до небето и като спряхме задницата на Бравото беше цялата опръскана с отработено масло.Под колата също имаше локва масло и понеже се стъмваше не можахме да видим от къде е :?: Викнахме пътна помощ и ни изтеглиха :evil: Днес човека като я закарал до сервиз да я видят се установило,че петата на биелния лагер е излязла през блока,като го е пукнала :idea: Ей туй ако вече някой обясни как се получава тази капитална неизправност,щото аз още не мога да повярвам,че точно това се е случило! Да е била закрепена от Италия колкото да се продаде? Да но са минати близо 6000км за три години-идеи от какво може да е?
Абе на тая кола да не и е сипван бензин :roll:
|
Пон Яну 29, 2007 10:31 pm |
|
 |
doofiat
|
gdd55 написа: itan75 написа: Пробвахме с бутане не запали :evil: С теглене обаче запали и след около 40 км да я разтъпчем по магистрлата с не повече от 100-110км/ч нещо така издумка вдигна се дим до небето и като спряхме задницата на Бравото беше цялата опръскана с отработено масло.Под колата също имаше локва масло и понеже се стъмваше не можахме да видим от къде е :?: Викнахме пътна помощ и ни изтеглиха :evil: Днес човека като я закарал до сервиз да я видят се установило,че петата на биелния лагер е излязла през блока,като го е пукнала :idea: Ей туй ако вече някой обясни как се получава тази капитална неизправност,щото аз още не мога да повярвам,че точно това се е случило! Да е била закрепена от Италия колкото да се продаде? Да но са минати близо 6000км за три години-идеи от какво може да е? Абе на тая кола да не и е сипван бензин :roll:
Ами той Слави отдавна разправя да се провери бензин или нафта са сипали, ама кой го чува.
|
Пон Яну 29, 2007 11:09 pm |
|
 |
itan75
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm Мнения: 34 Местоположение: Бургас
|
Не не е в следствие от паленето! Както си спомняте и сте чели цялата тема,аз се оказох че живея на 300 метра от където,човека беше наел гараж и където беше Фиата.Като помоли за помощ,стана ми наистина жал и отидох да помогна с каквото мога,след втория изтощен акумулатор и помощта на друг колега от форума при положение,че все така от ауспуха като въртим на стартер си излизаше плътен бял дим на неизгоряла нафта предположих,че тази кола е имала поне две изгорели подгревни свещи и след престоя се е скапала поне още една и предложих да я бутнем :evil: Бутахме я трима човека никакъв нишан и като оплезихме езиците и тъкмо да се отказваме едно момче предложи да ни дръпне и колата запали буквално на метър  Оставихме я да работи половин час на място-вдигна си нормално температура угасих я...пробвах да запаля-пали буквално от половин зъб и рехихме да я поразкараме поне и малко да изгори от ГАДНАТА И ОМРАЗНА НАФТА ОТ ШЕЛ :!: :evil: за което съм 100% убеден не малка вина има и тя за нашите неколкодневни терзания :evil: И просто решихме да поразкараме Фиата,а вече както знаете от Бургас до Карнобат направиха магистралата и решихме да я поразкараме до края на магистралата,а тя е малко преди Карнобат,обаче радостта ни трая някъде около 20-тина км и се случи непоправимото :idea: Колата се движеше със точно 110 + - 2-3км/ч с температура под средата,без АБСОЛЮТНО никакъв шум,без да примигне поне за секунда лампата поне на маслото! Всичко стана,за части от секундата и ако в това има пръст горивото с някакви незнайни примеси от ШЕЛ :evil: :evil: :evil: редно би било да отидат на съд.
|
Пон Яну 29, 2007 11:21 pm |
|
 |
Gugev
|
Не, Жоро-gdd55, в тая кола имаше нафта. Аз лично и свалих филтъра и го дренирах пред очите на трима и то чиста нафта(нямаше утайки и вода). Имаше и напрежение до шината за подгряване на свещите, (нямаше индикация за изгоряла свещ - колата е '99 год. TD75 Soft) при контакт идвaше напрежение до горивния ON/OFF-клапан, при въртене на стартер се виждаше как през единия (развит) изход на помпата тактово хвърчеше нафта, виждаше се бял пушек от ауспуха. Подгрявахме, мерихме, въртяхме, бутахме по добър наклон - не запали това Bravo. Дръпна я едно Аudi100, запали колата и интересно работеше като часовник, дори като загря леко я покарах в улицата, не усетих нищо нередно.......после си тръгнах и днес разбирам какво е станало-кофти ситуация.
|
Пон Яну 29, 2007 11:38 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |