Дата и час: Вто Май 20, 2025 2:22 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва? 
Автор Съобщение
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Ами уно-то ми и то беше така - клюфва все едно ще запали ама не пали.....оказа се износен елемент на горивонагнетателната помпа.

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Нед Ное 05, 2006 9:23 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
UNREAD_POST 
значи може и при мен да е нещо такова защото когато запаля колата вместо да е с високи обороти е с ниски и едвам държи да не загасне бачка на 600 оборота-а не трябва да е така прердполагам...като поработи 30 секунди се закрепва на 700-750 оборота...днес запалих на 10-тата минута е навън беше 7 градуса?!?! ужас направо :(

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Пон Ное 06, 2006 10:23 am
Профил ICQ
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm
Мнения: 34
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Здравейте колеги :o Нов съм във този форум,но много обичам темите за дизелите и мога да кажа смело,че имам доста опит с тях :twisted: Сега вярно темата е стара,но аз ги чета наред от скоро и ме заинтригува :!: Моето мнение е че дизелите на Фиат винаги са палели (за разлика примерно от Форд 1.8 дизел,на който генетично е заложено в студените месеци да е на трупчета :evil: Та по темата,ако може колегата да каже реши ли се проблема и как,но имам тука един комшия със Фиат Регата Дизел 1.7 и вече около 10 години и в най-големите студове си пали :?: В двата случая,на които съм станал свидетел за да не запали и да има идентични признаци,за които говори и колегата бяха,че гарнитурата на главата беше духнала(но забележете) между два цилиндъра и прехвърля от единия в другия и като се друпне на въже пали,но гасне ако не поддържаш газта и прекъсва.Досега в нито един пост не видях някой да дава конкретни резултати за измерена компресия,а това според мен е много важно,макар обаче и само един клапан пригорял да имаш и резултата да те хвърли в тъча :evil: Че в този ред на мисли и да попитам,ако някой случайно е мерил да даде тука точни данни,ако не му представлява трудност :|


Нед Яну 21, 2007 1:39 pm
Профил
UNREAD_POST 
itan75 написа:
Здравейте колеги :o Нов съм във този форум,но много обичам темите за дизелите и мога да кажа смело,че имам доста опит с тях :twisted: Сега вярно темата е стара,но аз ги чета наред от скоро и ме заинтригува :!: Моето мнение е че дизелите на Фиат винаги са палели (за разлика примерно от Форд 1.8 дизел,на който генетично е заложено в студените месеци да е на трупчета :evil: Та по темата,ако може колегата да каже реши ли се проблема и как,но имам тука един комшия със Фиат Регата Дизел 1.7 и вече около 10 години и в най-големите студове си пали :?: В двата случая,на които съм станал свидетел за да не запали и да има идентични признаци,за които говори и колегата бяха,че гарнитурата на главата беше духнала(но забележете) между два цилиндъра и прехвърля от единия в другия и като се друпне на въже пали,но гасне ако не поддържаш газта и прекъсва.Досега в нито един пост не видях някой да дава конкретни резултати за измерена компресия,а това според мен е много важно,макар обаче и само един клапан пригорял да имаш и резултата да те хвърли в тъча :evil: Че в този ред на мисли и да попитам,ако някой случайно е мерил да даде тука точни данни,ако не му представлява трудност :|


Здравей itan75,вярно никой колега не споделя за стойностите на мерена компресия, но и едва ли я мерят :mrgreen: .. наскоро ми писаха на лични за измерена такава 23,28,28,28... Темпра дизел.Аз съм на мнението, че подобни измервания са твърде субективни.. и ти добре си го схванал, поради текущото състоянието на клапаните и второ, едва ли вече някой го интересува този параметър.Причините за едно палене/не палене са много повече от нивото на компресия и не е редно да обвиняваме само нея.Кажи какво конкретно е правил твоя приятел с Форда, борейки се с този проблем и да разсъждаваме конкретно.
Но за доброто палене са "виновни":Състоянието на подгревните свещи, състоянието на помпата, състоянието на дюзите/разпръсквачите/, състоянието на стартера/акумулатора, херметичността на горивната система и на ПОСЛЕДНО място бих сложил степента на компресия! Е, не говорим за някой архаичен и жестоко износен двигател! :mrgreen:


Нед Яну 21, 2007 8:39 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm
Мнения: 34
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Колега Нино (а както виждам и модератор :) значи тоя Форд на моя приятел,аз го спазарих и до някъде съжалявам,защото тука малко като стана студено и тотално отказа да пали :evil: Значи не искам да ме разбираш погрешно,но аз се занимавам с двигатели и донякъде с това си вадя хляба.Всичките дейности,които си описал сам ги сменил лично аз:4 броя чисто нови подгревни свещи,нов акумулатор 74а.ч,лично аз съм свалял разпръсквачите и съм ги качвал на стенда и въпреки,че и една не пикаеше го накарах да купи 4 нови като му ги регулирах на по 125 атмосфери.Лично съм му мерил компресия като стойностите бяха 27-29-28-30 като на първия цилиндър понеже беше с най-малка компресия му налях и около 30-40 грама моторно масло и като навих манометъра показа 36 атмосфери като направо искаше да запали само с навития манометър :!: Това автоматично ме навежда на мисълта за износване на цилиндро-буталната група и по-специялно сегменти,които сега нямам време да му сменя. Нещо повече измислих му една свещ,която закрепих на мястото на EGR klapana да си я включва с един бутон заедно с другите сещи при първоначален подгрев и пак нахуй :evil: пали след най-малко десет стартирания за по около 30-тина всяко! Авера ми пък не му стигнала само тази свещ ми докато ме гледал как свалям първия път колектора му дошла гениалната идея сам да си го свали и след като го закарал на стругар да му направи резба му хакнал още една свещ :) Сега го питам как е.) вика ми сутрин като ги включа и двете свещи колектора става червен направо не се пипа и пак трудно пали,НО ПАЛИ! Сега вярно е топло много,но ако стане около -10градуса незнам как ще е макар и 6 свещи! Та за финал да обобщя това Форд 1.8 дизел е гаден мотор и по техния форум чета и от други майстори колеги съм чувал,че трябва да има минимум по 31атмосфери компресия,че да ти е сигурен старта сутрин.


Нед Яну 21, 2007 11:07 pm
Профил
UNREAD_POST 
Да прав си, и не виждам какво още може да му се направи! :roll: Съседа ми продаде миналата зима подобен екземпляр 1.8TD, който и така не успя да запали! :roll: Виж боецът им 1.6D е добра машинка. :mrgreen:

ПП... сетих се нещо и допълвам постта си.На тези мотори май даваха хлабина на клапаните: на изпускателен 0,30-0,40мм и изпускателен 0,45-0,55-0,57мм.. доста по голяма от другите мотори и специално Фиатовите.Да не са пренатегнати клапаните? :roll:


Пон Яну 22, 2007 12:11 am
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm
Мнения: 34
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Малко разводнявам темата като не говоря за Фиат,а за омразния Дизел 1.8 на Форд,но понеже засега само ти Нино проявяваш интерес ще ти отговоря направо 8) Явно и ти много четеш и си запознат с големите хлабини на клапаните на тези мотори,но аз ще те оборя с това като ти кажа,че компресията я мерих и при напълно загрят двигател(е хайде за 5 минути колко да е истинал докато развия с камък 27 4-те дюзи) и на студен,което елиминира удължението на клапана! Въпреки всичко съм ги мерил естествено с пластина и бяха в границите,но ако знаеш те са с парички(които стават от Самара :wink: и е малко нахуй реглажа,щото всеки път трябва да махаш разпределителния вал,че и на всичкото отгоре и с два ангренажни ремъка го направили мамка им :evil: За 1.6 д наистина това е така,но ако знаеш аз във какъв филм съм влизал с точно това моторче няма да ми стигне тука сървара да ти опиша,но само ще ти кажа,че това ми е един от първите мотори,които съм отварял сам на паркинга пред блока ей тъй една сутрин от многото в които каза НЯМА да запаля го разкостих точно за около 4 часа и буталата бяха вън :evil: Пък и незнам кво му е толкова хубавото(е може би за времето си) но е много голям,адски тежък с тази чугунена цилиндрова глава и за какво като се замислиш за едни мизерни 54к.с и още по мизерен момент от около 100н.м


Пон Яну 22, 2007 1:35 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg