 |
|
Дата и час: Нед Сеп 28, 2025 10:47 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Внимавайте с Антифриза и течността за чистачките
Автор |
Съобщение |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
johnfound написа: .............. .............. по моите бедни представи, "моноетанол" си е същото като "етанол" - едновалентен алкохол на етана.
Мерсиии колега...
_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Сря Яну 10, 2007 7:14 pm |
|
 |
trace
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2005 1:39 am Мнения: 231 Местоположение: София 02 Красно Село
|
moko написа: trace написа: Че к'во му на Мотокса  Карам 2-ри месец и няма проблеми  Колега, мотора ти няма да замръзне, ако това имаш в предвид. Само че ще бъде корозирал от вътре до немай къде си. А проблемите ти могат да започнат от това. Със здраве
Някой провеждал ли е изследване ? Или всичко е "приказки на маса"
Защото такива неща слушам всеки ден.
Пример:
Коп..ле пре..а ми се двигателя, този (Шел/Мобил/Кастрол/....) много скапан,
за нищо не става, няма да си сложа повече такова масло.
А истината разбира се е съвсем различна - нехайство, неподържана кола и т.н.
Например гори му масло, ама няма кой да долее. Или нон-стоп ръчка в 6000 оборота.
Знам и други подобни, а съм сигурен, че всеки е чувал подобни изказвания безброй пъти.
Второ - темата е неточна. Заглавието включва "Внимавайте с антифриза и течността за чистачките",
докато в самата статия изобщо не става дума за антифриз. Да, решили са, че по-някакво стечение на обстоятелствата
(може би да си пийнеш от пръскалките) може да се окаже опасна течността и затова да има забрана за метилов
алкохол. Обаче за антифриза ... ? Съмнявам се, че алкохола, в какъвто и да е вид, е толкова
агресивен към метала, че чак да корозира. Че и толкова бързо.
_________________
|
Чет Яну 11, 2007 12:06 am |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
веднъж карах с този антифриз и се наложи да сменям гарнитура на главата,по главата се бяха образували малки язвички,в блока имаше поне един литър кафява тиня наложи се да промивам охладителната система ,сега съм с антифриз на приста и от около месец си ми стои
син на цвят,сега се сетих че мотокса се беше обезцветил.антифриза го бях взел от метро,
и се възмущавам от политиката да се прекара клиента и никакъв качествен контрол.
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Чет Яну 11, 2007 1:35 am |
|
 |
masterkar
|
trace написа: moko написа: trace написа: Че к'во му на Мотокса  Карам 2-ри месец и няма проблеми  Колега, мотора ти няма да замръзне, ако това имаш в предвид. Само че ще бъде корозирал от вътре до немай къде си. А проблемите ти могат да започнат от това. Със здраве Някой провеждал ли е изследване ? Или всичко е "приказки на маса" Защото такива неща слушам всеки ден. Пример: Второ - темата е неточна. Заглавието включва "Внимавайте с антифриза и течността за чистачките", докато в самата статия изобщо не става дума за антифриз. Да, решили са, че по-някакво стечение на обстоятелствата (може би да си пийнеш от пръскалките) може да се окаже опасна течността и затова да има забрана за метилов алкохол. Обаче за антифриза ... ? Съмнявам се, че алкохола, в какъвто и да е вид, е толкова агресивен към метала, че чак да корозира. Че и толкова бързо.
trace прочети темата от-до и ще разбереш, че колегата moko е специалист в лаборатория за изследване на тези неща и в никакъв случай това не са празни приказки - най-вече за антифриза  ! Това за алкохола е вярно, ама не се знае какво /добавки, етиленгликол и т.н./ има в този антифриз, че да води до такива мизерии по металните повърхности :roll: ? Дано не си изпатиш и да пс..ваш после, защото не си ни послушал!
Вярно, че самата статия касае само течността за чистачките, но ... :mrgreen:
|
Чет Яну 11, 2007 9:14 am |
|
 |
trace
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2005 1:39 am Мнения: 231 Местоположение: София 02 Красно Село
|
dan4o написа: веднъж карах с този антифриз и се наложи да сменям гарнитура на главата,по главата се бяха образували малки язвички,в блока имаше поне един литър кафява тиня наложи се да промивам охладителната система ,сега съм с антифриз на приста и от около месец си ми стои син на цвят,сега се сетих че мотокса се беше обезцветил.антифриза го бях взел от метро, и се възмущавам от политиката да се прекара клиента и никакъв качествен контрол.
Бравото ми е вкарано от Италия, в казанчето беше точно както казваш "кафява тиня",
лично аз съм го чистил. В такъв случай дали е от Мотокс-а ?
п.с. Да не си помислите, че имам нещо общо с фирмата която го прави.
Искрено се надявам да не сте прави и да няма проблеми.
Все пак ще следя до колкото е възможно за евентуални проблеми и ако има такива
ще пиша.
п.с.с. Това малко ми прилича на темата - "Не сипвайте бензин/дизел от еди къде си".
Карам всеки ден и не откривам абсолютно никаква разлика между горивата
на големите вериги бензиностанций (зареждам както ми падне на Шел, ОМВ и Темпо).
Обаче е пълно с теми - "Бензина на Шел не струва" и тем подобни.
_________________
|
Чет Яну 11, 2007 1:07 pm |
|
 |
Nino
|
trace написа: п.с.с. Това малко ми прилича на темата - "Не сипвайте бензин/дизел от еди къде си". Карам всеки ден и не откривам абсолютно никаква разлика между горивата на големите вериги бензиностанций (зареждам както ми падне на Шел, ОМВ и Темпо). Обаче е пълно с теми - "Бензина на Шел не струва" и тем подобни.
:mrgreen: Пожелавам ти да не откриваш още дълго време разлика... да не караш десетки километри на 1200-1300 оборота, щото колата не може да вдигне повече от полузамръзнала нафта в горивопроводите, да си отвориш багажника и бензина в тубата да не е като мастика на кристалчета, да не ти прекъсва и сеца /защото си заредил миналия ден някаква "адска смес", която дори няма мирис на нафта /установявайки го като се мъчиш два дни да източиш същата смес от резервоара/! :mrgreen: Всичко това пожелавам да не ти се случва! :mrgreen:
|
Чет Яну 11, 2007 2:24 pm |
|
 |
trace
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2005 1:39 am Мнения: 231 Местоположение: София 02 Красно Село
|
Аааа, аз съм си на бензин  И върви на пушка.
1200-1500 само когато я запаля и е студено навън, на празни обороти  )))))
Иначе току виж се запушили дюзи
А разни незнайни бензиностанции ги пропускам, то е ясно.
Преди време имах един Нисан и ходех да зареждам на Суходол на една
бензиностанция - беше по-евтино с около 15-20 стотинки.
Резултата е ясен - колата не върви, гореше много повече и спрях да ходя там.
_________________
|
Чет Яну 11, 2007 10:33 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |