Дата и час: Сря Юни 18, 2025 8:58 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Тунинг на двигател... 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
като го пусне ще видим какво ще стане....аз мойто като го пускам на 1.3 ще му оставя компресията на 6


Аз мойто сток от всякъде, само с един бензинов регулатор, си го карах на 1 бар много време...и нямаше проблеми, то преди да развърти турбината на степен 6:1 няма да може да откине :D . Дай малко повече инфо за твоя проект, че ми стана интересно.

_________________
Uno Turbo RulZz


Вто Дек 19, 2006 1:48 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
не обичам да приказвам какво мисля да направя защото ако не го направя ще са празни приказки..а такива не обичам да говоря мога да кажа до сега какво сам направила..
водна помпа,ремак/динамо/,агренажен ремак,маркуч за маслените пари,масло MOTUL,маслен филтър,смяна на маншони,фланци 42мм,огледала,фарове,
а има още много работа...но с желание всичко става поздрави на всички автоманяци да не забравяме че има и жени (автоманячки) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Сря Дек 20, 2006 2:09 am
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
не обичам да приказвам какво мисля да направя защото ако не го направя ще са празни приказки..а такива не обичам да говоря мога да кажа до сега какво сам направила..
водна помпа,ремак/динамо/,агренажен ремак,маркуч за маслените пари,масло MOTUL,маслен филтър,смяна на маншони,фланци 42мм,огледала,фарове,
а има още много работа...но с желание всичко става поздрави на всички автоманяци да не забравяме че има и жени (автоманячки) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Външен вид и консумативи ясно, дай малко за мотора, турбина, бутала, степен на сгъстяване, вал, електроника...

_________________
Uno Turbo RulZz


Сря Дек 20, 2006 2:34 am
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
по горе казах че казвам каквото е направено ....

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Сря Дек 20, 2006 5:36 pm
Профил ICQ
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Дек 22, 2006 8:02 pm
Мнения: 22
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
Буталата са от канада,72мм...
Двигатела е ФАЕР диаметър/ход 72мм/78,9мм :arrow: обем 1285см :?
Не от уно турбо,защото са от различна страна изпускателния и смукателния колектор,а Уно турбо са от една и съща страна-задната...
Клапаните са от Алфа Ромео...
Степента на сгъстяване е 7,5:1...


Нед Дек 24, 2006 12:08 pm
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 7:20 pm
Мнения: 38
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
380мл дюзи електроника от вънка впръсква по двапати дюзата...


това пък как става???

_________________
'93 Croma 2.0T


Чет Дек 28, 2006 10:38 am
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 7:20 pm
Мнения: 38
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Turbolan написа:
Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротив :wink:

колега, обясни как като вкарваш въздуха с налягане няколко пъти колкото атмосферното как по-големите портове не помагат, та да даже и пречат... :wink: а за олекотяването направо без коментар...

_________________
'93 Croma 2.0T


Чет Дек 28, 2006 11:02 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Nikoror написа:
Turbolan написа:
Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротив :wink:

колега, обясни как като вкарваш въздуха с налягане няколко пъти колкото атмосферното как по-големите портове не помагат, та да даже и пречат... :wink: а за олекотяването направо без коментар...


Ами спецялно за Уно Турбо, ще се пукне , като зряла диня главата, за това аз не бих я портнал, а и според мен на турбо кола се портва чак, като си изцедил всичко друго, а тука е в начален стадии. А и до тук като гледам проекта, се прави все едно за атмносферна кола, даже валовете са атмносферка, никъде не видях, турбини,даун пайпи, кулери, блоу оффи, електроника, инжектори....Кажи ти сега колко Уно Турбота си направил и какво е твоято виждане по "засилването" на Уно Турбо....

_________________
Uno Turbo RulZz


Чет Дек 28, 2006 12:50 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна не го знам ко е измислил не сам се виждала скоро с болния мозак.....та аз трябаше да си правя колата на 27-ми и звънах на МАЙСТОРА на 22-ри и той няма проблеми докарай зверо на 27ми сутринта званя му аз на 27-ми сутринта да го карам вече облечено чакам да го дърпат и нашия аа ане го карай че много работа имам колегата напълнил гаража с коли за малки ремонти там динама стартери и т.н и аз му викам нали имаме уговорка и той ми след нова година ще я направим от там ще зема 700-800лв теб ако вкарам да правя ти ще платиш ли толкоба?????? направо щях да грумна баси майсторите никога няма да отида при него повече тоз са му пуснали безплатен нет май????? :roll: :roll: :roll:

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Чет Дек 28, 2006 7:27 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна не го знам ко е измислил не сам се виждала скоро с болния мозак.....та аз трябаше да си правя колата на 27-ми и звънах на МАЙСТОРА на 22-ри и той няма проблеми докарай зверо на 27ми сутринта званя му аз на 27-ми сутринта да го карам вече облечено чакам да го дърпат и нашия аа ане го карай че много работа имам колегата напълнил гаража с коли за малки ремонти там динама стартери и т.н и аз му викам нали имаме уговорка и той ми след нова година ще я направим от там ще зема 700-800лв теб ако вкарам да правя ти ще платиш ли толкоба?????? направо щях да грумна баси майсторите никога няма да отида при него повече тоз са му пуснали безплатен нет май????? :roll: :roll: :roll:



Ами човека не си уважава клиентите, както и не си държи на думата, отиди при някой друг, ама го подбери тоя път да е съвестен и да си държи на думата. А тия дюзи не са ли малко големички, стигат за 220 коня...какъв е крайния резултат конски сили който гониш ? И с какво ги управляваш дюзите ?

_________________
Uno Turbo RulZz


Чет Дек 28, 2006 8:25 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
аа те дюзите не са за мен а аз мой приятел който си прави колата погрешно си разбрал той прави ауди 80 2.0.16v куатро слага му турбо това не е малка работа и е много хубаво че има такава воля аз за тва му се радвам беше го подкарал за малко но се скапа и сега продължава да го прави а неговите коне тряба да са над 250коня за това е с такива дюзи а на уното са 180 мл при което турб е на 0.85 ако искаш да я пуснеш на 1.3-4 ти трябват двапъти по големи от оригиналните значи 280 -300мл и стабилна помпа с хубав регулатор на горивото ..ма тва друга тема вече трябаше да карам ...мамкаму сори/// :mrgreen: :mrgreen:

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Съб Дек 30, 2006 12:25 am
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
аа те дюзите не са за мен а аз мой приятел който си прави колата погрешно си разбрал той прави ауди 80 2.0.16v куатро слага му турбо това не е малка работа и е много хубаво че има такава воля аз за тва му се радвам беше го подкарал за малко но се скапа и сега продължава да го прави а неговите коне тряба да са над 250коня за това е с такива дюзи а на уното са 180 мл при което турб е на 0.85 ако искаш да я пуснеш на 1.3-4 ти трябват двапъти по големи от оригиналните значи 280 -300мл и стабилна помпа с хубав регулатор на горивото ..ма тва друга тема вече трябаше да карам ...мамкаму сори/// :mrgreen: :mrgreen:



Аааа ясно, че тука за Унота си говрим...и аз не съм разбрал . Ми айде кога ще нго видим твоето, много работа ли има по него ?

_________________
Uno Turbo RulZz


Съб Дек 30, 2006 11:15 am
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
ми не трябваше да е готово до сега ама майстори!!!!!след нова година ще гп направя и снимки ще има споко,а това е поздрав за всички маняци
Изображение

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Съб Дек 30, 2006 8:55 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 01, 2006 11:43 am
Мнения: 246
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
ми не трябваше да е готово до сега ама майстори!!!!!след нова година ще гп направя и снимки ще има споко,а това е поздрав за всички маняци
Изображение



кое :roll: :dontknow: ?

_________________
селото се оказа точно в града


Нед Дек 31, 2006 11:20 am
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 7:20 pm
Мнения: 38
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна.....

първо само да кажа, че дюзите са 380cc/min (кубически сантиметри, а не мл). разлика има, защото на бензина при 3 бар-а плътността не му е като на водата... (някъде към 75% е)

оригиналната електроника на уно-то е l-jetronic и тя, както почти всички от това време, впръсква по 2 пъти на 4 такта.
някои нови електроники впръскват по веднъж (точно определения момент за всеки цилиндър) до средни обороти, но на високи повечето работят с по впръсквания на 4 такта. защо?
самата идея за 2 впръсквания в един хода на буталото е абсурдна. при 6000 оборота един такт е 10мс. минималното време за отваряне и затваряне на дюзата е 1мс (повече реално, но да приемем 1) -> отваряне, впръскване,затваряне,отваряне,впръскване,затваряне. колко остана за впръскване? 6мс. очевидно ако се впръсква веднъж макс време е 8мс, т.е. за едно впръскване на такт можеш да вкараш повече гориво. само че 8мс със 380cc дюзи e много не достатъчно за 2литра турбо кола (не ми се занимава да смятам колко коне точно). за това се впръсква един път 8мс и още един път 8мс (реално и двата пъти по-малко). вече с 16мс и 380cc дюзи са достатъчни за около 210-240 к.с. (4 цилиндъра двигател).

_________________
'93 Croma 2.0T


Нед Дек 31, 2006 1:36 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg