 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 12:55 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Лампа за максимално налятане на Турбото ТД100
Автор |
Съобщение |
Gugev
|
Каква е разликата, сигурно има такава?! И при нашите коли кой клапан е актуален ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Сря Дек 06, 2006 1:22 am |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
viewtopic.php?t=5615
Ето тука се надявам да съм помогнал вече с отговора. 
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Сря Дек 06, 2006 9:41 pm |
|
 |
Gugev
|
Да, колега BO, днес се рових в Интернет. Признавам, грешката е моя. Намерих обяснение и разбрах разликата м/у двата клапана. Съгласен съм с твойта теза.
Трябва да четеш преди да спориш!
|
Сря Дек 06, 2006 11:57 pm |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
егати тъпото, вчера си сглобих таблото, всичко си работеше, и днес ми изгоря крушката на затоплителните свещи :evil:
ама няма да го разглабям, като изгори още нещо, тогава, омръзна :roll: ми
пп а как се сваля пластмасата около волана - долната е на винтове, ама горната така и не съумях да я сваля :?
|
Чет Дек 07, 2006 5:07 pm |
|
 |
Gugev
|
Много тъпо е колега BEX--- и при мен се случи същата случка, свалях го отново. А още по-тъпо е, че горната кора около волана се сваля след свалянето на самия него. Воланът се сваля лесно, но не знам дали при теб си заслужава тази операция.
|
Чет Дек 07, 2006 8:21 pm |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
леле, еми да ти кажа мързи ме да си свалям волана, нали и AIR имам, та да не направя някой сакатлък - нищо здраве да е.
някой ден, ако съм в настроение може и да я сменя
поздрави, колеги 
|
Пет Дек 08, 2006 12:28 am |
|
 |
Vladim
|
Gugev написа: Много тъпо е колега BEX--- и при мен се случи същата случка, свалях го отново. А още по-тъпо е, че горната кора около волана се сваля след свалянето на самия него. Воланът се сваля лесно, но не знам дали при теб си заслужава тази операция.
Еее... как бе, колега? Аз съм свалял долната и горната кора едновременно! Захващат се една за друга с едини и същи 3 винта!  Да отбележа и моята кола има airbag.
|
Пет Дек 08, 2006 12:56 am |
|
 |
Gugev
|
Пак ли сбърках бе Колеги? На мен ми се наложи да свалям волана преди време и от тогава съм останал с такова впечатление. Колега пробвай пак, дано греша.
|
Пет Дек 08, 2006 9:43 pm |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
бе то аз ги развих тези 3 винта отдолу и доната кора я свалих, ама горната само се посукваше, не искаше да се свали и това си е...
изглеждаше сякаш е закачена някъде отпред...
не знам, ще пробвам... :roll:
|
Съб Дек 09, 2006 3:15 pm |
|
 |
Gugev
|
Пробвай, но внимавай, все си мисля че от към шофьора под волана кората е захваната с вда винта, а от другата страна е фиксирана с жлебове към долната кора.
|
Съб Дек 09, 2006 10:37 pm |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
възможно е да е така, защото не се наведох да видя отдолу дали има някви винтове, а като се замисля много е вероягто да е така :?
|
Съб Дек 09, 2006 11:31 pm |
|
 |
Gugev
|
И да се навеждаш няма да успееш да ги видиш, там е пълно с пакетни ключове, релета, куплунзи и скоби. Казвам пак, не съм 100% сигурен за това което твърдя, но аз също правих опити по-преди да я сваля тая кора и не успях. Едва когато свалих волана ми направи впечатление, че там има нещо "тъпо"!
|
Нед Дек 10, 2006 12:37 am |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
а когато си смених поленовия филтър, си мислех, че всичко ще бъде така лесно и приятно за работа.
пп защото на предишната ми трябваше да сваля чистачката и цялата кора.....
|
Нед Дек 10, 2006 1:56 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |