 |
|
Дата и час: Пон Юни 16, 2025 10:53 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Последно, къде да си проверим дюзите и помпите!?
Автор |
Съобщение |
Vladim
|
 Последно, къде да си проверим дюзите и помпите!?
Колеги, дайте да обобщим информацията, кой, къде е ходил и доволен ли е. Имам желание някой да погледне дюзите, но нямам идея, къде да отида. За помпата Lucas от четеното до сега разбрах, че ситуацията с диагностиката е леко "мисията невъзможна"! :roll:
|
Чет Дек 07, 2006 4:05 pm |
|
 |
Nino
|
 Re: Последно, къде да си проверим дюзите и помпите!?
Vladim написа: Колеги, дайте да обобщим информацията, кой, къде е ходил и доволен ли е. Имам желание някой да погледне дюзите, но нямам идея, къде да отида. За помпата Lucas от четеното до сега разбрах, че ситуацията с диагностиката е леко "мисията невъзможна"! :roll:
Намерих една визитка дадена ми от напуснал колега.Той има Браво 1.9 TD - 75 и беше доволен от майстора.На визитката пише:
ET "ТРАЙЧО - DISEL" ВСИЧКИ ВИДОВЕ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ И НАФТОВИ ПОМПИ
тел.: 93 666 43, GSM 0887 80 17 88 - Пламен
кв."Орландовци", ул."Герено" №4
Човека не го познавам.Знам, че е правилно да се пише DIESEL, но така е на визитката! :mrgreen:
Мисля, че във всеки читав сервиз могат да ти сменят, калиброват разпръсквачите.
Последна промяна Nino на Чет Дек 07, 2006 5:10 pm, променена общо 1 път
|
Чет Дек 07, 2006 4:38 pm |
|
 |
doofiat
|
За помпата търсих доста места и в Пловдив ходих, но и там се оказа, че не правят диагностика и са измекяри.
Като говорих с шефа им по телефона преди да отида, ми обяснява как правели диагностика на Лукас, но на мен не ми направиха нищо, а ми казаха, че лопатките на помпата са износени и затова три месеца не палеше колата. Проблемът обаче се оказа в авансатора(оглеждаха обстойно около него), който капеше и затова не палеше.
Не знам къде да се ходи вече.
|
Чет Дек 07, 2006 5:07 pm |
|
 |
morg
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am Мнения: 320
|
Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 5:06 pm, променена общо 1 път
|
Чет Дек 07, 2006 8:01 pm |
|
 |
doofiat
|
morg написа: Мдаааа за разпръсквачите - можеш да отидеш във всеки по- кадърен сервиз. Но помпата ако ти е лукас - положението е тежко. Нека колегите които са обикаляли повече да споделят - какво точно включва диагностиката? Защото аз живея с мисълта, че дебит на помпата се мери лесно и без специализирано оборудване. Бу трябвало "Супер Дизел" на околовръстното да се справят поне с това.
Не могат. Ходил съм.
- Супер Дизел - нямат софтуер за Лукас. Имат само за Бош.
- Аути Италия са пълни дебили - нищо не могат и ме пращат в Супер дизел.
- На Вантотрейд със звънял и те ми казаха, че нямат софтуер.
- В "Сервиз Лукас" на Житница двама дядовци ми казаха да съм отишъл при тях след 5 дни, че спеца им го нямало, но се оказа, че и те нямат софтуер за ТД. Имат за JTD от 2000 г. нагоре.
- Hit-ko в Ямбол също няма софтуери за диагностика на дизелови помпи.
- Само Калоян(майстор за който разбрах от форума) ми каза, че има приятел/майстор, който ремонтира и диагностицира дизелови помпи, но не съм изпадал в подробности, защото ми се видя съмнителна тая работа. Иначе доколкото знам Калоян е много печен и май проверявя дюзи и разпръсквачи. Калоян 0888 307 740.
- Киро Алфата(0889 889 047) и той май прави дюзи и разпръсквачи, но не съм сигурен. Знам, че прави основни ремонти италиански дизели, но би трябвало да ги сменя. Последно прави основен на една Крома Турбо Дизел.
- При Наско(НСО) нямат софтуери за дизелови помпи
- Сервиз D&S - преди Бриколаж Люлин в ляво - също нямат и оттам майстора ми каза да съм ходил в Солун, че там имало сервиз за диагностика на помпи Лукас и ми каза да съм мисли преди да си купя кола с помпа Лукас, защото нямало в България сервиз за диагностика.
|
Чет Дек 07, 2006 10:55 pm |
|
 |
Vladim
|
Е добре де... какъв толкова софтуер е нужен... по тази помпа няма електроника! :roll:
|
Чет Дек 07, 2006 11:47 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
Vladim написа: Е добре де... какъв толкова софтуер е нужен... по тази помпа няма електроника! :roll:
Абе и аз това се чудя :roll:
На старите дизели би трябвало да мерят дюзите на стенд и отделно помпата също на стенд :idea:
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Пет Дек 08, 2006 12:23 am |
|
 |
BRAVO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София 05 Сердика
|
Свилен 0888-61-50-07, ходил съм при него преди 2г, сервизът му е на Хладилника
_________________ ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
|
Пет Дек 08, 2006 9:05 am |
|
 |
doofiat
|
Vladim написа: Е добре де... какъв толкова софтуер е нужен... по тази помпа няма електроника! :roll:
Не знам какъв софтуер, но всички ми казват: "Нямам софтуер"
|
Пет Дек 08, 2006 9:57 am |
|
 |
Nino
|
Ама чакайте, Вие какво сте се хванали за тези помпи?! Не вярвам някой от Вас да има проблем чак с помпа.По скоро разпръсквачите на дюзите се прецакват от качествената ни нафта.Софтуер им трябва защото предполагам, че мерят показателите с компютър, а не както преди с "часовникови" стрелкови уреди.Какво може да се измери: Налягане което помпата подава към дюзите/те се калиброват към това налягане/, дебит на горивото и ъгъл на впръскване.За друго не се сещам в момента. :mrgreen:
|
Пет Дек 08, 2006 10:43 am |
|
 |
gdd55
|
Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
|
Пет Дек 08, 2006 11:55 am |
|
 |
doofiat
|
gdd55 написа: Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
И аз съм като теб - ако не ги вдигна на около 2000 оборота на старта(тогава имам чувството, че съм Шумахер на старта на Гран При на Италия  ) , няма тръгване
Не знам от какво е, но колко идва да сляза само да я побутна :mrgreen:
А иначе и моята след много ходене по мъките, вече 1 месец пали от раз без забавяне.
|
Пет Дек 08, 2006 12:00 pm |
|
 |
Vladim
|
gdd55 написа: Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
Определено някак по-тежко тръгва от бензинка, но пък си и е тежка колата  Аз до 2000 оборота при пръгване не достигам, но 1500-1600 там някъде.
|
Пет Дек 08, 2006 12:19 pm |
|
 |
Nino
|
gdd55 написа: Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
Това е ТУРБОДУПКАТА пичове, не се косете.Трябват обороти за стане турбото ефективно.Няма много общо с ъгъла на впръскване.Ако ъгъла не е този който трябва колата ще пуши много или хич, много ще върви/ няма да върви, ще работи много меко/твърдо. :mrgreen:
|
Пет Дек 08, 2006 12:22 pm |
|
 |
gdd55
|
Абе най-добре като си върви и пали от раз хич да не е човъркам.Качи ли ми се иска само нещо да се направи с оборотите защото загряла студена все по 1000 ги държи
|
Пет Дек 08, 2006 12:54 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |