Дата и час: Сря Юни 18, 2025 8:32 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща
Тунинг на двигател... 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 23, 2005 8:17 pm
Мнения: 176
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
права е колежката за 2-2.5 бара си трябва бая охлюв да боднеш => огромен лаг + това с тоя CR дето го целиш и с атмосферния вал ще е абсолютен мъртвец в ниските и за такъв надув ще ти трябва адската електроника + доста време на диното за настройки за да няма бутала с проветрение, честно казано ми се вижда много погрешен подхода но това си е мое лично непрофесионално мнение ... дано да е успешен проекта да се радваме на бързи италианки :)

_________________
Изображение
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


Пет Дек 01, 2006 11:47 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
Поръчал съм ковани мотовилки....
Ще олекотиме коляния вал и маховика,за турбина още не съм мислил но ще го карам без ограничител....
Мисла за малък Холсет или Швайцер....
Максималната мощност ще е при 9000++ оборота,ма нямам избор защото двигатела е малък :shock:

_________________
_______________________________________
0885261834


Пет Дек 01, 2006 1:37 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Selqatin написа:
Поръчал съм ковани мотовилки....
Ще олекотиме коляния вал и маховика,за турбина още не съм мислил но ще го карам без ограничител....
Мисла за малък Холсет или Швайцер....
Максималната мощност ще е при 9000++ оборота,ма нямам избор защото двигатела е малък :shock:


Първо какво ще рече "без ограничител", без уест гейт ли ? Защо не вземеш блока от Уно 1,5 И , и не сложиш вътре бутала от Уно турбо, ще стане 1,6 (един потребител от форума я даде тази идея) . И с една турбина т25 или т28, ще върви много прилично, ама според мен турбина да ти държи над 2 бара е една торба пари...по-добре карай на 1,2-4 бара . Помисли и за съединител....не знам скоростите дали ще издържат...полуоските, карета... Абе уно до към 200 коня става, повече е много трудно...

_________________
Uno Turbo RulZz


Пет Дек 01, 2006 2:27 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am
Мнения: 320
UNREAD_POST 
:shock:


Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 4:47 pm, променена общо 1 път



Пет Дек 01, 2006 4:56 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
Turbolan написа:

Първо какво ще рече "без ограничител", без уест гейт ли ? Защо не вземеш блока от Уно 1,5 И , и не сложиш вътре бутала от Уно турбо, ще стане 1,6 (един потребител от форума я даде тази идея) . И с една турбина т25 или т28, ще върви много прилично, ама според мен турбина да ти държи над 2 бара е една торба пари...по-добре карай на 1,2-4 бара . Помисли и за съединител....не знам скоростите дали ще издържат...полуоските, карета... Абе уно до към 200 коня става, повече е много трудно...

Зарежи,такъв двигател не може се сглоби,зарад бутала :wink:

_________________
_______________________________________
0885261834


Пет Дек 01, 2006 7:00 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
за уното е добре до 1.4 така ще се побереш в заводските изчисления защото всичко което излиза от там се тества до два пъти повече от това за което е предзначено така с заводско 0.85 и с настройка на 1.4 с турбото няма да имаш проблеми освен кулера остава ти бензинова помпа аз съм с 7 барова смяна на маркучите както писах по-горе оригиналните ти дузи са 180мл с захранване на 15-17ома значи ти трябват 300 мл. дюзи после минаваш към клапана трябва да е на реномирана марка защото повечето клапани си изменят стойностите под голямо натоварване на топлина, дебит,и друсане това при марковите го няма, сумарния резултат от дюзите +20% отгоре трябва да ти е помпата не по малко може повече така ти остава електрониката там си помисли добре .един приятел си сложи по малки дюзи и с електрониката ги програмираха да пускат по два пъти..това не е сполучливо вземи си хубави дюзи ако ти изтърва съединителя си слагаш керамика или комбинираш както сам на правила аз на реното притискател за керамика 280 лв. оригинално феродо и няма да имаш проблеми теглиш по един шев на поуоските те са тръба в кръгъл профил и за това изтърват и пак ти е решен проблема аиде бачкай че и аз работя :idea: :idea: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Съб Дек 02, 2006 12:38 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
Ето един готов смукателен порт,36Х45мм(стандартен 28х25мм)....
Нема на къде повече се раздува,малко е грозен,ма кво да се прави :cry:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
_______________________________________
0885261834


Съб Дек 02, 2006 12:55 pm
Профил ICQ WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
Изпускателен 36х40мм....


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
_______________________________________
0885261834


Съб Дек 02, 2006 3:54 pm
Профил ICQ WWW
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Съб Ное 18, 2006 10:49 am
Мнения: 33
Местоположение: София 12 Илинден
UNREAD_POST 
ако успееш следващата порция снимки да е на фокус, цена няма да имаш :) :)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Съб Дек 02, 2006 5:54 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
ти като разширяваш смукателите мислел ли си за онази гарнитура дето никъде я няма с гумените уплатнения на смукателите които има яйцевидна форма и не можеш я докараш същата ама по-голяма, пробвано е вече между другото освен оригиналната нищо друго не става .....

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Съб Дек 02, 2006 6:59 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
bebito^^^ написа:
аз мога ли да попитам на мойто уно от кой модел на фиат ABS-са да гепяя..... :dance: :dance: :36_2_25:


Има уно турбо с АБС серйино и се води "Antiskid".... говоря за МК1

А да ви питам какво ви е мнението за дебитомера, не е ли по-добре да се махне ? дай малко снимки и от твоя проект, или ако нямаш снимки дай малко инфо.... Относно дюзите, става и с два реда дюзи, така колата в ниските не богата. А гарнитура не може ли да се направи на Симеон, каквато си искаш ?

_________________
Uno Turbo RulZz


Съб Дек 02, 2006 9:01 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
Darkrage написа:
ако успееш следващата порция снимки да е на фокус, цена няма да имаш :) :)

Наистина нямам светкавица :roll:

_________________
_______________________________________
0885261834


Нед Дек 03, 2006 11:05 am
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Ето вижте как се "засилва" Уно Турбо

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=34924

_________________
Uno Turbo RulZz


Нед Дек 03, 2006 1:05 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
оставих маховика и коляновия вал на стругаря...

_________________
_______________________________________
0885261834


Вто Дек 05, 2006 1:33 am
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm
Мнения: 279
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
между друггото колега мислел ли си че като качаш конските сили и то не с малко вместо да ти е по здрав маховика ти го олекотяваш той си е изчислен за тези 105к.с с аванс поне до 150кс а ти я правиш над тези и насичкото отгоре го намаляваш ...земи се консултирай защото и аз имам олекотен маховик и изпробван достатачно но за тези 105...верно разликата е голяма но дигаш ли махай олекотения и слагай другия и се надявай да издържи защото и въртящия момент се сменя драстично.... :kiss 2: :kiss 2: :grandpa: :grandpa:

_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Вто Дек 05, 2006 2:26 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg