 |
|
Дата и час: Сря Юни 18, 2025 8:32 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
gad3n
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Авг 23, 2005 8:17 pm Мнения: 176 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
права е колежката за 2-2.5 бара си трябва бая охлюв да боднеш => огромен лаг + това с тоя CR дето го целиш и с атмосферния вал ще е абсолютен мъртвец в ниските и за такъв надув ще ти трябва адската електроника + доста време на диното за настройки за да няма бутала с проветрение, честно казано ми се вижда много погрешен подхода но това си е мое лично непрофесионално мнение ... дано да е успешен проекта да се радваме на бързи италианки 
_________________
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
|
Пет Дек 01, 2006 11:47 am |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
Поръчал съм ковани мотовилки....
Ще олекотиме коляния вал и маховика,за турбина още не съм мислил но ще го карам без ограничител....
Мисла за малък Холсет или Швайцер....
Максималната мощност ще е при 9000++ оборота,ма нямам избор защото двигатела е малък 
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Пет Дек 01, 2006 1:37 pm |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Selqatin написа: Поръчал съм ковани мотовилки.... Ще олекотиме коляния вал и маховика,за турбина още не съм мислил но ще го карам без ограничител.... Мисла за малък Холсет или Швайцер.... Максималната мощност ще е при 9000++ оборота,ма нямам избор защото двигатела е малък 
Първо какво ще рече "без ограничител", без уест гейт ли ? Защо не вземеш блока от Уно 1,5 И , и не сложиш вътре бутала от Уно турбо, ще стане 1,6 (един потребител от форума я даде тази идея) . И с една турбина т25 или т28, ще върви много прилично, ама според мен турбина да ти държи над 2 бара е една торба пари...по-добре карай на 1,2-4 бара . Помисли и за съединител....не знам скоростите дали ще издържат...полуоските, карета... Абе уно до към 200 коня става, повече е много трудно...
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Пет Дек 01, 2006 2:27 pm |
|
 |
morg
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am Мнения: 320
|
Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 4:47 pm, променена общо 1 път
|
Пет Дек 01, 2006 4:56 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
Turbolan написа: Първо какво ще рече "без ограничител", без уест гейт ли ? Защо не вземеш блока от Уно 1,5 И , и не сложиш вътре бутала от Уно турбо, ще стане 1,6 (един потребител от форума я даде тази идея) . И с една турбина т25 или т28, ще върви много прилично, ама според мен турбина да ти държи над 2 бара е една торба пари...по-добре карай на 1,2-4 бара . Помисли и за съединител....не знам скоростите дали ще издържат...полуоските, карета... Абе уно до към 200 коня става, повече е много трудно...
Зарежи,такъв двигател не може се сглоби,зарад бутала 
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Пет Дек 01, 2006 7:00 pm |
|
 |
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
за уното е добре до 1.4 така ще се побереш в заводските изчисления защото всичко което излиза от там се тества до два пъти повече от това за което е предзначено така с заводско 0.85 и с настройка на 1.4 с турбото няма да имаш проблеми освен кулера остава ти бензинова помпа аз съм с 7 барова смяна на маркучите както писах по-горе оригиналните ти дузи са 180мл с захранване на 15-17ома значи ти трябват 300 мл. дюзи после минаваш към клапана трябва да е на реномирана марка защото повечето клапани си изменят стойностите под голямо натоварване на топлина, дебит,и друсане това при марковите го няма, сумарния резултат от дюзите +20% отгоре трябва да ти е помпата не по малко може повече така ти остава електрониката там си помисли добре .един приятел си сложи по малки дюзи и с електрониката ги програмираха да пускат по два пъти..това не е сполучливо вземи си хубави дюзи ако ти изтърва съединителя си слагаш керамика или комбинираш както сам на правила аз на реното притискател за керамика 280 лв. оригинално феродо и няма да имаш проблеми теглиш по един шев на поуоските те са тръба в кръгъл профил и за това изтърват и пак ти е решен проблема аиде бачкай че и аз работя :idea: :idea: :mrgreen: :mrgreen:
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
  
|
Съб Дек 02, 2006 12:38 am |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
Ето един готов смукателен порт,36Х45мм(стандартен 28х25мм)....
Нема на къде повече се раздува,малко е грозен,ма кво да се прави :cry:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Съб Дек 02, 2006 12:55 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
Изпускателен 36х40мм....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Съб Дек 02, 2006 3:54 pm |
|
 |
Darkrage
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Съб Ное 18, 2006 10:49 am Мнения: 33 Местоположение: София 12 Илинден
|
ако успееш следващата порция снимки да е на фокус, цена няма да имаш 
_________________
 
|
Съб Дек 02, 2006 5:54 pm |
|
 |
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
ти като разширяваш смукателите мислел ли си за онази гарнитура дето никъде я няма с гумените уплатнения на смукателите които има яйцевидна форма и не можеш я докараш същата ама по-голяма, пробвано е вече между другото освен оригиналната нищо друго не става .....
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
  
|
Съб Дек 02, 2006 6:59 pm |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Има уно турбо с АБС серйино и се води "Antiskid".... говоря за МК1
А да ви питам какво ви е мнението за дебитомера, не е ли по-добре да се махне ? дай малко снимки и от твоя проект, или ако нямаш снимки дай малко инфо.... Относно дюзите, става и с два реда дюзи, така колата в ниските не богата. А гарнитура не може ли да се направи на Симеон, каквато си искаш ?
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Съб Дек 02, 2006 9:01 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
Darkrage написа: ако успееш следващата порция снимки да е на фокус, цена няма да имаш 
Наистина нямам светкавица :roll:
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Нед Дек 03, 2006 11:05 am |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Нед Дек 03, 2006 1:05 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
оставих маховика и коляновия вал на стругаря...
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Вто Дек 05, 2006 1:33 am |
|
 |
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
  
|
Вто Дек 05, 2006 2:26 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |