Дата и час: Пет Май 02, 2025 6:58 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
.......... 
Автор Съобщение
UNREAD_POST ..........
........


Последна промяна doofiat на Пон Мар 26, 2007 2:54 pm, променена общо 1 път



Съб Ное 25, 2006 12:58 am
UNREAD_POST 
:offtopic: Я сега да се включа на славо време! :) Къде има сериозен сервиз където да ми почистят дюзите?


Съб Ное 25, 2006 11:08 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Vladim написа:
:offtopic: Я сега да се включа на славо време! :) Къде има сериозен сервиз където да ми почистят дюзите?

Лошото е колега, че няма сигурен сервиз, в който няма да ти прецакат колата :wink:
Аз не смея да ходя по диагностики, защото незнам дали няма да ми разбъзикат колата само и само да почна със смяна на консумативи :evil:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Съб Ное 25, 2006 11:13 am
Профил
UNREAD_POST 
Значи затова ми е по-голям разхода. Тая седмица заредих за 20 кинта(11,78 л) Спринт Дизел и карах колата през цялото време до 2200 оборота максимум. Разходър ми е 9 литра. Ами дайте да я карам някъде. Дали в Супер Дизел ще ми свършат работа?


Съб Ное 25, 2006 12:20 pm
UNREAD_POST Re: Забелязах едно прекъсване на 1200-1300 оборота
Nino написа:
doofiat написа:
Сутрин като запаля или като е изтинала, забелязах едно прекъсване докато колата е с по-високи обороти. Прекъсва ако натисна газта и кача оборотите примерно на 2000 и след това като падат прекъсват точно на 1200-1300 оборота(аха да изгасне, но не гасне) и падат на 1000. След като загрее т.е. оборотите падна, ако натисна газта и като падат след това, няма прекъсване. Какво ли е това?


Лакови образувания по иглата на някой от разпръсквачите!Оправя се или с добавки... до един момент... или в бъркане в касичката "мече", "котенце" или подобно...ваденето на около 200лв за купуването на нови разпръсквачи, калибрирането им, проверка изправността на подгревателните свещи /тъкмо дюзите са свалени/... ако е необходимо пак бъркане в касичката... семеен скандал... псуване на всички дизели, тъщи и подобна сволоч и пак мир в семейството.
Общо взето това е технологията на оправяне на проблема ти!...Нещо неясно, да повторя ? :mrgreen:


Не ясното е къде да отида?


Съб Ное 25, 2006 9:15 pm
UNREAD_POST 
На мен ми прекъсваше когато беше студена-мислех,че е разпръсквач-закарах я на майстор-аванс на помпата не достигал каза и че била дръпната до край-нямало накъде вече а искала още-сваля я оправя и зъбното колело нещо и и намали от някакво кранче потока на нафта-преди ми гореше 10/100 градско,сега е около8,5/100 и няма никакво прекъсване форсира се като бензинова-което чесно казано ме изуми!но каза,че единия елемент на помпата ми бил за смяна(проблема със сутрешното палене)и ако го сменя и него колата ще стане неузнаваема!значи незнам какви ми ги е дрънкал хаха но колата ми е съвсем различна-аз преди едва я натиска а сега я карам като бензинка!Всичко беше хубаво само да не бяха прецакали хидравликата-ама то неможе всичко да е хубаво-поне сега ще си го оправят за тяхна сметка :wink:


Пет Дек 01, 2006 12:26 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg