Дата и час: Съб Юни 21, 2025 4:04 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Индикатор power/economy на DGT табло 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Индикатор power/economy на DGT табло
Двете лампички, зелена и жълта, които светят съответно при икономичен и натоварен режим на двигателя, светят както си искат :arrow: до 3000 об/мин независимо колко газ давам свети зелено, а жълтата светва след като мина 3000 об/мин до края. Това нормално ли е? Или се е пре***л някой тъп датчик :twisted: ?


Съб Май 28, 2005 8:04 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
Тези лампички са зависими от натоварването на двигателя, сьответно от подналягането /вакуума/ в смукателния колектор! Имат само косвена врьзка с оборотите! Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?

_________________
FIAT-SPORT


Съб Май 28, 2005 9:30 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
Дaтчика е точно на вакуумен принцип, Но мисля че при теб работи нормално.


Нед Май 29, 2005 1:11 am
UNREAD_POST 
ха аз на мойто табло нямам вакум а преди свтеше а сега не


Нед Май 29, 2005 9:10 am
UNREAD_POST 
pugsy написа:
ха аз на мойто табло нямам вакум а преди свтеше а сега не


Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора


Нед Май 29, 2005 9:46 am
UNREAD_POST 
hit-ko написа:
Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?


Там е работата, че не зависи от режима на двигателя. И на място, и в движение, с пълна газ или без - няма значение, превключва зелено :arrow: жълто като мине 3000

Mitko написа:
Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора


А аз се чудех кво е пък това чудо. Значи може би не ми работи? Гледам че от него излизат 3 кабела, но единия е отрязан?? Знае ли някой как може да се провери?


Пон Май 30, 2005 8:41 pm
UNREAD_POST 
tonov написа:
hit-ko написа:
Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?


Там е работата, че не зависи от режима на двигателя. И на място, и в движение, с пълна газ или без - няма значение, превключва зелено :arrow: жълто като мине 3000

Mitko написа:
Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора


А аз се чудех кво е пък това чудо. Значи може би не ми работи? Гледам че от него излизат 3 кабела, но единия е отрязан?? Знае ли някой как може да се провери?


Ами даваш на контакт, а маркучето на датчика го вадиш от колекторите и го бодваш на една спринцовка. Със спринцовката правиш вакуум и гледаш дали ще светне жълтата лампа.


Вто Май 31, 2005 12:21 am
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Пет Май 27, 2005 10:16 pm
Мнения: 44
Местоположение: Кърджали
UNREAD_POST 
според мен точно превключването на зелената и жълтата лампички на таблото става според оборотите следователно от количеството бензин подавано от инжекциона и при мен на 3000-3200 об/мин се включва от зелено на жълто всичко е до оборотите на джигателя

_________________
FIAT
Tempra 1.6 i.e cat


Чет Юни 30, 2005 6:52 pm
Профил
UNREAD_POST 
Godzi написа:
според мен точно превключването на зелената и жълтата лампички на таблото става според оборотите следователно от количеството бензин подавано от инжекциона и при мен на 3000-3200 об/мин се включва от зелено на жълто всичко е до оборотите на джигателя


Зависи от оборотите, но само дотолкова, че при по високи обороти засмукването в колекорите е по-голямо.


Чет Юни 30, 2005 8:20 pm
UNREAD_POST 
В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време :oops: . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 :arrow: свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.


Чет Юни 30, 2005 9:00 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
tonov написа:
В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време :oops: . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 :arrow: свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.


И аз като се загледах в схемата ... стигам до същото - ако не работи вакуумния датчик - то ще се взема само сигнал от оборотите ... и ще "работи" както е при теб .... и ако схемата ти е изпълнена както тази на картинката ....

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Пет Юли 01, 2005 8:57 am
Профил ICQ WWW
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 01, 2005 11:54 am
Мнения: 390
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
А забелязвали ли сте че на този вакуумен датчик отдолу има един винт - може би за регулиране :wink: :wink: :wink:

_________________
<<149C2.046>><<MOMO Pack>>


Вто Юли 12, 2005 11:20 am
Профил
UNREAD_POST 
дали по моргите го има този датчик


Вто Юли 12, 2005 11:36 am
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 28, 2005 2:38 pm
Мнения: 6
Местоположение: София/Сливен
UNREAD_POST 
И при мен свети САМО в зависимост от оборотите. Същия случай като на колегата - спирам на скорост с над 3000 и свети оранжевото, като паднат под 3000 светва зеленото и колкото и газ до дупка да давам, точно когато мина 3000 пак светва оранжевото, явно и при мен е скапан вакуумния датчик :( Ако разберете нещо допълнително пишете.

П.С. Моята е карбуратор, може нещо да е по-различно.
П.С.2 М/у другото много съм доволен от тоя мотор 1.6 карбуратор, върви си прилично и газовата ми излезе 70лв със всичко и нямам никакви проблеми с нея върви си перфектно на газ, няма грам разлика с бензина. Май за газ е по-удачно карбуратора - хем газовата излиза доста по-евтина, хем нямаш никакви проблеми с газта като гърмежи и разваляне на вървежа и т.н. :lol:
Поздрави - Нов съм тука :D Другата ми кола е BMW E30 със шестак и шпер диференциал - е тва е истината - The Ultimate Driving Machine :lol: :lol: :lol: - Ей с такава усмивка винаги я карам - :lol: :lol: :lol: Ама няма как с тея цени на бензина си трябва и "всекидневна" колица :x


Пет Юли 29, 2005 10:42 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
ОФФ: Това на аватара ти ли е Е30-ката? BMW е единствената немска марка която ме кефи (е и порше, ама то там вече е друга категория :wink: ) А специално твоята модификация ми е любимата. Тройния стоп ли е? ОФФ

За датчика: онзи ден пробвах да му изключа куплунга :dontknow: изобщо не ми светна жълтата лампа! Кой го знае това по какъв алгоритъм работи. Ще пробвам с друг отнякъде, а дотогава ще си карам така. Не е болка за умиране. И без това рядко падам под 3000 rpm :lol: :lol: :lol:


Пет Юли 29, 2005 11:07 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg