Дата и час: Пон Юли 07, 2025 6:47 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Ротационен двигател с мощност 2000 к.с. 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Ротационен двигател с мощност 2000 к.с.
:arrow:


Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:33 pm, променена общо 2 пъти



Съб Сеп 30, 2006 11:43 am
UNREAD_POST 
Уау! :shock:


Съб Сеп 30, 2006 2:21 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST 
Sven написа:
Уау! :shock:

:shock:

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Пон Окт 02, 2006 8:31 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 10:00 am
Мнения: 145
Местоположение: София
UNREAD_POST 
кога ли ще го вкарат в някоя кола?

_________________
Audi 1.8S


Вто Окт 03, 2006 11:01 am
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST 
lllubo написа:
кога ли ще го вкарат в някоя кола?


Не знам кога, само че аз от вчера не мога да спра да мисля за т'ва... доста хитра идея... направо не ми дава мира! Свалих си всички възможни материали по темата от http://www.angellabsllc.com/resourse.html и ги гледах десетки пъти...
Първото което ме впечатли, е че няма нужда от клапани, респективно разпределителни валове... Направо ме потресе колко лесно и просто става всмукването и изпускането на горивната смес и изгорелите газове;
Второ - няма триене м/у "буталата" и "ризата", респективно няма нужда от солидно охлаждане... Също е направо страхотно това, че не се налага да има триене; те просто си обикалят по кръгова траектория и мисля, че със съвремнните технологии е елементарно да се постигне точност от порядъка на микрони за да се осигури максимално плътно прилягане без да се получава триене;
Трето - ротационния принцип съхранява инерцията, не се налагат паразитни движения за изхвърляне на изгорелите газове, а всичко си се напасва идеално - всмукване/изпускане...
Не знам как сте вие, ама аз честно направо не си намирам място... толкова е елементарно, че ти се приисква да си го измайсториш в гаража :-) Майтапя се... ;-)
Изображение

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Последна промяна Sandeto на Вто Окт 03, 2006 4:29 pm, променена общо 1 път



Вто Окт 03, 2006 4:24 pm
Профил ICQ
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Сря Май 03, 2006 3:48 pm
Мнения: 844
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Sandeto написа:
lllubo написа:
кога ли ще го вкарат в някоя кола?


Не знам кога, само че аз от вчера не мога да спра да мисля за т'ва... доста хитра идея... направо не ми дава мира! Свалих си всички възможни материали по темата от http://www.angellabsllc.com/resourse.html и ги гледах десетки пъти...
Първото което ме впечатли, е че няма нужда от клапани, респективно разпределителни валове... Направо ме потресе колко лесно и просто става всмукването и изпускането на горивната смес и изгорелите газове;
Второ - няма триене м/у "буталата" и "ризата", респективно няма нужда от солидно охлаждане... Също е направо страхотно това, че не се налага да има триене; те просто си обикалят по кръгова траектория и мисля, че със съвремнните технологии е елементарно да се постигне точност от порядъка на микрони за да се осигури максимално плътно прилягане без да се получава триене;
Трето - ротационния принцип съхранява инерцията, не се налагат паразитни движения за изхвърляне на изгорелите газове, а всичко си се напасва идеално - всмукване/изпускане...
Не знам как сте вие, ама аз честно направо не си намирам място... толкова е елементарно, че ти се приисква да си го измайсториш в гаража :-) Майтапя се... ;-)

Абсолютно по същия начин се чуствам и аз от както го прочетох!!!! Ами време беше да се измисли нещо радикално! както се казва във филмчето идеологията на днешния двигател не се е променила от 100 години!!!! а защо не .....?

_________________
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
бръм -м


Вто Окт 03, 2006 4:27 pm
Профил WWW
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST 
Тоз пичага дето приказва на изложението ако не лъже... вика, че двигател с размера на консерва за кучешка храна дава мощност от 200 до 500 конски сили и с един галон дизелово гориво можело да се изминат 150 мили... С малко сметки, излиза че разхода е 1,36л/100км дизел!!! :shock:

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Вто Окт 03, 2006 6:11 pm
Профил ICQ
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
Мнения: 412
Местоположение: София
UNREAD_POST 
уф, звучи прекалено хубаво, за да е истина..

_________________
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.


Сря Окт 04, 2006 10:17 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Яну 14, 2006 1:06 am
Мнения: 181
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
А според мен това си е чиста измама поне като гледам схемата де.


Сря Окт 04, 2006 7:16 pm
Профил
UNREAD_POST 
Това е 100% измама.
В противен случай отдавна щяха да бъдат "приютени" под крилото на някой от големите в бранша чиито двигатели стават "излишни" :)

А и не съм чул все още да е измислен перпетум мобиле ... този разход само по някое надолнище може да го направи кола тежаща почти 1 тон ...


Сря Окт 04, 2006 8:57 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST 
Не казвам, че не е измама... не твърдя също така, че и тези цифри с разхода са верни... но идея има!!! Все пак почти два дена умувам и за сега не съм се сетил за нещо, което да е измама в концепцията... Друг въпрос са вече сметките, КПД, надеждност и т.н...

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Сря Окт 04, 2006 9:32 pm
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm
Мнения: 679
Местоположение: Кюстендил
UNREAD_POST 
замисляли ли сте колко е КПДто на съвременните двигатели с вътрешно горене :wink:

_________________
Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)


Сря Окт 04, 2006 9:57 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
:arrow:


Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:34 pm, променена общо 1 път



Чет Окт 05, 2006 12:05 am
UNREAD_POST 
charlie написа:
замисляли ли сте колко е КПДто на съвременните двигатели с вътрешно горене :wink:


Доколкото си спомням на бензиновите беше 27-28 а на дизеловите 35-36 - оттам и по-ниския разход при
дизеловите! Но защо ли ми се струва, че това е поредното перпетум-мобиле!?


Чет Окт 05, 2006 10:28 am
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am
Мнения: 320
UNREAD_POST 
:shock:


Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 7:43 pm, променена общо 1 път



Чет Окт 05, 2006 11:52 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg