Ето какво ми се случи:
Снощи - лягам си, заспивам... сънувам: Излизам от офиса на автошколата, като инструктора пак ми е дал ключовете да запаля колата ... върти, върти, но не пали ... отварям отпред и почвам да търся проблема - проверявам кабелите на свещите, маркучите за бензина, гърнетата - няма проблем ... немога да открия проблема... идва инструктора и му обяснявам какво съм направил ... гледа и той - нищо не става ... не пали... толкова си спомням ...
А ето какво стана в действителност: Карам си аз чинкуечентото (учебното, не моето) ... спирам на един стоп и тъкмо да подам газ, за да тръгвам изведнъж угасна :o Въртя - не пали... втори опит - пак не пали... след третия опит въобще не казах нищо на инструктора - директно отворих предния капак и тръгнах да оглеждам ... той малко странно ме погледна, но дойде след мен - проверих всичко, той също го провери, но уви - никакъв проблем ... накрая реших обстойно да огледам навсякъде и какво видях - една прекъсната жичка ... тънка такава, не вярвам да е нещо важно, но все пак му казах ... допрях я и той пробва да запали - запали от раз ... откачих я и угасна ... ясен е проблема ... отидох до един отворен гараж, поисках инструменти и го оправихме ... но след това проследих от къде идва жицата и какво да видя - на перката на динамото имаше един "палец", а на една стойка до него рид ампула (поне такава си направих извод, че е ...) и при преминаване на магнита през рид ампулата се подава сигнал към бобината и се подава искра в свещта ... така си обяснявам работите ... в крайна сметка всичко след това беше наред и карах 2 часа и 40 минути с 2 прекъсвания по 2 минути ... ее, направо я научих тая Варна
Надявам се, че Ви е било интересно
