 |
|
Дата и час: Сря Юли 16, 2025 4:42 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
staho
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Май 20, 2005 8:44 am Мнения: 24 Местоположение: Бургас
|
 вода
|
Пет Ное 11, 2005 7:28 pm |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
2fast написа: да но поне от известно време се разпродават ядрени реактори та само се търси ремарке със скрит заден джоб та да не си личи какво караш :roll:
 ше ме скъсаш от смях 
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Пет Ное 11, 2005 8:23 pm |
|
 |
gushtera
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Ное 09, 2005 8:35 pm Мнения: 12 Местоположение: Плевен
|
Обясних вече един път, че не се прави електролиза а се поляризират водородните и кислородните атоми и при действието на високата температура се изгаря водорода.Колкото до вредите нанесени по двигателя Аудито на което е сложен в момента инжекциона вече има изминати с него около 40 000 километра.
|
Нед Ное 13, 2005 6:05 am |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
gushtera написа: Обясних вече един път, че не се прави електролиза а се поляризират водородните и кислородните атоми Внимателно прегледах мненията ти. Такава дума "поляризират" не се среща. Хайде без маркетингови трикове, а? Ако ти се занимаваш с маркетинга, дай на някой от инженерите да пише, та да ни обясни колко енергия е нужна за да се раздели молекулата вода на водород и кислород (в края на краищата както и го наричаш, щом после ще гори, преди това трябва да се раздели на водород и кислород - нали?) А след това да ни каже колко енергия се получава при изгарянето на 2 атома водород и един атом кислород. И защо се получава отрицателен енергиен баланс? Цитат: Аудито на което е сложен в момента инжекциона вече има изминати с него около 40 000 километра.
Разбира се. И събира до 3 пъти повече течност от обикновенните дамски превръзки. :twisted:
|
Нед Ное 13, 2005 10:48 am |
|
 |
Stilo
|
Абе тъкмо щях да питам, какво правиме с оня електрон ток, дето се отделя при реакцията. Защо не вържем и един електродвигател към бензиновия, че така нахалос да го пуснем да си блуждае си е направо срамота за българския инженерен гений.
|
Нед Ное 13, 2005 12:54 pm |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
http://magazin.autoscout24.de/magazin/m ... drogen.asp
нищожната баварска фирмичка прави такива двигатели бре, що се заяждате с човека? - запоете 2 жички на една батерийка волт и половина и ги потопете във вода - водорода и кислорода излизат на мехурчета (след 12 часа чакане при такъв ток).
Аз обаче съм твърдо решен да направя двигател работещ с ракия и олио.
Айде да ти дам един съвет за маркетинга. Направете си страница в интернет, а по възможност и цял сайт и ни дай адреса!
_________________
-(Pa3xoD)
|
Нед Сеп 24, 2006 1:21 pm |
|
 |
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
 писания
Е затова се разваля ФОРУМА
щото некой каже нещо и всички си пишат глупости след това .
Нека да видим и тогава си кажете мнението
Какво пречи да има такива системи .
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Нед Сеп 24, 2006 5:13 pm |
|
 |
Sko
|
:arrow:
Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:35 pm, променена общо 1 път
|
Нед Сеп 24, 2006 7:11 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
niko_ymn написа: http://magazin.autoscout24.de/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_news/mz_ng_news_38_2006_bmw7erhydrogen.asp
нищожната баварска фирмичка прави такива двигатели бре, що се заяждате с човека? - запоете 2 жички на една батерийка волт и половина и ги потопете във вода - водорода и кислорода излизат на мехурчета (след 12 часа чакане при такъв ток).
Аз обаче съм твърдо решен да направя двигател работещ с ракия и олио.
Айде да ти дам един съвет за маркетинга. Направете си страница в интернет, а по възможност и цял сайт и ни дай адреса!
За олиото нямаш си на представа колко си прав, преди няколко години като поскъпна дизела и повечето таксиджии бяха на нафта и смесваха нафтата с олио някъде 50:50.Даже разправяха че "по-добре смазвало олиото" :mrgreen:
_________________ N.Y. State of Mind
|
Нед Сеп 24, 2006 7:23 pm |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
Аз искам рецепта и ръководство за домшен казан за био-дизел от растителни (соеви, слънчогледови) масла или за био-метанол от захарна тръстика или зах. цвекло.
_________________
-(Pa3xoD)
|
Пон Сеп 25, 2006 7:56 am |
|
 |
Rayo
|
niko_ymn написа: Аз искам рецепта и ръководство за домшен казан за био-дизел от растителни (соеви, слънчогледови) масла или за био-метанол от захарна тръстика или зах. цвекло.
заповядай : http://journeytoforever.org/biodiesel_make.html
А за водородния инжекцион и аз съм скептик, по причини, изложени по-горе от колегата johnfound - заради закона за запазване на енергията. Нали има два вида хим. реакции - такива, при които се поглъща енергия, и такива, при които се отделя енергия. Доколкото си спомням от училище, ако при дадена реакция се е отделила енергия и е съзадено някакво съединение, за да се обърне реакцията -- да се разделят реагиращите вещества, трябва да се вложи същото количество енергия. С каква и с колко енергия разполагаме в колата ? Само с енергията от горивото -- т.е. енергията, образувана от реакцията на горивото с кислорода. И какво става -- използваме част от тази ениергия за разделяне на водата на Н и О, после ги подаваме на двигателя, за да реагират отново и да получим пак енергията, която сме употребили, за да ги разделим. Откъде идва печалбата, за която говори колегата с водородния инжекцион ? Дори да допуснем, че няма загуби, това е едно ненужно приспособление. Нака го кажа по просто -- преобразуваме част от енергията на горенето, за да я върнем обратно под друга форма. А дали е възможно такова приспособление ? Чел съм по други форуми за подобни идеи, но не мога да им хвана вяра. За реактора на Пантон също съм скептик.
Въпрос : ако имаме един резервоар водород и подаваме по малко на двигателя, какъв ще е ефектът? Четох май в някакво авто списание за опел корса на водород,
|
Пон Сеп 25, 2006 8:19 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |