Дата и час: Чет Юли 17, 2025 12:39 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Водороден инжекцион. 
Автор Съобщение
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Май 20, 2005 8:44 am
Мнения: 24
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST вода
Това ми прилича много на онзи с вефа който гонеше облаци или ги викаше, не си спомням точно но голям смях падна.А пък ние до морето ще отделяме и солта от водата абе супер си е :) :) :)


Пет Ное 11, 2005 7:28 pm
Профил ICQ
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
Мнения: 743
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
2fast написа:
да но поне от известно време се разпродават ядрени реактори та само се търси ремарке със скрит заден джоб та да не си личи какво караш :roll:


Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 ше ме скъсаш от смях Yellow_Flash_Colorz_PDT_04

_________________
Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
www.locksmith-bg.com


Пет Ное 11, 2005 8:23 pm
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Сря Ное 09, 2005 8:35 pm
Мнения: 12
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
Обясних вече един път, че не се прави електролиза а се поляризират водородните и кислородните атоми и при действието на високата температура се изгаря водорода.Колкото до вредите нанесени по двигателя Аудито на което е сложен в момента инжекциона вече има изминати с него около 40 000 километра.


Нед Ное 13, 2005 6:05 am
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
gushtera написа:
Обясних вече един път, че не се прави електролиза а се поляризират водородните и кислородните атоми


Внимателно прегледах мненията ти. Такава дума "поляризират" не се среща. Хайде без маркетингови трикове, а?
Ако ти се занимаваш с маркетинга, дай на някой от инженерите да пише, та да ни обясни колко енергия е нужна за да се раздели молекулата вода на водород и кислород (в края на краищата както и го наричаш, щом после ще гори, преди това трябва да се раздели на водород и кислород - нали?) А след това да ни каже колко енергия се получава при изгарянето на 2 атома водород и един атом кислород. И защо се получава отрицателен енергиен баланс?

Цитат:
Аудито на което е сложен в момента инжекциона вече има изминати с него около 40 000 километра.


Разбира се. И събира до 3 пъти повече течност от обикновенните дамски превръзки. :twisted:


Нед Ное 13, 2005 10:48 am
Профил
UNREAD_POST 
Абе тъкмо щях да питам, какво правиме с оня електрон ток, дето се отделя при реакцията. Защо не вържем и един електродвигател към бензиновия, че така нахалос да го пуснем да си блуждае си е направо срамота за българския инженерен гений.


Нед Ное 13, 2005 12:54 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
http://magazin.autoscout24.de/magazin/m ... drogen.asp

нищожната баварска фирмичка прави такива двигатели бре, що се заяждате с човека? - запоете 2 жички на една батерийка волт и половина и ги потопете във вода - водорода и кислорода излизат на мехурчета (след 12 часа чакане при такъв ток).

Аз обаче съм твърдо решен да направя двигател работещ с ракия и олио.

Айде да ти дам един съвет за маркетинга. Направете си страница в интернет, а по възможност и цял сайт и ни дай адреса!

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Нед Сеп 24, 2006 1:21 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am
Мнения: 2021
Местоположение: София 10
UNREAD_POST писания
Е затова се разваля ФОРУМА
щото некой каже нещо и всички си пишат глупости след това .
Нека да видим и тогава си кажете мнението
Какво пречи да има такива системи .

_________________
За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/
и FIAT http://fiat.comnet.bg/
Купе http://www.polak.ch/coupemanual/
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/
http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat


Нед Сеп 24, 2006 5:13 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
:arrow:


Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:35 pm, променена общо 1 път



Нед Сеп 24, 2006 7:11 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm
Мнения: 908
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
niko_ymn написа:
http://magazin.autoscout24.de/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_news/mz_ng_news_38_2006_bmw7erhydrogen.asp

нищожната баварска фирмичка прави такива двигатели бре, що се заяждате с човека? - запоете 2 жички на една батерийка волт и половина и ги потопете във вода - водорода и кислорода излизат на мехурчета (след 12 часа чакане при такъв ток).

Аз обаче съм твърдо решен да направя двигател работещ с ракия и олио.

Айде да ти дам един съвет за маркетинга. Направете си страница в интернет, а по възможност и цял сайт и ни дай адреса!

За олиото нямаш си на представа колко си прав, преди няколко години като поскъпна дизела и повечето таксиджии бяха на нафта и смесваха нафтата с олио някъде 50:50.Даже разправяха че "по-добре смазвало олиото" :mrgreen:

_________________
N.Y. State of Mind


Нед Сеп 24, 2006 7:23 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Аз искам рецепта и ръководство за домшен казан за био-дизел от растителни (соеви, слънчогледови) масла или за био-метанол от захарна тръстика или зах. цвекло.

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Пон Сеп 25, 2006 7:56 am
Профил
UNREAD_POST 
niko_ymn написа:
Аз искам рецепта и ръководство за домшен казан за био-дизел от растителни (соеви, слънчогледови) масла или за био-метанол от захарна тръстика или зах. цвекло.


заповядай : http://journeytoforever.org/biodiesel_make.html

:)

А за водородния инжекцион и аз съм скептик, по причини, изложени по-горе от колегата johnfound - заради закона за запазване на енергията. Нали има два вида хим. реакции - такива, при които се поглъща енергия, и такива, при които се отделя енергия. Доколкото си спомням от училище, ако при дадена реакция се е отделила енергия и е съзадено някакво съединение, за да се обърне реакцията -- да се разделят реагиращите вещества, трябва да се вложи същото количество енергия. С каква и с колко енергия разполагаме в колата ? Само с енергията от горивото -- т.е. енергията, образувана от реакцията на горивото с кислорода. И какво става -- използваме част от тази ениергия за разделяне на водата на Н и О, после ги подаваме на двигателя, за да реагират отново и да получим пак енергията, която сме употребили, за да ги разделим. Откъде идва печалбата, за която говори колегата с водородния инжекцион ? Дори да допуснем, че няма загуби, това е едно ненужно приспособление. Нака го кажа по просто -- преобразуваме част от енергията на горенето, за да я върнем обратно под друга форма. А дали е възможно такова приспособление ? Чел съм по други форуми за подобни идеи, но не мога да им хвана вяра. За реактора на Пантон също съм скептик.
Въпрос : ако имаме един резервоар водород и подаваме по малко на двигателя, какъв ще е ефектът? Четох май в някакво авто списание за опел корса на водород,


Пон Сеп 25, 2006 8:19 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg