|  | 
	|  | Дата и час: Пет Окт 31, 2025 11:10 pm 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 8 мнения ] |  |  
	
	
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| dvrender Кара Симсонка 
					Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
 Мнения: 59
 Местоположение: Хасково
   |   Проблем турбо компресорколата ми нямаше мощност.Заведох я на сервиз.Устянови се че налягането е .3-.4.Провериха системата(интерколера дали не е спукан)здрав е.Турбо компресора се чува че работи няма омасляване,не се чува да издиша а няма налягане.Махнах катализатора, наистина беше много задръстен но когато пак примерихме налягането нямаше голям ефект.беше станало. 4-5 това при 4000-4500 оборота.Не ми се праща на ремонт защото разбрах че няма голям ефект.изкаржат малко и после пак умират.Възможно ли е турбото да работи а да няма налягане.Дайте някакъв съвет. _________________
 Bravo 1.9 TD/100
 
 
 |  
			| Чет Май 18, 2006 9:07 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| me_to_u 
					
				   | Виждам си от Хасково. Не знам при какви специалисти си ходил, ако искаш да го отремонтираш, съм на 99,9% сигурен, че ще го отремонтират във Варна качествено-
http://www.unitechturbo.com/index_bg.html Продават и нови- http://www.unitechturbo.com/sales_bg.html В София мисля(софиянци да кажат) Реал турбо се занимават отдавна-
http://realturbo.net/ Все пак, преди това посети и друг сервиз, ако трябва отиди до друг град, за да си сигурен, че проблема ти е в турбокомпресора(и какъв е точно)
 
 |  
			| Чет Май 18, 2006 9:35 am | 
					
					 |  
		|  |  
			| Selqatin Фиат маниак 
					Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
 Мнения: 667
 Местоположение: Божурище
   |   Re: Проблем турбо компресорdvrender написа: колата ми нямаше мощност.Заведох я на сервиз.Устянови се че налягането е .3-.4.Провериха системата(интерколера дали не е спукан)здрав е.Турбо компресора се чува че работи няма омасляване,не се чува да издиша а няма налягане.Махнаъ катализарота, наистина беше много задръстен но когато пак примерихме налягането нямаше голям ефект.беше станало .4-.5 това при 4000-4500 оборота.Не ми се праща на ремонт защото разбрах че няма голям ефект.изкаржат малко и после пак умират.Възможно ли е турдото да работи а да няма налягане.Даите някакъв съвет.Само те питам нещо-на място ли мерихте двигатела,защото за да отчете реалния Бусст колата трябва да е в движение най добре на 3 та до 4000-4500 да е изпържиш    Според данните които намерих максималното налягане трябва да е 1 бар  _________________
 _______________________________________
 0885261834
 
 
 |  
			| Чет Май 18, 2006 10:08 am | 
					
					       |  
		|  |  
			| dvrender Кара Симсонка 
					Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
 Мнения: 59
 Местоположение: Хасково
   | да това са резултат от място _________________
 Bravo 1.9 TD/100
 
 
 |  
			| Чет Май 18, 2006 11:25 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| dvrender Кара Симсонка 
					Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
 Мнения: 59
 Местоположение: Хасково
   | стават ли турбо компресора от други марки коли на фиат браво.един сервиз ме убеждава че може да ми монтират турбо компресор от друга марка двигател.какви може да са последствията? _________________
 Bravo 1.9 TD/100
 
 
 |  
			| Съб Май 20, 2006 12:38 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| dvrender Кара Симсонка 
					Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
 Мнения: 59
 Местоположение: Хасково
   | вчера замерих колата колко харчи. за 545км съм ги минал с 33.4 л дизел.марак че колата няма мощност ми даде такъв разход за смесено каране.Един майстор ми каза че не било турбото а имало някаква гумичка в помпата и тя била отишла.До колко е верно незнам.Сега ще сменя турбото и ще видим.Вие как мислите тоя разход нормален ли е? _________________
 Bravo 1.9 TD/100
 
 
 |  
			| Сря Май 24, 2006 9:46 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| kaci Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 8:21 pm
 Мнения: 62
 Местоположение: София 09 Лозенец
   | Не разбрах защо ще сменяш турбото???Налягането му се регулира от клапан който от своя страна също се регулира(в 90% от клапаните).Клапана за който ти говори майстора наистина съществува и служи за обогатяване на сместа когато се включи турбината.Първо провери всички маркучи и клапани за херметичност.Не бързай да сменяш турбината преди да си сигурен че проблема е в нея,а за сведение-съществуват 3 вида ремонт за турбини.Относно разхода ти-струва ми се нормален. 
 
 |  
			| Сря Май 24, 2006 10:13 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| Vladim 
					
				   | kaci написа: Не разбрах защо ще сменяш турбото???Налягането му се регулира от клапан който от своя страна също се регулира(в 90% от клапаните).Клапана за който ти говори майстора наистина съществува и служи за обогатяване на сместа когато се включи турбината.Първо провери всички маркучи и клапани за херметичност.Не бързай да сменяш турбината преди да си сигурен че проблема е в нея,а за сведение-съществуват 3 вида ремонт за турбини.Относно разхода ти-струва ми се нормален.Съгласен! Провери маркуча на blow-off клапана (така се нарича клапана на турбото)!
 
 |  
			| Сря Май 24, 2006 1:18 pm | 
					
					 |  
		|  |  
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 8 мнения ] |  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
 |  |