Дата и час: Вто Май 20, 2025 10:09 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Демонтаж на спукан картер Мареа 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Демонтаж на спукан картер Мареа
Здравейте колеги преди година спуках картера точно където е планката която свързва картера с предавателната кутия.Залепих пукнатината с лепило Локтайд/двукомпонентно/ и досега 27000 км.нямаше никакво просълзяване.Сега забелязвам ,че има леко омасляване точно там където съм лепил.Ще се сваля картер и въпроса ми е някой свалял ли е картера на въпросния мотор и има ли гарнитура или се лепи само със силикон.


Чет Яну 18, 2007 5:27 pm
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 12:18 pm
Мнения: 44
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
Моят беше само със силикон.

P.S. Ще споделиш ли после дали се е наложило да разкачаш дясна полуоска? Чисто любопитство.

_________________
FIAT Marea 1.9TD/75


Чет Яну 18, 2007 5:46 pm
Профил
UNREAD_POST 
Tози въпрос за полуоската най много ми е интересен но лошото е ,че тук в Карлово съм като със вързани ръце нямам канал и процедурата май ще се извършва на друго място,а и по принцип не обичам да ми бърникат други по колата.Има един голям въпросителен има ли гарнитура между капака и блока.Спомням си,че някой колега от форума беше спукал картер на шахта обаче не мога да намеря темата.


Чет Яну 18, 2007 6:10 pm
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 12:18 pm
Мнения: 44
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
Признавам си аз бях :)

http://fiat-bg.com/forum/viewtopic.php? ... highlight=

_________________
FIAT Marea 1.9TD/75


Чет Яну 18, 2007 6:29 pm
Профил
UNREAD_POST 
Обаче нищо не сподели залепи ли го завари ли го с нов ли караш и кой го сменя ,какви са особеностите.


Пет Яну 19, 2007 1:53 am
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 12:18 pm
Мнения: 44
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
OK, може би наистина трябваше да направя резюме:

1. Картер - Юни 2006 за 470лв. Доставиха ми го за около седмица. В комплекта имаше само картер и пробка, което си е напълно достатъчно. Картера си идва със шпилките, но без планката която обгръща изходящата тръба. Преди монтажа разкарах шпилките и въобще не сложих планката защото в повечето случай именно тя се закача и чупи картера.
2. Черен силикон, подходящ за случая - около 10лв. Гарнитура няма. Стария който свалихме, предполагам оригиналния, също беше със черен силикон.
3. От каското ми дадоха около 300лв
4. Относно ремонта. Издърпах колата до най-близкото сервизче с идеята, че това е сравнително бърз и лесен ремонт. След няколко часа като отидох да си взимам колата видях страшната гледка :). Колата качена на подемника, картера свален, дясна полуоска разкачена - касапница отвсякъде :). Сега ми е смешно, но тогава се поядосах. Както и да е, сглобиха всичко, взеха ми 60лв за услугата и си прибрах колата. От този ремонт ми остана един проблем. Като потеглям на първа, при студена кола придърпва доста сериозно, като загрее колата се оправя.
След този случай се зарекох, че ще водя колата в сервизи в много краен случай. За това и сега ще се мъча със смяната на подгревните свещи сам.
Това е. Ако съм пропуснал нещо питай.

_________________
FIAT Marea 1.9TD/75


Пет Яну 19, 2007 11:27 am
Профил
UNREAD_POST 
Sve написа:
OK, може би наистина трябваше да направя резюме:

1.3. От каското ми дадоха около 300лв

Eй тва ми стана интересно.Не нзаех че и такива работи плащали.Не излязаха ли че е по вина на клиента


Пет Яну 19, 2007 1:21 pm
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 26, 2008 10:27 pm
Мнения: 9
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST ...
Вчера свалях картера на Марийка (1,9ТД 100)... Днес го завариха и монтирах... Полуоска не е нужно да се сваля. Видях малко зор, щото се справих сам с цялата процедура, но все пак - справих се. Има два болта под ламаринката откъм скоростната кутия, които ми взеха здравето - в ламаринката има направени отвори, през които да се вкара инструмент за да се развият, но моя инструмент не влезе :D , та се наложи да изправя ламарината. За препоръчване е да се ползва дълго гъвкаво (пружинно) рамо за тези болтове. Други по-специални особености няма... Като се разкачи всичко, първо се издърпва предната част, докато излезе сондата и после вече е лесно да се извади ухото, което се захваща към полуоската... За уплътнение ползвах черен силикон - термоустойчив. Много болтове, много нещо да му се не види...

_________________
Fiat Marea Weekend 1.9TD100 '98


Сря Фев 27, 2008 11:10 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg