| Автор | Съобщение | 
        
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   |   хвърля масло 1.9 ТДкакто вчера писах имах проблем с турбото и след като сложих втора употреба сега хвърля масло през изпускаталния. "майсторите" нямат идея от къде другаде освен от турбото може да вкарва масло моля ако някой има идея или е имал подобно нещо да помогне. 
 
 | 
		
			| Сря Дек 13, 2006 1:43 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   |   Re: хвърля масло 1.9 ТДемил написа: както вчера писах имах проблем с турбото и след като сложих втора употреба сега хвърля масло през изпускаталния. "майсторите" нямат идея от къде другаде освен от турбото може да вкарва масло моля ако някой има идея или е имал подобно нещо да помогне.започва да хвърля след 1800 оборота  до тогава работи спокойно
 
 | 
		
			| Сря Дек 13, 2006 1:58 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| HCO Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Сря Май 17, 2006 12:59 am
 Мнения: 154
 Местоположение: София, кв.Горна Баня
   | Турбото , турбото колега .
 Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход  налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та  има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.
 _________________
 Уно 1.3  Тurbo IE
 
     Разход 8л/100 км Градско
 Гориво: 100+  само от ОМV
 Къв бензин кви 5 лева бе ?
 Карам си на газ ,само я припалвам на бензин
   
 
 | 
		
			| Сря Дек 13, 2006 8:43 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| doofiat 
					
				   | HCO написа: Турбото , турбото колега .
 Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход  налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та  има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.
Къде може да се оправят тези семеринги?
 
 | 
		
			| Сря Дек 13, 2006 9:11 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   | HCO написа: Турбото , турбото колега .
 Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход  налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та  има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.
а каква може да е причината да стане това . не искам да взема още едно турбо и пак да се скапе
 
 | 
		
			| Сря Дек 13, 2006 11:52 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Vladim 
					
				   | Ммда, за съжаление и според мен единствената причина е турбото! Все повече се убеждавам, че е по-добре да се направи ремонт на турбото с гаранция, отколкото да се купува турбо втора употреба. 
 
 | 
		
			| Чет Дек 14, 2006 12:16 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   | Vladim написа: Ммда, за съжаление и според мен единствената причина е турбото! Все повече се убеждавам, че е по-добре да се направи ремонт на турбото с гаранция, отколкото да се купува турбо втора употреба.ама аз го занезах на стенд, тества го и каза  ок
 
 | 
		
			| Чет Дек 14, 2006 8:10 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| MeRaKLiAtA 
					Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:11 pm
 Мнения: 4
 Местоположение: София 06 Подуяне
   | а двигателя в какво състояние е при мен се оказа ,че е заминал мотора и сега се прави _________________
 FiAt TeMpRa 1.9 T.ds
 FoRd EsCoRt 1.8D
 Vw PoLo 1.1mI
 
 
 | 
		
			| Пет Дек 15, 2006 12:45 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   | MeRaKLiAtA написа: а двигателя в какво състояние е при мен се оказа ,че е заминал мотора и сега се правите първо реди да разберат за турбото? направиха основен ремонт на двигателя. присъргаха глава имаше 2 десети  и смениха гарнитура. сегментите бяха ок и след това със старото турбо изхвърли маслото и интерколера . взех "новото" и пак хвърля само че през изпускателя. казха че е или картерно налягане, но не духа нито от капачката нито от щеката, или не може да отива масло от турбото към картера и го връща.целия катализатор и здраво нахакан с масло и не знам дали от там не връщ някъкво налягане
 
 | 
		
			| Пет Дек 15, 2006 9:24 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Vladim 
					
				   | Колко километра измина откакто смени турбото? 
 
 | 
		
			| Пет Дек 15, 2006 11:55 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   | Vladim написа: Колко километра измина откакто смени турбото?изобщо не е карана веднага след като го сложиха и изхвърли масло
 
 | 
		
			| Пет Дек 15, 2006 3:10 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Vladim 
					
				   | Не мислиш ли, че след, като ти е била пълна изписквателната система с масло сега е нормално да пуши? Запали двигателя и остави да поработи 5-1о минути. Изкачай да изстине и виж нивото на маслото. Ако не намалява излизай на улицата и карай половин час. Пак остави колата да изстине и виж дали имаш загуба на масло. Ако нямаш карай 40-50км. по магистралата да изгори маслото в изходящите колектори и ауспуситите. Тази цялата операция, ако е сменяно турбото скоро, ако ли не... не ме слушай, какво ти говоря!   
 
 | 
		
			| Пет Дек 15, 2006 6:12 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| MeRaKLiAtA 
					Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:11 pm
 Мнения: 4
 Местоположение: София 06 Подуяне
   | ами незнам при мен се оказа ,че двигателя е много износенен лятото един "майстор" ми смени само сигментите ,че "нямоло нужда и буталата защото били ок" а тя се оказа след 5000 км ,че е за 3-ти ремонт бутала.  а преди я карахме с минимум масло за да не го изхвърля и така 2 години без да откажа да запали и в най голямия студ зимата _________________
 FiAt TeMpRa 1.9 T.ds
 FoRd EsCoRt 1.8D
 Vw PoLo 1.1mI
 
 
 | 
		
			| Съб Дек 16, 2006 12:24 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| емил Кара детска количка 
					Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
 Мнения: 12
 Местоположение: Бургас
   | Vladim написа: Не мислиш ли, че след, като ти е била пълна изписквателната система с масло сега е нормално да пуши? Запали двигателя и остави да поработи 5-1о минути. Изкачай да изстине и виж нивото на маслото. Ако не намалява излизай на улицата и карай половин час. Пак остави колата да изстине и виж дали имаш загуба на масло. Ако нямаш карай 40-50км. по магистралата да изгори маслото в изходящите колектори и ауспуситите. Тази цялата операция, ако е сменяно турбото скоро, ако ли не... не ме слушай, какво ти говоря!   ще пробвам в понеделник всичко това дано да стане мерси много за съветите
 
 | 
		
			| Съб Дек 16, 2006 11:41 am | 
					
					   | 
	
	
		|  |