Автор |
Съобщение |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
 хвърля масло 1.9 ТД
както вчера писах имах проблем с турбото и след като сложих втора употреба сега хвърля масло през изпускаталния. "майсторите" нямат идея от къде другаде освен от турбото може да вкарва масло моля ако някой има идея или е имал подобно нещо да помогне.
|
Сря Дек 13, 2006 1:43 pm |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
 Re: хвърля масло 1.9 ТД
емил написа: както вчера писах имах проблем с турбото и след като сложих втора употреба сега хвърля масло през изпускаталния. "майсторите" нямат идея от къде другаде освен от турбото може да вкарва масло моля ако някой има идея или е имал подобно нещо да помогне.
започва да хвърля след 1800 оборота до тогава работи спокойно
|
Сря Дек 13, 2006 1:58 pm |
|
 |
HCO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 12:59 am Мнения: 154 Местоположение: София, кв.Горна Баня
|
Турбото , турбото колега .
Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.
_________________ Уно 1.3 Тurbo IE
Разход 8л/100 км Градско
Гориво: 100+ само от ОМV
Къв бензин кви 5 лева бе ?
Карам си на газ ,само я припалвам на бензин
|
Сря Дек 13, 2006 8:43 pm |
|
 |
doofiat
|
HCO написа: Турбото , турбото колега .
Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.
Къде може да се оправят тези семеринги?
|
Сря Дек 13, 2006 9:11 pm |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
HCO написа: Турбото , турбото колега .
Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.
а каква може да е причината да стане това . не искам да взема още едно турбо и пак да се скапе
|
Сря Дек 13, 2006 11:52 pm |
|
 |
Vladim
|
Ммда, за съжаление и според мен единствената причина е турбото! Все повече се убеждавам, че е по-добре да се направи ремонт на турбото с гаранция, отколкото да се купува турбо втора употреба.
|
Чет Дек 14, 2006 12:16 am |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
Vladim написа: Ммда, за съжаление и според мен единствената причина е турбото! Все повече се убеждавам, че е по-добре да се направи ремонт на турбото с гаранция, отколкото да се купува турбо втора употреба.
ама аз го занезах на стенд, тества го и каза ок
|
Чет Дек 14, 2006 8:10 am |
|
 |
MeRaKLiAtA
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:11 pm Мнения: 4 Местоположение: София 06 Подуяне
|
а двигателя в какво състояние е при мен се оказа ,че е заминал мотора и сега се прави
_________________ FiAt TeMpRa 1.9 T.ds
FoRd EsCoRt 1.8D
Vw PoLo 1.1mI
|
Пет Дек 15, 2006 12:45 am |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
MeRaKLiAtA написа: а двигателя в какво състояние е при мен се оказа ,че е заминал мотора и сега се прави
те първо реди да разберат за турбото? направиха основен ремонт на двигателя. присъргаха глава имаше 2 десети и смениха гарнитура. сегментите бяха ок и след това със старото турбо изхвърли маслото и интерколера . взех "новото" и пак хвърля само че през изпускателя. казха че е или картерно налягане, но не духа нито от капачката нито от щеката, или не може да отива масло от турбото към картера и го връща.целия катализатор и здраво нахакан с масло и не знам дали от там не връщ някъкво налягане
|
Пет Дек 15, 2006 9:24 am |
|
 |
Vladim
|
Колко километра измина откакто смени турбото?
|
Пет Дек 15, 2006 11:55 am |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
Vladim написа: Колко километра измина откакто смени турбото?
изобщо не е карана веднага след като го сложиха и изхвърли масло
|
Пет Дек 15, 2006 3:10 pm |
|
 |
Vladim
|
Не мислиш ли, че след, като ти е била пълна изписквателната система с масло сега е нормално да пуши? Запали двигателя и остави да поработи 5-1о минути. Изкачай да изстине и виж нивото на маслото. Ако не намалява излизай на улицата и карай половин час. Пак остави колата да изстине и виж дали имаш загуба на масло. Ако нямаш карай 40-50км. по магистралата да изгори маслото в изходящите колектори и ауспуситите. Тази цялата операция, ако е сменяно турбото скоро, ако ли не... не ме слушай, какво ти говоря! 
|
Пет Дек 15, 2006 6:12 pm |
|
 |
MeRaKLiAtA
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:11 pm Мнения: 4 Местоположение: София 06 Подуяне
|
ами незнам при мен се оказа ,че двигателя е много износенен лятото един "майстор" ми смени само сигментите ,че "нямоло нужда и буталата защото били ок" а тя се оказа след 5000 км ,че е за 3-ти ремонт бутала. а преди я карахме с минимум масло за да не го изхвърля и така 2 години без да откажа да запали и в най голямия студ зимата
_________________ FiAt TeMpRa 1.9 T.ds
FoRd EsCoRt 1.8D
Vw PoLo 1.1mI
|
Съб Дек 16, 2006 12:24 am |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
Vladim написа: Не мислиш ли, че след, като ти е била пълна изписквателната система с масло сега е нормално да пуши? Запали двигателя и остави да поработи 5-1о минути. Изкачай да изстине и виж нивото на маслото. Ако не намалява излизай на улицата и карай половин час. Пак остави колата да изстине и виж дали имаш загуба на масло. Ако нямаш карай 40-50км. по магистралата да изгори маслото в изходящите колектори и ауспуситите. Тази цялата операция, ако е сменяно турбото скоро, ако ли не... не ме слушай, какво ти говоря! 
ще пробвам в понеделник всичко това дано да стане мерси много за съветите
|
Съб Дек 16, 2006 11:41 am |
|
|