Дата и час: Пет Май 02, 2025 7:13 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
хвърля масло 1.9 ТД 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST хвърля масло 1.9 ТД
както вчера писах имах проблем с турбото и след като сложих втора употреба сега хвърля масло през изпускаталния. "майсторите" нямат идея от къде другаде освен от турбото може да вкарва масло моля ако някой има идея или е имал подобно нещо да помогне.


Сря Дек 13, 2006 1:43 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST Re: хвърля масло 1.9 ТД
емил написа:
както вчера писах имах проблем с турбото и след като сложих втора употреба сега хвърля масло през изпускаталния. "майсторите" нямат идея от къде другаде освен от турбото може да вкарва масло моля ако някой има идея или е имал подобно нещо да помогне.

започва да хвърля след 1800 оборота до тогава работи спокойно


Сря Дек 13, 2006 1:58 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Май 17, 2006 12:59 am
Мнения: 154
Местоположение: София, кв.Горна Баня
UNREAD_POST 
Турбото , турбото колега .

Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.

_________________
Уно 1.3 Тurbo IE
Изображение Изображение
Разход 8л/100 км Градско
Гориво: 100+ само от ОМV
Къв бензин кви 5 лева бе ?
Карам си на газ ,само я припалвам на бензин :)


Сря Дек 13, 2006 8:43 pm
Профил
UNREAD_POST 
HCO написа:
Турбото , турбото колега .

Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.


Къде може да се оправят тези семеринги?


Сря Дек 13, 2006 9:11 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
HCO написа:
Турбото , турбото колега .

Колкото са повече оборотите на двигателя толкова по голям дебит прави маслената помпа, турбината се маже от масло под налягане.На празен ход налягането на маслкто е малко , както са и малки оборотите (налягането на турбото) обаче при по високи обороти турбото се върти по бързо и налягането на маслото е по голямо . Та има едни семеринги на топлата и студената страна на турбото. Явно на теб ти е изпуснал семеринга на топлата част и от там хапва малото.Просто при по голямо налягане на маслото семеринга неможе да го задържи.

а каква може да е причината да стане това . не искам да взема още едно турбо и пак да се скапе


Сря Дек 13, 2006 11:52 pm
Профил
UNREAD_POST 
Ммда, за съжаление и според мен единствената причина е турбото! Все повече се убеждавам, че е по-добре да се направи ремонт на турбото с гаранция, отколкото да се купува турбо втора употреба.


Чет Дек 14, 2006 12:16 am
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Vladim написа:
Ммда, за съжаление и според мен единствената причина е турбото! Все повече се убеждавам, че е по-добре да се направи ремонт на турбото с гаранция, отколкото да се купува турбо втора употреба.

ама аз го занезах на стенд, тества го и каза ок


Чет Дек 14, 2006 8:10 am
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:11 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 06 Подуяне
UNREAD_POST 
а двигателя в какво състояние е при мен се оказа ,че е заминал мотора и сега се прави

_________________
FiAt TeMpRa 1.9 T.ds
FoRd EsCoRt 1.8D
Vw PoLo 1.1mI


Пет Дек 15, 2006 12:45 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
MeRaKLiAtA написа:
а двигателя в какво състояние е при мен се оказа ,че е заминал мотора и сега се прави

те първо реди да разберат за турбото? направиха основен ремонт на двигателя. присъргаха глава имаше 2 десети и смениха гарнитура. сегментите бяха ок и след това със старото турбо изхвърли маслото и интерколера . взех "новото" и пак хвърля само че през изпускателя. казха че е или картерно налягане, но не духа нито от капачката нито от щеката, или не може да отива масло от турбото към картера и го връща.целия катализатор и здраво нахакан с масло и не знам дали от там не връщ някъкво налягане


Пет Дек 15, 2006 9:24 am
Профил
UNREAD_POST 
Колко километра измина откакто смени турбото?


Пет Дек 15, 2006 11:55 am
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Vladim написа:
Колко километра измина откакто смени турбото?

изобщо не е карана веднага след като го сложиха и изхвърли масло


Пет Дек 15, 2006 3:10 pm
Профил
UNREAD_POST 
Не мислиш ли, че след, като ти е била пълна изписквателната система с масло сега е нормално да пуши? Запали двигателя и остави да поработи 5-1о минути. Изкачай да изстине и виж нивото на маслото. Ако не намалява излизай на улицата и карай половин час. Пак остави колата да изстине и виж дали имаш загуба на масло. Ако нямаш карай 40-50км. по магистралата да изгори маслото в изходящите колектори и ауспуситите. Тази цялата операция, ако е сменяно турбото скоро, ако ли не... не ме слушай, какво ти говоря! :wink:


Пет Дек 15, 2006 6:12 pm
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:11 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 06 Подуяне
UNREAD_POST 
ами незнам при мен се оказа ,че двигателя е много износенен лятото един "майстор" ми смени само сигментите ,че "нямоло нужда и буталата защото били ок" а тя се оказа след 5000 км ,че е за 3-ти ремонт бутала. а преди я карахме с минимум масло за да не го изхвърля и така 2 години без да откажа да запали и в най голямия студ зимата

_________________
FiAt TeMpRa 1.9 T.ds
FoRd EsCoRt 1.8D
Vw PoLo 1.1mI


Съб Дек 16, 2006 12:24 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm
Мнения: 12
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Vladim написа:
Не мислиш ли, че след, като ти е била пълна изписквателната система с масло сега е нормално да пуши? Запали двигателя и остави да поработи 5-1о минути. Изкачай да изстине и виж нивото на маслото. Ако не намалява излизай на улицата и карай половин час. Пак остави колата да изстине и виж дали имаш загуба на масло. Ако нямаш карай 40-50км. по магистралата да изгори маслото в изходящите колектори и ауспуситите. Тази цялата операция, ако е сменяно турбото скоро, ако ли не... не ме слушай, какво ти говоря! :wink:

ще пробвам в понеделник всичко това дано да стане мерси много за съветите


Съб Дек 16, 2006 11:41 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg