Дата и час: Вто Юни 17, 2025 3:29 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но... 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...
Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.
Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване.
Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?
Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.


Нед Окт 22, 2006 10:22 pm
UNREAD_POST Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
doofiat написа:
Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.
Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване.
Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?
Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.


Eй Кашпировски кажи бе не се спотайвай, пезевенк с пезевенк! :36_2_49:
Безплатен съвет:
Новото SUZUKI SWIFT наи'ш как ша ти ГИЛА! :punk: :mrgreen:
За к'во ти е тоя рейс Бравата? :roll:


Последна промяна Nino на Нед Окт 22, 2006 10:38 pm, променена общо 1 път



Нед Окт 22, 2006 10:36 pm
UNREAD_POST 
:dontknow: ко стана сега,че не разбрахме-е това е станало и при тебе-закарай го и на 2то место да го погледнат ио после кажи


Нед Окт 22, 2006 10:37 pm
UNREAD_POST Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
Nino написа:
doofiat написа:
Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.
Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване.
Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?
Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.


Eй Кашпировски кажи бе не се спотайвай, пезевенк с пезевенк! :36_2_49:
Безплатен съвет:
Новото SUZUKI SWIFT наи'ш как ша ти ГИЛА! :punk: :mrgreen:
За к'во ти е тоя рейс Бравата? :roll:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Знаи'ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипали :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Нед Окт 22, 2006 10:47 pm
UNREAD_POST Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
doofiat написа:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Знаи'ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипали :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


С риск да ЗАОФТОПИЧИМ темата ша ти сподела, че не си прав.Новото,1.3/16V e около 95 коня и много "ЗМЕЙ ТИДИТА ша му дишат прахта.За новото ти обаждам. :mrgreen:


Нед Окт 22, 2006 10:53 pm
UNREAD_POST 
Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?


Пон Окт 23, 2006 10:25 am
UNREAD_POST 
Vladim написа:
Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?


Ами и аз си мисля това постоянно и ще взема най-накрая да ги сменя. Аз постоянно обяснявам, че може да е от клапанчето и никой невдява и ми казва други неща.


Пон Окт 23, 2006 11:21 am
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Съб Фев 11, 2006 6:04 pm
Мнения: 17
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето :evil: При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпам :?


Пон Окт 23, 2006 5:37 pm
Профил
UNREAD_POST 
ivo iliev написа:
Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето :evil: При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпам :?


Намират се зад двигателя, от лявата страна на нафтовия филтър гледайки отпред назад! :) На маркуча са, от двете страни на така наречената черна гумена круша. Мязат на големи гайки от алуминий. :mrgreen: И при мен с появи тоз проблем. Преди седмица така помпах, вчера пак... не, че е голяма работа, ама, като може и без това действие! :)


Пон Окт 23, 2006 6:12 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm
Мнения: 81
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
мога да ви дам само един съвет пробваите след като колата е работила 5 минути да я угасите и веднага без да подгрявате да завартите ако запали значи като стои определено време и пада горивото това моге да се дължи и на възвратния клапан на шприц помпата те са два клапана


Пон Окт 23, 2006 7:55 pm
Профил
UNREAD_POST 
На позиция едно и две ли са


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Пон Окт 23, 2006 8:25 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm
Мнения: 81
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
принципно не се вижда добре но тези клапани са на подкачващата помпа проследи горивопровода преди ГНП някаде се намира тази помпа и клапаните са в нея от там по принцип се обездушава системата там трябва да помпиш при теб може и да е в стоиката на самия филтър


Пон Окт 23, 2006 10:41 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm
Мнения: 81
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
сега като го разгледах пак маи наистина са там ама са вътре в помпичката ако това гуменото е помпичка де


Пон Окт 23, 2006 10:42 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm
Мнения: 81
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
принципа на работа е горе долу следния преди да стиснеш клапаните са затворени като стиснеш клапа 2 се затваря а клапа 1 се отваря и помпата се изпразва като пуснеш клапа 1 се затваря и от клапа 2 помпата се пални с гориво общо взето нещо такова


Пон Окт 23, 2006 10:47 pm
Профил
UNREAD_POST 
Tornado написа:
На позиция едно и две ли са


Да, но, като гледам при теб са обикновенни скоби. :| Може да се окаже, че при мен има нещо по-различно, знам ли...


Вто Окт 24, 2006 12:14 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg