 |
|
Дата и час: Пет Май 09, 2025 1:55 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
Автор |
Съобщение |
Stoyan_68
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 10:31 am Мнения: 465 Местоположение: София "Изток"
|
itan75 написа: ....Всичко стана,за части от секундата и ако в това има пръст горивото с някакви незнайни примеси от ШЕЛ :evil: :evil: :evil: редно би било да отидат на съд.
И аз не харесвам Шел, ама ако е от горивото представяш ли си колко коли ще гръмнат 
_________________ Fiat Stilo 1.8 16V
|
Вто Яну 30, 2007 12:26 pm |
|
 |
Nino
|
Според мен причината е комплексна и се крие в горивото и дългото стоене на колата. АДСКАТА СМЕС която колегата е заредил в Шел се е утаила през това време и само лаборатория може да каже какво е минало през помпата и буталата, явно се е получило нещо като атомна бомба в двигателя.... не, детонационно изгаряне, а ВЗРИВ!!! Е,поне в Бургас може да се установи какво е! Дано се пазят касовите бележки.Спомням се репортажите и полицейските акции миналата зима в Бургас за незаконни бензиностанции,далавери с горивата и т.н.Явно схемата продължава.Много съжалявам за колата и случилото се! :roll
|
Вто Яну 30, 2007 7:43 pm |
|
 |
itan75
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm Мнения: 34 Местоположение: Бургас
|
Така е Нино-АДСКАТА СМЕС :twisted: ШЕЛ :evil: За Иван с ник Марин ако си пред компа и четеш поста ми,понеже вчера ми се обади и ме попита дали моя познат може да почне да я прави-днес минах специялно от там и го питах и каза пича,че малко е затрупан с работа,но ще я вземе.Като я отвори вече много ясно,ще се разбере коя е била причината за това.
|
Вто Яну 30, 2007 11:51 pm |
|
 |
HCO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 12:59 am Мнения: 154 Местоположение: София, кв.Горна Баня
|
Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.)
Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема...
Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло"
- Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката.
Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора.
Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се... 
_________________ Уно 1.3 Тurbo IE
Разход 8л/100 км Градско
Гориво: 100+ само от ОМV
Къв бензин кви 5 лева бе ?
Карам си на газ ,само я припалвам на бензин
|
Сря Яну 31, 2007 7:16 pm |
|
 |
Tornado
|
Кое е откъснато в крайна сметка само петата която стяга лагера или тя заедно със част от мотовилката.
|
Сря Яну 31, 2007 7:41 pm |
|
 |
gdd55
|
HCO написа: Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.) Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема... Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката. Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора. Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се... 
A вземал ли си напредвид това, че преди това не е палила :?
|
Сря Яну 31, 2007 7:43 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
gdd55 написа: HCO написа: Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.) Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема... Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката. Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора. Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се...  A вземал ли си напредвид това, че преди това не е палила :?
Колегата е много прав :idea:
Да, тя не е палила, но след като е запалила е работила нормално :idea:
Все пак са я загасили и запалили отново!
Нищо чудно за времето, което не е карана колата да се е запушила някоя магистрала и да е завлякла ... звучи много логично.  може и маслото да е загубило качества с времето
:idea:
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Сря Яну 31, 2007 10:53 pm |
|
 |
javor_bg
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 09, 2007 10:56 pm Мнения: 8 Местоположение: София 13 Надежда
|
 от тегленето
Може и нещо при тегленето или при продължителното въртене, когато не се омаслява двигателя добре да е станало нещо.
Dodo 155 написа: gdd55 написа: HCO написа: Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.) Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема... Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката. Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора. Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се...  A вземал ли си напредвид това, че преди това не е палила :? Колегата е много прав :idea: Да, тя не е палила, но след като е запалила е работила нормално :idea: Все пак са я загасили и запалили отново! Нищо чудно за времето, което не е карана колата да се е запушила някоя магистрала и да е завлякла ... звучи много логично.  може и маслото да е загубило качества с времето :idea:
|
Съб Фев 10, 2007 12:36 am |
|
 |
Vladim
|
Спрете с тези огромни полета от цитати бре, хора! :evil: От толкова много излишни текстове едвам се стига до няколкото думи, които сте написали! Като цитирате, оставете по едно, или няколко изречения на, които акцентирате, няма нужда да цитирате 5 човека преди вас, или мнение от 20 реда!!!!!
|
Съб Фев 10, 2007 10:58 am |
|
 |
itan75
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm Мнения: 34 Местоположение: Бургас
|
Няма да правя дълги цитати-просто това не е наистина необходимо за да е по нагледно.Само ще кажа,че докато се опитвахме да я запалим бях махнал капачката на маслото и още при първите обороти се виждаше как клапаните почват да плуват в масло.Оборотите,които развива стартера са приблизително около оборотите на празен ход естествено при нормално зареден акумулатор.Още повече като почнеш да въртиш и лампата за масло на таблото изгасва моментално,а тя е регулирана да гасне при около 0.5 атмосфери така че масло имаше в изобилие и не е това причината.Някои от отговорите намерих в нета и повечето твърдяха,че е фабричен дефект точно при този мотор със 75к.с :evil: Сега ако някой има желание да помогне да попита дали някой не продава читав цилиндров блок за този модел :?:
|
Съб Фев 10, 2007 7:35 pm |
|
 |
Nino
|
Сподели, ги тез линкове и с нас де /за проблема в TD 75/... нали не са тайна! Блок ще търсим.Но дали няма да е по-добре да се минава на TD 100.
|
Съб Фев 10, 2007 8:23 pm |
|
 |
itan75
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 10:08 pm Мнения: 34 Местоположение: Бургас
|
Не Нино естествено,че линковете не са тайна лошото е че си ги бях записал във фаворити,а сега ровя да ги търся-е няма ги :evil: Общо което си спомням е че по-принцип турбодизелите без интерколери са по-натоварени термично отколкото тези с кулер и на Голф мотора 1.6 турбодизел 70 коньовия е по-проблемен отколкото sb мотора със интерколер и 82к.с примерно.Блока на фиат браво 75к.с и този с кулера от 100к.с не е ли еднакъв?
|
Нед Фев 11, 2007 1:06 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |