 |
 |
 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 4:31 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Промяна на оборотите при спиране
Автор |
Съобщение |
cheruna
Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 7:41 pm Мнения: 4 Местоположение: София
|
 Промяна на оборотите при спиране
Здравейте всички. Имам Фиат Пунто 1.9 JTD, 1999г. Има нещо, което се се появява като проблем от време на време. Важо е да се знае, че се случва рядко, не постоянно. Когато карам определено време и се случи така, че освободя от скорост и колата се движи по инерция, при натискане на спирачката рязко, се наблюдава спадане на оборотите от нормалните 800 до 700, дори 650. Съответно двигателят започва да работи неравномерно, с тресене. Това продължава докато е натиснат педалът на сирачката. След спиране на спирачното въздействие всичко е нормално. Интересното е, че се случва рядко, не съм забелязал да се влияе от това дали двигателят е студен или топъл. Ако някой има идея къде може да е проблемът-нека да сподели.
Поздрави на всички от форума
|
Сря Яну 30, 2008 1:34 pm |
|
 |
Rokambol
|
Сервото на спирачките работи с вакуум. Определени елементи от двигателя, също. Най-вероятно имаш спукано маркуче във вакуумната магистрала или избило серво на спирачките. На първо време огледай хубаво всички тънки маркучета за цепнатина или хлабава/липсваща скоба. Друг вариант е да имаш ненормална консумация в стоповете или стоп-машинката, която да тормози алтернатора. Малко вероятно е, все пак.
|
Сря Яну 30, 2008 5:42 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
сервото работи с вакуум но сервото при дизелите работи с вакуумна помпа което няма пряко отношение с оборотите на двигателя.вакуумната помпа се върти от разпределителния вал.Лично мое мнение виж дали няма общо с ABS-а .
|
Пон Фев 04, 2008 8:14 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
малка поправка при - при турбодизелите.нали се сещате какво става съссервото когато турбото стане ефективно ако маркуча е закачен директно на всмукателния колектор.
|
Пон Фев 04, 2008 8:31 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|