Дата и час: Вто Май 20, 2025 12:46 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Много пуши-черен пушек Брава 1.9 ТД 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 04, 2006 2:10 pm
Мнения: 11
Местоположение: Варна 05 Аспарухово
UNREAD_POST Много пуши-черен пушек Брава 1.9 ТД
Здравейте Колеги,бях пуснал тема за загуба на масло през турбината и това да е една от причините да пуши.Може ли това да е неправилно изгаряне на горивото,и как да разбера от къде е проблема?Ако можете дайте мнение.

_________________
1.9TD - 75 182A8.000


Пет Май 18, 2007 11:31 am
Профил ICQ
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am
Мнения: 757
Местоположение: София, кв. Овча Купел
UNREAD_POST 
Ти май не разбра, че колата ти не харчи масло (най вероянто)!
Черен пушек е от не добро изгаряне на нафтата, не от горене на масло.
Това може да се дължи на много неща.
Значи за този двигател е нормално да изпушва когато пали и когато го натиснеш много (до ламарината).
Ако си караш със 100км/ч примерно не трябва да пуши, това гледай.

_________________
839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85


Съб Май 19, 2007 4:21 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 4:18 pm
Мнения: 150
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Aми след като харчи масло, значи може и турбината да не надува както трябва заради големи хлабини в оста и заминали лопатки, пак няма да стига взъдух и ще пуши черно

_________________
_______
146 JTD


Нед Май 20, 2007 12:08 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
като става въпрос за повреда по турбината, отдавна съм се замислил да мина на една диагностика. някой има ли идея за сервиз в София, където да разбират и в какъв ценови диапазон е това "удоволствие"?

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Пон Май 21, 2007 9:23 am
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 04, 2006 2:10 pm
Мнения: 11
Местоположение: Варна 05 Аспарухово
UNREAD_POST 
simps написа:
като става въпрос за повреда по турбината, отдавна съм се замислил да мина на една диагностика. някой има ли идея за сервиз в София, където да разбират и в какъв ценови диапазон е това "удоволствие"?

Тук във Варна има в ТУ-Варна,специализиран сервиз за турбини.Виж във вашия клон на ТУ-София,или поне ще те орентират.А за цена около 10-на лева е тук диагностиката на турбината,какво налякане държи,има ли пробив,и т.н.

_________________
1.9TD - 75 182A8.000


Пон Май 21, 2007 10:24 am
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
trustworthy написа:
Aми след като харчи масло, значи може и турбината да не надува както трябва заради големи хлабини в оста и заминали лопатки, пак няма да стига взъдух и ще пуши черно
Ако има хлабини,първо ще си заминат маслените сегменти и ще започне да дими синьо и да мирише на печено масло.След това ще започне да вие юнашки и накрая да стърже в корпуса.Тия неща ако са се случили,колегата все ще е усетил нещо.Почнете от по-вероятната причина и карайте нататък.Въздуховоди,клапан за рециркулация,дюзи,помпа,управление на горивото.Турбината е стабилен агрегат с много характерно поведение при повреда.Едва ли е тя.

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Сря Май 23, 2007 12:14 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 4:18 pm
Мнения: 150
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
tinalex написа:
...Ако има хлабини,първо ще си заминат маслените сегменти и ще започне да дими синьо и да мирише на печено масло...


Е каква е връзката между хлабините в оста на турбината с маслените сегменти на буталото :roll:

_________________
_______
146 JTD


Сря Май 23, 2007 12:05 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Говоря за тези на турбината.Турбината има маслено картерче,в което плува оста на ротора.От двете страни има маслени сегменти или семеринки.Тази откъм изгорелите газове обикновено си заминава първа,защото и е жега.Като пусне достатъчно масло в колектора,отзад пуши синьо-много е впечатляващо.Другата семерина-откъм въздуха като пусне се омазва всичко живо по въздуховодите и почва да си гори масло.Някой се беше оплакал за една Октавия че не може да я угаси при един пробив на турбината.Сещаш се защо,нали?

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Чет Май 24, 2007 10:11 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 04, 2006 2:10 pm
Мнения: 11
Местоположение: Варна 05 Аспарухово
UNREAD_POST По въпроса за пушека
Вчера ходих в ТУ-Варна,и направих пълна диагностика на турбината-налягане,състояние на лопатките на работното колело,пробив на масло.Положението е турбината е в ИДЕАЛНО СЪСТОЯНИЕ (държи постоянно налягане 1 и повече атмосфери,със бели ръкавици я опипа цялата отвътре и ръкавиците си останаха бели,лопатките на са износени.Износването се получавало от неправелно поставяне на въздушния филтър,влизали песчинки и по тръбопровода отивали към турбината.Значи извода е ,че пушенето не е от турбината,трябва да търся проблема другаде.
Или треба реглаж на помпа дюзи,или ремонт на двигателя-сегменти и всички други елементи свързани със загубата на масло и пушека.

_________________
1.9TD - 75 182A8.000


Чет Май 24, 2007 12:43 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Май 19, 2006 2:22 pm
Мнения: 167
Местоположение: София
UNREAD_POST 
При мене го имаше същия проблем но се оказа че единия от маркучите след турбината и преди кулера
се беше спукал и като почне да надува турбото налягането излизаше през цепнатия маркуч
а в същия момен подаването на нафта си остава същото и не достига въздух в двигателя
и оттам идва и съответния проблем с якото пушене на колата (чернилката отзаде) направо не се виждаше
дали има коли зад мене

_________________
Bravo JTD


Чет Май 24, 2007 5:43 pm
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 9:36 pm
Мнения: 9
Местоположение: София 20 Връбница
UNREAD_POST 
Не че отбирам чак толкова,но ако имаш катализатор,пробвай да го избушиш.При мен имаше резултат!!!Пушенето намаля,но все пак си е печка!


Вто Окт 16, 2007 6:23 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Фев 24, 2006 12:01 am
Мнения: 11
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Колеги, като сте заговорили за турбината да споделя и аз нещо.Карам Marea TD100 , колата си върви но нещо в ускорението е малко мудна.От време на време тръгва като самолет,прави невероятно ускорение и после сякащ нещо изключва и пак я кара по старому.Започвам да се съмнявам за турбината.Забелязах че когато я изворсирам на място пушекът синее.Иначе пък не се чува като работи, поне не отчетливо, а когато я загася,тогава се чува как изсвирва, е не много силно но я чувам.Омасляване на турбопътищата не съм забелязал.Дали има проблем в турбината,част от симптомите които сте описали за това говорят,но пък да върви от време на време яко...!?

_________________
Fiat Marea TD100 '97


Съб Окт 20, 2007 10:01 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg