 |
|
Дата и час: Сря Юни 18, 2025 6:29 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Като изключа от контакт при запалени фарове нямам габарити.
Автор |
Съобщение |
dr_wolfy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 15, 2004 6:29 pm Мнения: 128 Местоположение: Стара Загора
|
Petrov написа: mitkomar написа: аз пробвах ама не мога да включа на парк. става въпрос за черничкото копче нали? натискасе и се завърта нали? И при мен го имаше тоя проблем и се оказа, че е от ключа (може би защото е доста износен). При едното положение влиза и завърта на "ПАРК" без проблеми, но на другото имъм чуството, че ще се счупи.
И при мен номера с резервния ключ стана.Досега си мислех ,че проблема ми е в патрона.Не можех да превключа на габарити,дори имах проблеми и при завъртането на ключа при палене.Явно стария ключ е мнного износен.Резервния е чисто нов,с ясно изразени зъбци.
_________________ dr_wolfy's Tipo 1.6 i.e. SX 835C1.000
|
Съб Юни 04, 2005 8:34 pm |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Immortal написа: Натискаш бутона, завърташ обратно на подаването на контакт - до крайно положение и вадиш ключа. При мен и Дедрата на комшията е така. Незнам за Браво/а-тата.
Обаче имам един друг ключ, мисля че е правен допълнително, който не иска да завърти даже натам. И не ми отваря багажника (машинката не работи и се отваря само с ключа). Веднъж реших да не нося оригинала, а да го оставя за резерв - то така и трябва, но след 15 минутни опити да си отворя багажника, пак взех оригиналния ключ... Мисълта ми беше, че ключалките са капризни относно копия на ключове, така че може там да ви е проблема...
Повярвай ми не е по-прецизен от на останалите коли, просто там където са ти правили копие на ключа явно не им е точна машината. Ако не си го правил отдавна можеш да отидеш да ти го оправят или да ти направят нов.
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Сря Юни 08, 2005 8:34 pm |
|
 |
fcuk
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Окт 19, 2005 11:54 pm Мнения: 32 Местоположение: София 04 Оборище
|
Чета го тука описанието как става, написали сте го 100 пъти, обаче при мене не става.
Давам на контакт, фаровете светят, сега би трябвало да натисна черната пъпчица под ключа и да завъртя обратно ключа до нулево положение. ОБАЧЕ черната пъпка не се натиска, как ли не я мъчих! Не ще да хлътне. Лесно ли трябва да стане? Иначе като си върна ключа в нулево, бутончето си се натиска съвсем свободно, ама тогава пък вече сме изпуснали момента да оставим габаритите включени.
Къде ли е проблема с това бутонче?
|
Пет Окт 21, 2005 12:26 pm |
|
 |
Ferrari
|
fcuk написа: Чета го тука описанието как става, написали сте го 100 пъти, обаче при мене не става. Давам на контакт, фаровете светят, сега би трябвало да натисна черната пъпчица под ключа и да завъртя обратно ключа до нулево положение. ОБАЧЕ черната пъпка не се натиска, как ли не я мъчих! Не ще да хлътне. Лесно ли трябва да стане? Иначе като си върна ключа в нулево, бутончето си се натиска съвсем свободно, ама тогава пък вече сме изпуснали момента да оставим габаритите включени.
Къде ли е проблема с това бутонче?
Няма никакво знчение дали фаровете са включени или не. Ключа е в нулево положение, натискаш бутончето и връщаш ключа още малко назад. Ако нямаш проблеми със самата ключалка габаритите ще светнат и в тази позиция може да извадиш ключа
|
Пет Окт 21, 2005 12:30 pm |
|
 |
fcuk
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Окт 19, 2005 11:54 pm Мнения: 32 Местоположение: София 04 Оборище
|
Аааа значи то имало разлика между това ПАРК положение, дето все говорите за него и НУЛЕВОТО положение, което имам предвид аз. Ще пробвам след работа. Ух, нямам търпение.
|
Пет Окт 21, 2005 2:18 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |