Дата и час: Чет Юли 10, 2025 8:25 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Газова уредба - Fiat Tipo 1.6 DOHC 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2004 12:27 am
Мнения: 73
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Paparac написа:
leoni написа:


Не - просто 2 дупки и 2 щуцера

Kъде > ? Нали не сме с карбуратори, какво си пробил>?[/quote]

Добре де - моноинжекцията не е ли карбуратор с дюза - грубо казано?!!
Разпробива се над дроселната клапа...Само че е малко "тънка" работа - трябват много остри свредла и след това метчик за да се навие резбата - ще те излъжа с каква стъпка беше.. Просто беше доста отдавна и не си спомням! Но като си вземеш щуцерите ще видиш каква е резбата - само казвам, че не е обикновена, а доста ситна - затова трябва и специален метчик.

_________________
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046


Вто Май 16, 2006 1:37 am
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2004 12:27 am
Мнения: 73
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
geshabeli написа:
И мен ме интересува цена. Бях се отказал от газа, сега пак се хванах. Някой скоро да е слагал за моно газова и да му е излязла без пари че и перфектна? :D
Едит: Става въпрос за същото чудо на инженерната мисъл. И колегата ако може да сподели тук или на лична цената и мястото.


Мястото е пред блока и в работилницата в мазето - стига да имаш необходимият инструмент!
Изпарителят е от 140 - 170 лева зависи от марката и модела. Моят си го купих за 150. Медна тръбичка 6 мм. - около 20-25 лева, 8 мм - 2-3 лева - само от бутилката до чашката за зареждане. Тръби за водният кръг - 3 метра, 2 щуцера, тройник 3 броя. Газов клапан - 30 лева и за електронната схема (превключвателя газ-бензин) не повече от 5-6 лева.
Ами колега направи си сметка и реши дали ще можеш да се справиш. Значи и ма възможност и за слагане на плочка вместо разпробиване, но няколко газаджии ме посъветваха, че този начин специално за моят модел двигател е по-удачен. Споменах по-горе какви са недостатъците на плочката - увеличава въздушната междина между дюзата и дроселната клапа и се влошава работата на бензин. За което естествено се препоръчват емулатори, газови инжекциони и сума ти други не до там необходими аксесоари, които натоварват до голяма степен цената на газовото устройство. При добро желание за работа, малко предварителна подготовка и малка помощ за издърпването на тръбичката от бутилката до двигателният отсек можеш да се справиш за не повече от 5-6 часа (колкото и в един сервиз за АГУ).
Плюсовете са следните:
1. Правиш го за твоята кола, т.е. внимателно и качествено.
2. Спестяваш известна сума пари, които могат да ти послужат за друг вид ремонтна дейност
3. При поява на някакъв проблем по газовото устройство, няма да е необходимо да се обръщаш винаги към сервизи, защото вече ще си един достатъчно подготвен специалист по АГУ.

Има и втори вариант:
Не ти се занимава даваш 400 лева и си готов, но без да знаеш "специалистите" какво са правили по автомобила ти!

УСПЕХ!

_________________
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046


Вто Май 16, 2006 1:58 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Аз имам друга идея и ще видим какво ще се получи. Тези неща да си ги взема, бутилка на старо, и да запитам един познат газаджия колко за слагането. Сам няма да се справя или поне, не качествено. Обаче смятам и да гледам като се слага, че и да партнирам за да постигна качествения ефект. Сега първо ще ходя да разпитвам газаджията дали е съгласен пък после ще видим. А някой от София да знае изпарители на БРЦ откъде може да си вземе човек? Плюс другите простотии?


Вто Май 16, 2006 8:03 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол

Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
Мнения: 1330
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
бих си позволил да дам няколко съвета. 1. изпарителя е напълно ненужно да е чисто нов. той е едно парче желязо с няколко дупки откъдето да минава газта. всичко останало се върши от мембраните. искам да кажа, че аз например преди няма и месец си търсих изпарител 2 ръка. от друг форум за 30 кинта си взех брц до 100кв, с обогатител. като го отворих вътре слънце. личи му, че не е ползван повече от 5-6-7к км, дори мембраните нови и чистички. вместо да даваш 170 лв, дай 30 за някой дори със заминали мембрани и си ги смени сам /въобще не е никаква философия ако имаш шестограми в повечето случай-търси такъв с шестограми/ мембраните са 15-20 лв зависи от марката. така за максимум 50 лв получаваш също чисто нов изпарител. клапана на газта е подобно. рядко му гори някоя намотка, ако не е отварян и да е прекъсната жичка и после правена един клапан може да кара 15 год./личен опит на баща ми с руски клапан. 90 год. монтирана уредба и 2005 продадена със същия си оригинален клапан/. вътре има 1 електромагнит и това е. скапва се гумичката, която затваря посредством този електромагнит. с времето се втвърдява и скъсва и почва да не затваря добре. с една замбичка от вътрешна автомобилна гума може да се направи за 5 секунди и си имаш чисто нов клапан. това е при положение, че не е отварян и късан отвътре. ще ти струва към 10 кинта клапана.


Вто Май 16, 2006 8:40 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg