 |
|
Дата и час: Пет Юни 20, 2025 9:08 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Лампата на акумулатора свети понякога
Автор |
Съобщение |
Fiat 127
|
 Лампата на акумулатора свети понякога
Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
|
Чет Май 04, 2006 7:04 pm |
|
 |
madgogo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 2:08 pm Мнения: 78 Местоположение: Разград
|
Същия проблем докато не светна постоянно, ми го оправиха със смяна на диоден блок на динамото.
10 лева за труд, ползвахме блока от старо динамо.
|
Пет Май 05, 2006 1:03 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
щом са ти го ремонтирали скоро изключвам четки. освен ако не са ти сложили стари или нещо такова. иначе колегата ти каза- 99% това е проблема и имай предвид, че съвсем скоро ще светне постоянно и ще те остави на пътя ако се случи вечер, при дъждовно време /чистачки/ или да трябва да се прибираш повече от 200 км ще те остави колата насред пътя. предполагам имаш още 150-200 км докато светне постоянно. успех!
п.с. премери как зарежда акумулатора, така ще установиш със сигурност диоден блок ли е
|
Пет Май 05, 2006 2:03 pm |
|
 |
alex12
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Яну 03, 2006 7:54 am Мнения: 159 Местоположение: София 02 Красно Село
|
 Re: Лампата на акумулатора свети понякога
Fiat 127 написа: Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
Като спомена за вентилатора-той в ред ли е?На моя беше износил предната втулка,вследствие на което ротора трие в статора и моторчето "консумира" към 20 ампера и то на малката степен.  .Подобно нещо се случи на мой приятел-сложил по-мощен вентилатор,вечер фарове,климатик и лампата му светеше.Провери и тази страна на проблема...
_________________ Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
|
Пет Май 05, 2006 3:31 pm |
|
 |
Fiat 127
|
 Re: Лампата на акумулатора свети понякога
Колеги почвате да ме плашите. И без тва утре сутринта тръгвам ще пътувам към 400 км. Днес карах през целия ден не го е правил проблема. Но перката се включи съвсем за малко. Мерих зарежда на 14,5. Мисля че проблемът е както каза колегата Алекс12. Прави го само когато се пуска перката на вентилатора и то като е работила по-дълго време. Като се върна ще проверя всичко. Дано да нямам проблеми на пътя
|
Пет Май 05, 2006 8:18 pm |
|
 |
Vladim
|
Провери, като начало кабела от алтернатора, който минава през стартера и отива в акумулатора! Самата свръзка при стартера провери! На две съвсем различни коли съм имал такяв проблем. Леко присветване на лампата за зареждането, което се вижда най-вече по тъмно. Като се качат оборотите на двигателя светва лампата малко по-силно!  Самият кабел влизащ в кабелната обувка се бе прокъсал и висеше на няколко телчета. Така провеждаше много по-малко ток.
|
Пет Май 05, 2006 8:24 pm |
|
 |
IDOLBIOS
Кара балканче
Регистриран на: Чет Май 04, 2006 11:36 pm Мнения: 48 Местоположение: София 15 Младост
|
ЗНАЧИ И АЗ ДА СЕ НАМЕСЯ:)
ТОВА ЧЕ СТЕ ИЗМЕРИЛИ 14.5 ВОЛТА НИЩО НЕ ЗНАЧИ!!!
МОЖЕ ДА ИМАШ НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО КАТО НАТОВАРИШ МАЛКО С МУЗИКА,ПЕРКА,ФАРОВЕ,ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМ И ДРУГИ НОРМАЛНИ НУЖДИ НА КОЛАТА ТОКЪТ КОЙТО АЛТЕРНАТОРА ГЕНЕРИРА МОЖЕ ДА НЕЕ ДОСТАТЪЧЕН!!!
ПРЕДСТАВИ СИ СТАР АКУМОЛАТОР-ИМА НАПРЕЖЕНИЕ 12В. НО КАТО ГУ НАТОВАРИШ И ЗА СЕКУНДА ДВЕ КРАИ С НЕГО.
ТАКА Е И ПРИ АЛТЕРНАТОРИТЕ МОЖЕ ДА ГЕНЕРИРА НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО ТОКЪТ КОЙТО ГЕНЕРИРА ДА Е МАЛКО.
ДРУГО ВАЖНО НЕЩО КОЕТО КОЛЕГИТЕ ПО ГОРЕ СПОМЕНАХА - ПРИ ПОСТОЯНЕН ТОК ВРЪЗКИТЕ МЕЖДИ ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОПРОВОДИМИ ЧАСТИ ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПРИТЕГНАТИ (ПРИ РЕМОНТА НЯКОИ МЪРЗЕЛИВ МАИСТОР НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ДОБРЕ РАБОТАТА ПО ЗАТЯГАНЕТО НАПРИМЕР!!!)
ПРОВЕРИ СИ ВСИЧКО ДОБРЕ НО НЕ КАРАИ ТАКА НА ДЪЛЪК ПЪТ АКО ОТКАЖЕ АЛТЕРНАТОРА ЩЕ ТИ ПАДНЕ АКОМУЛАТОРА БЪРЗО И ПОСЛЕ НА ПЪТЯ ЩЕ СЕ ЯДОСВАШ МНОГО.
УСПЕХ 
|
Пет Май 05, 2006 8:38 pm |
|
 |
leoni
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Дек 15, 2004 12:27 am Мнения: 73 Местоположение: Бургас
|
IDOLBIOS написа: ЗНАЧИ И АЗ ДА СЕ НАМЕСЯ:) ТОВА ЧЕ СТЕ ИЗМЕРИЛИ 14.5 ВОЛТА НИЩО НЕ ЗНАЧИ!!! МОЖЕ ДА ИМАШ НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО КАТО НАТОВАРИШ МАЛКО С МУЗИКА,ПЕРКА,ФАРОВЕ,ЗАПАЛИТЕЛНА СИСТЕМ И ДРУГИ НОРМАЛНИ НУЖДИ НА КОЛАТА ТОКЪТ КОЙТО АЛТЕРНАТОРА ГЕНЕРИРА МОЖЕ ДА НЕЕ ДОСТАТЪЧЕН!!! ПРЕДСТАВИ СИ СТАР АКУМОЛАТОР-ИМА НАПРЕЖЕНИЕ 12В. НО КАТО ГУ НАТОВАРИШ И ЗА СЕКУНДА ДВЕ КРАИ С НЕГО. ТАКА Е И ПРИ АЛТЕРНАТОРИТЕ МОЖЕ ДА ГЕНЕРИРА НАПРЕЖЕНИЕ В НОРМИТЕ НО ТОКЪТ КОЙТО ГЕНЕРИРА ДА Е МАЛКО. ДРУГО ВАЖНО НЕЩО КОЕТО КОЛЕГИТЕ ПО ГОРЕ СПОМЕНАХА - ПРИ ПОСТОЯНЕН ТОК ВРЪЗКИТЕ МЕЖДИ ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОПРОВОДИМИ ЧАСТИ ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПРИТЕГНАТИ (ПРИ РЕМОНТА НЯКОИ МЪРЗЕЛИВ МАИСТОР НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ДОБРЕ РАБОТАТА ПО ЗАТЯГАНЕТО НАПРИМЕР!!!) ПРОВЕРИ СИ ВСИЧКО ДОБРЕ НО НЕ КАРАИ ТАКА НА ДЪЛЪК ПЪТ АКО ОТКАЖЕ АЛТЕРНАТОРА ЩЕ ТИ ПАДНЕ АКОМУЛАТОРА БЪРЗО И ПОСЛЕ НА ПЪТЯ ЩЕ СЕ ЯДОСВАШ МНОГО. УСПЕХ 
Колегата е прав - първо притегни всички връзки, плюсове и маси! Чак тогава ако пак светне - проблема се търси в алтернатора, бях пуснал скоро същата тема със снимки и т.н, защото имах такъв проблем!
В началото лампата светваше от време на време, след което започна да свети по-често и най-накрая постоянно!
Но, прочети темите, за да не се повтарям!
http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5540
http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5655
_________________ FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
|
Нед Май 07, 2006 9:48 am |
|
 |
lu40
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Съб Ное 20, 2004 11:16 am Мнения: 388 Местоположение: София 01 Средец
|
И за да си сигурен,че зарядното напрежение е наред,като пробваш,включи повече консуматори-дълги,парно,халогени и т.н.Успех 
_________________ Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC
|
Нед Май 07, 2006 10:09 am |
|
 |
val_mcrae
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Ное 21, 2005 11:04 am Мнения: 567 Местоположение: Карлово
|
Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките. 
|
Нед Май 07, 2006 6:37 pm |
|
 |
Vladim
|
val_mcrae написа: Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките. 
Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите! 
|
Нед Май 07, 2006 11:41 pm |
|
 |
leoni
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Дек 15, 2004 12:27 am Мнения: 73 Местоположение: Бургас
|
Vladim написа: val_mcrae написа: Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.  Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите! 
Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден.
Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!
_________________ FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
|
Пон Май 08, 2006 4:20 am |
|
 |
Fiat 127
|
leoni написа: Vladim написа: val_mcrae написа: Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.  Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!  Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден. Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема!
Връзките ги гледах ама отгоре отгоре нищо им нямаше. От както стана последния път съм минал 450км. Колата загрява включва се перката но не е имало проблем. Карах на фарове и чистачки нищо. Днес изчаках да загрее пуснах късите, парното на най-силно да духа топло и зарежда на 13,75-13,80. Пак ще гледам кабелите и връзките
|
Пон Май 08, 2006 4:55 pm |
|
 |
leoni
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Дек 15, 2004 12:27 am Мнения: 73 Местоположение: Бургас
|
Fiat 127 написа: leoni написа: Vladim написа: val_mcrae написа: Според мен са просто четките на генератора износени са вечи и при консумация на ел. светва лампата защото не може да зареди акумолатора, така че започни първо от четките.  Според мен е най-добре да започне от най-лесното-връзките на кабелите!  Ако говорим за четките на алтернатора, значи може да се каже, че и реле регулатора е повреден. Както казах и азз по-горе започни със връзките и по метода на изключването ще стигнеш до проблема! Връзките ги гледах ама отгоре отгоре нищо им нямаше. От както стана последния път съм минал 450км. Колата загрява включва се перката но не е имало проблем. Карах на фарове и чистачки нищо. Днес изчаках да загрее пуснах късите, парното на най-силно да духа топло и зарежда на 13,75-13,80. Пак ще гледам кабелите и връзките
Колега, остави ги връзките - щом вече си ги огледал! Работата отива към проблем в алтернатора - провери си четките и ако е необходимо ги смени. Ако не се оправи значи е диодният блок - във вид на плочка е с 3 диода - аз си го закупих, чисто нов за 50 лева и всичко си отиде на мястото. Като се има на предвид, че смених два пъти реле-регулатора, смених всички силови кабели, както и маси. Няколко пъти свалях ел.комутатора и го проверявах и едва след смяната на тази диодна плочка всичко се оправи.
_________________ FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
|
Пон Май 08, 2006 10:17 pm |
|
 |
val_mcrae
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Ное 21, 2005 11:04 am Мнения: 567 Местоположение: Карлово
|
 Re: Лампата на акумулатора свети понякога
Fiat 127 написа: Случва се за втори път. Лампата на акумулатора свети но не силно а слабичко. Получава се само когато колата е загряла, и съм карал в задръстване и се включва перката на радиатора. Като дам газ и над 2500 оборота гасне. После пак светва. Изворсирвам я до към 3000 1-2 пъти и загасва. Почвам да се притеснявам. А нали алтернатора ми го ремонтираха скоро. Та от каво може да е това нещо. Хлабави връзки??? Гледах ама нищо се не види
Колега, искам да те помоля когато оправиш проблема да споделиш каде е бил "той" - връзки , четки, генератор, диоди и др. такива!
|
Вто Май 09, 2006 3:41 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |