 |
|
Дата и час: Съб Юни 21, 2025 12:26 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Индикатор power/economy на DGT табло
Автор |
Съобщение |
tonov
|
 Индикатор power/economy на DGT табло
Двете лампички, зелена и жълта, които светят съответно при икономичен и натоварен режим на двигателя, светят както си искат :arrow: до 3000 об/мин независимо колко газ давам свети зелено, а жълтата светва след като мина 3000 об/мин до края. Това нормално ли е? Или се е пре***л някой тъп датчик :twisted: ?
|
Съб Май 28, 2005 8:04 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
Тези лампички са зависими от натоварването на двигателя, сьответно от подналягането /вакуума/ в смукателния колектор! Имат само косвена врьзка с оборотите! Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!?
_________________ FIAT-SPORT
|
Съб Май 28, 2005 9:30 pm |
|
 |
Ferrari
|
Дaтчика е точно на вакуумен принцип, Но мисля че при теб работи нормално.
|
Нед Май 29, 2005 1:11 am |
|
 |
pugsy
|
ха аз на мойто табло нямам вакум а преди свтеше а сега не
|
Нед Май 29, 2005 9:10 am |
|
 |
Ferrari
|
pugsy написа: ха аз на мойто табло нямам вакум а преди свтеше а сега не
Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора
|
Нед Май 29, 2005 9:46 am |
|
 |
tonov
|
hit-ko написа: Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!? Там е работата, че не зависи от режима на двигателя. И на място, и в движение, с пълна газ или без - няма значение, превключва зелено :arrow: жълто като мине 3000 Mitko написа: Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора
А аз се чудех кво е пък това чудо. Значи може би не ми работи? Гледам че от него излизат 3 кабела, но единия е отрязан?? Знае ли някой как може да се провери?
|
Пон Май 30, 2005 8:41 pm |
|
 |
Ferrari
|
tonov написа: hit-ko написа: Много е важно, в движение или на празен ход наблюдаваш тази зависимост!? Там е работата, че не зависи от режима на двигателя. И на място, и в движение, с пълна газ или без - няма значение, превключва зелено :arrow: жълто като мине 3000 Mitko написа: Aми вакуума не отива в таблото. Сензора до акумулатора А аз се чудех кво е пък това чудо. Значи може би не ми работи? Гледам че от него излизат 3 кабела, но единия е отрязан?? Знае ли някой как може да се провери?
Ами даваш на контакт, а маркучето на датчика го вадиш от колекторите и го бодваш на една спринцовка. Със спринцовката правиш вакуум и гледаш дали ще светне жълтата лампа.
|
Вто Май 31, 2005 12:21 am |
|
 |
Godzi
Кара балканче
Регистриран на: Пет Май 27, 2005 10:16 pm Мнения: 44 Местоположение: Кърджали
|
според мен точно превключването на зелената и жълтата лампички на таблото става според оборотите следователно от количеството бензин подавано от инжекциона и при мен на 3000-3200 об/мин се включва от зелено на жълто всичко е до оборотите на джигателя
_________________ FIAT
Tempra 1.6 i.e cat
|
Чет Юни 30, 2005 6:52 pm |
|
 |
Ferrari
|
Godzi написа: според мен точно превключването на зелената и жълтата лампички на таблото става според оборотите следователно от количеството бензин подавано от инжекциона и при мен на 3000-3200 об/мин се включва от зелено на жълто всичко е до оборотите на джигателя
Зависи от оборотите, но само дотолкова, че при по високи обороти засмукването в колекорите е по-голямо.
|
Чет Юни 30, 2005 8:20 pm |
|
 |
tonov
|
В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време  . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 :arrow: свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.
|
Чет Юни 30, 2005 9:00 pm |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
tonov написа: В интерес на истината още не съм се занимавал с него, все не остава време  . Но като гледах елсхемата стигнах до извод че тия лампички се управляват от схема, която следи оборотите и датчика за вакума едновременно. Та значи предполагам че ако вакумния датчик не работи, то схемата си превключва лампите на 3000-3200 оборота независимо от натоварването на двигателя. То при мен така се и получава, примерно при спиране на скорост с двигателя, не съм подал газ но оборотите са над 3000 :arrow: свети жълтото за power, а всички знаем че при такъв режим на двигателя няма НИКАКЪВ разход на гориво.
И аз като се загледах в схемата ... стигам до същото - ако не работи вакуумния датчик - то ще се взема само сигнал от оборотите ... и ще "работи" както е при теб .... и ако схемата ти е изпълнена както тази на картинката ....
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пет Юли 01, 2005 8:57 am |
|
 |
BlueStorm
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Пет Апр 01, 2005 11:54 am Мнения: 390 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
_________________ <<149C2.046>><<MOMO Pack>>
|
Вто Юли 12, 2005 11:20 am |
|
 |
pugsy
|
дали по моргите го има този датчик
|
Вто Юли 12, 2005 11:36 am |
|
 |
b2
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Юли 28, 2005 2:38 pm Мнения: 6 Местоположение: София/Сливен
|
И при мен свети САМО в зависимост от оборотите. Същия случай като на колегата - спирам на скорост с над 3000 и свети оранжевото, като паднат под 3000 светва зеленото и колкото и газ до дупка да давам, точно когато мина 3000 пак светва оранжевото, явно и при мен е скапан вакуумния датчик :( Ако разберете нещо допълнително пишете.
П.С. Моята е карбуратор, може нещо да е по-различно.
П.С.2 М/у другото много съм доволен от тоя мотор 1.6 карбуратор, върви си прилично и газовата ми излезе 70лв със всичко и нямам никакви проблеми с нея върви си перфектно на газ, няма грам разлика с бензина. Май за газ е по-удачно карбуратора - хем газовата излиза доста по-евтина, хем нямаш никакви проблеми с газта като гърмежи и разваляне на вървежа и т.н. :lol:
Поздрави - Нов съм тука  Другата ми кола е BMW E30 със шестак и шпер диференциал - е тва е истината - The Ultimate Driving Machine :lol: :lol: :lol: - Ей с такава усмивка винаги я карам - :lol: :lol: :lol: Ама няма как с тея цени на бензина си трябва и "всекидневна" колица :x
|
Пет Юли 29, 2005 10:42 am |
|
 |
tonov
|
ОФФ: Това на аватара ти ли е Е30-ката? BMW е единствената немска марка която ме кефи (е и порше, ама то там вече е друга категория  ) А специално твоята модификация ми е любимата. Тройния стоп ли е? ОФФ
За датчика: онзи ден пробвах да му изключа куплунга  изобщо не ми светна жълтата лампа! Кой го знае това по какъв алгоритъм работи. Ще пробвам с друг отнякъде, а дотогава ще си карам така. Не е болка за умиране. И без това рядко падам под 3000 rpm :lol: :lol: :lol:
|
Пет Юли 29, 2005 11:07 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |