 |
|
Дата и час: Пет Май 30, 2025 7:21 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
nikawr
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 11:28 am Мнения: 107 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
 Напрежение на акумулатор
Здравейте, изкам да попитам колко трябва да е напрежението на клеймите на акумулатора (в кави граници) при работещ автомобил?
_________________ Brava 1.4 12V 98г.
|
Пон Мар 17, 2008 1:02 pm |
|
 |
Nero_
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm Мнения: 203 Местоположение: София 16 Студентски
|
Около 13.9V - 14.1V на бавни, 14.3V - 14.9V при работни обороти (>2500rpm)
_________________ Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник
|
Пон Мар 17, 2008 1:34 pm |
|
 |
nikawr
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 11:28 am Мнения: 107 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
мерси, а на фаровете, колко трябва да излиза, при светещи фарове?
_________________ Brava 1.4 12V 98г.
|
Пон Мар 17, 2008 1:44 pm |
|
 |
Nero_
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm Мнения: 203 Местоположение: София 16 Студентски
|
на обороти същото, на бавни ще падне още - около 13 и надолу може би
_________________ Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник
|
Пон Мар 17, 2008 1:50 pm |
|
 |
nikawr
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 11:28 am Мнения: 107 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
проблема ми е следният:
колата работи на обороти, напрежението на клеимите е 13.75 волта
а на фаровете е 12.5 волта
до колкото знам трябва да са почти еднакви по стойност - така ли трябва да е ?
_________________ Brava 1.4 12V 98г.
|
Пон Мар 17, 2008 1:52 pm |
|
 |
Rokambol
|
Имаш повишено съпротивление в инсталацията до фаровете, в следствие на остаряване на връзките. За да промениш ситуацията е необходимо да се прогонят всички връзки и съединения до тях, както и да се смени част от кабеляците. Друго решение е да се прекара нова инсталация, директно от акумулатора с нови релета, нови клеми...но става сложна работа. На първо време погледни куплунзите (клемите) на крушките. Няма да е зле да се разлепят стъклата и да се направи едно хубаво почистване на рефлекторите. 
|
Пон Мар 17, 2008 2:01 pm |
|
 |
nikawr
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 11:28 am Мнения: 107 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
да така си мисля и аз, но по добре е първо да питам и след това да опъвам кабеляци..
Вече са се снабдил с гнездо за предпазител релета и кабел и утре ги мятам
а за рефлекторите за утре съм си уредил пистолет с горещ въздух и смятам да се пробвам да отлепя стъклото....
дано имам късмет ... 
_________________ Brava 1.4 12V 98г.
Последна промяна nikawr на Пон Мар 17, 2008 2:09 pm, променена общо 1 път
|
Пон Мар 17, 2008 2:07 pm |
|
 |
Rokambol
|
nikawr написа: да така си мисля и аз, но по добре е първо да питам и след това да опъвам кабеляци..  Вече са се снабдил с гнездо за предпазител релета и кабел и утре ги мятам 
Не очаквай чудеса, ако са ти мръсни рефлекторите.
|
Пон Мар 17, 2008 2:08 pm |
|
 |
nikawr
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 11:28 am Мнения: 107 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
единият е кристално чист щот фара е нов  , ама другият кат гледам само дет кал няма вътре 
_________________ Brava 1.4 12V 98г.
|
Пон Мар 17, 2008 2:11 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |