Дата и час: Пет Апр 19, 2024 5:52 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Колата се оправи след смяна на мембрана 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Колата се оправи след смяна на мембрана
От две години съм собственик на Браво 1.4, което кара жена ми и бях супер разочарован от тая кола - нямаше никаква динамика, не можеше един камион да се изпревари с нея и се в тая насока - трудно палеше ( с дълго въртене), харчеше 13-14/100 В града. Колата си дойде с уредба БРЦ от Италия. Правихме 3 диагниостики - в БРЦ България, Вантотрейд и в още един сервиз - в Плевен. Навсякъде казваха: колата е ОК, нищо и няма. След като почти вече бях решил да я продавам в Петък я закарах във Велинград - при майстора който ми сложи инжекциона на Бравата. И ет резултата:
- Изпарителя беше пълен с мърсотия
- Мембраната беше станала твърда като камък
човека извърши замяна на мемраната и почисти цялата система, настрои я на компютърна диагностика - О, ЧУДО - все едно карам друга кола! За пръв път дигнах 150, вече се изпреварва без да се минава на бензин, страхотна динамика (на фона на това което беше преди). Разхода стана 8/100 извън града, сега я засичм градско, но като гледам нивомера и той е паднал драстично. Колата взе да пали от четвърт оборот. В резултат на това се отказвах да я продавам и си промених коренно мнението за 1.4 12 V.
Какви са изводите?
- При покупка на кола с АГУ, ако не е известно кога е слагано - да се смени мемраната и да се почисти системата - (нещо като задължителната смяна на ангренажен ремък)
- В България много хора слагат газови уредби, но са малко тези, които наистина разбират за какво става въпрос.
- 1.4 12V не е това, което беше


Пон Ное 21, 2005 2:37 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Мдам... газта в Бг има една такава черна гняс ,дето се събира по где що има :mrgreen:
Но е супер лесно да се изчисти поне - повечето изпарители си имат пробка отдолу, чрез която се източва чернилката , завърташ го обратно и продължаваш - работа за 2 мин.

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Вто Ное 22, 2005 1:04 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
The_Machine написа:
Мдам... газта в Бг има една такава черна гняс ,дето се събира по где що има :mrgreen:
Но е супер лесно да се изчисти поне - повечето изпарители си имат пробка отдолу, чрез която се източва чернилката , завърташ го обратно и продължаваш - работа за 2 мин.

На загрят или на студен изпарител е за предпочитане?


Вто Ное 22, 2005 1:10 pm
UNREAD_POST 
Е точно тая пробка при мене беше клеясала и пича я развъртя с менгеме при разглабяне на изпарителя.


Вто Ное 22, 2005 2:06 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Ами то се прави по-честичко , за да не клеясва :D
Май е все тая топъл или студен , но студен е за предпочитане , за да не се опарите :mrgreen:
Най-добре е отваряне , почистване и смяна на мембранките профилактично - едни мембрани са 20 лв, та даже и за по-малко се намират.

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Вто Ное 22, 2005 10:42 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg