Дата и час: Сря Юни 18, 2025 9:03 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Измерване на ламбда показанията. 
Автор Съобщение
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Схемата е почти готова.
Трябва да изключа ЕЦУ-то. Трябва ли първо да откача акумулатора при изгасена кола?
Какви са рисковете ако изведа кабелче за показания от ламбда сондата? Дали ще и прецакам показанията?


Съб Сеп 23, 2006 11:13 pm
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am
Мнения: 2021
Местоположение: София 10
UNREAD_POST схема
тая схема нещо не ми хареса и пробвах една подобна
извадил съм едно кабелче от сондата /лилавото / и захранване от 12V на акумолатора с ширмован кабел и на платката в купето
става идеално
/сложена в кутия/
но имам едни тримерчета и те трябва да се сменят с точни съпротиврения иначе се смущава
платката е много чувствителна дори като пипаш реагира от статичното електричество .

_________________
За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/
и FIAT http://fiat.comnet.bg/
Купе http://www.polak.ch/coupemanual/
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/
http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat


Нед Сеп 24, 2006 4:49 pm
Профил WWW
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST Re: схема
kluchar написа:
тая схема нещо не ми хареса и пробвах една подобна
извадил съм едно кабелче от сондата /лилавото / и захранване от 12V на акумолатора с ширмован кабел и на платката в купето
става идеално
/сложена в кутия/
но имам едни тримерчета и те трябва да се сменят с точни съпротиврения иначе се смущава
платката е много чувствителна дори като пипаш реагира от статичното електричество .

В момента се борим с тая чувствителност. При теб проблем имаше ли като извади кабелчето от сондата?
Аз сега смятам да извадя сигнал близо до еку-то, не до сондата.


Пон Сеп 25, 2006 1:08 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Ш*бан дъжд! До сега да бях монтирал всичко.
Вижте какво намерих в нета
http://www.autoelectric.ru/tuning/alfometr/alfometr.htm


Пон Окт 09, 2006 11:53 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am
Мнения: 2021
Местоположение: София 10
UNREAD_POST сонда
и аз имам схема и изводи до таблото но нещо е много чувствителна и незнам колко е точна
Ако има някой които разбира от коли и ECU да казва имам и VISA пробвана е на Браво/а .
работи идеално .

Можем да намравим Тестове с PC .

_________________
За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/
и FIAT http://fiat.comnet.bg/
Купе http://www.polak.ch/coupemanual/
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/
http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat


Пет Окт 13, 2006 1:12 am
Профил WWW
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Малко да посъживя темата
Снимах с телефона какво показва работещия сонда тестер
http://geshabeli.data.bg/Sonda%20Tester.3gp
Ето и плеърче за тези които нямат инсталирано
http://xtremal.data.bg/Software/Nokia%2 ... Player.exe
Реализирано е с ширмован кабел до ЕКУ-то, с 2 червени диода, които да означават бедна смес и два жълти за прекалено богата. По средата е с 6 зелени диода. Интересно е че показанията се движат в нормалното, само че като подам много газ от първа, понякога светва прекалено богата смес. При запалване на двигателя, независимо от температурата му има показания, но те са до петия диод, без да пулсира. Като загрее над 3-та чертичка по разграфяването на километража започват пулсациите.
Има пикове на около 1 секунда. Това, което виждате е при двигател не на скорост. Когато е на скорост не е много по-различно. Струва ми се че един път показва бедна смес-един път-по-богата и бързо се сменят. Това не ми изглежда да е равносилно на графиката в аутодата.
Преди да сложа тестера, показанията като пик бяха 0.67В. и на толкова си седят докато не загрее колата. Като загрее пак не стига до повече. Предполагам ако тръгне да дърпа въздух или нещо такова ще се променят.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Вто Окт 31, 2006 10:37 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пет Авг 25, 2006 6:58 pm
Мнения: 143
UNREAD_POST 
Аз ви казах че правите цветомузика ама вие ми не вярвате :D


Пет Яну 12, 2007 9:35 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg