Малко да посъживя темата
Снимах с телефона какво показва работещия сонда тестер
http://geshabeli.data.bg/Sonda%20Tester.3gp
Ето и плеърче за тези които нямат инсталирано
http://xtremal.data.bg/Software/Nokia%2 ... Player.exe
Реализирано е с ширмован кабел до ЕКУ-то, с 2 червени диода, които да означават бедна смес и два жълти за прекалено богата. По средата е с 6 зелени диода. Интересно е че показанията се движат в нормалното, само че като подам много газ от първа, понякога светва прекалено богата смес. При запалване на двигателя, независимо от температурата му има показания, но те са до петия диод, без да пулсира. Като загрее над 3-та чертичка по разграфяването на километража започват пулсациите.
Има пикове на около 1 секунда. Това, което виждате е при двигател не на скорост. Когато е на скорост не е много по-различно. Струва ми се че един път показва бедна смес-един път-по-богата и бързо се сменят. Това не ми изглежда да е равносилно на графиката в аутодата.
Преди да сложа тестера, показанията като пик бяха 0.67В. и на толкова си седят докато не загрее колата. Като загрее пак не стига до повече. Предполагам ако тръгне да дърпа въздух или нещо такова ще се променят.