Дата и час: Съб Юни 21, 2025 12:48 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
ПРОБЛЕМ: Обороти сед миене двигател 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 2:08 pm
Мнения: 78
Местоположение: Разград
UNREAD_POST ПРОБЛЕМ: Обороти сед миене двигател
След миене двигател, двигателя взе да работи много зле. Фиат Типо 1.6i.e. sx (160А1)
Оказа се че след миенето като съм я карал е избил един маркуч.
Свързан е под пластмасовата кутия посочена със зелена стрелка, точно от там беше излязъл.
А към двигателя е свързан някъде където сочи червената стрелка под капака на въздушния филтър.
Преди да видя че е излязъл кабела махнах едната клема на акумулатора за малко.
като смених вещи, кабели на свещите, дистрибуторна капачка и палец и свързах откачената тръбичка,
се подобри работата на двигателя но на свободен ход работи неравномерно.
Оборотите играят между 800 - 1000 на топъл и на студен двигател.
С една дума на празен ход и при потегляне се тормози двигателя.
Компа на колата е BOSCH не знам точно какъв но майстора ми каза че се регулира автоматично.
Въпроса ми е да не би като съм махал клемата преди да сменя свещи и т.н. и да закачя извадената тръба,
компа на колата да е се е взел грешни настройки.
Или отиваме на по лошо моторче за празен ход, ламбда сонда или кой знае какво.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Пет Май 19, 2006 12:30 pm
Профил
UNREAD_POST 
Колега, доскоро имах Типо с подобен мотор (същата моноинджекция) - имах същите проблеми след единственото миене на мотора което направих за 5г.
Вземи си един контактен спей WD40 например и напръскай всички клеми - на стъпковия мотор, на моноинджекциона, на синия датчик за температурата(отзад на колекторите е)и на ДИГИПЛЕКСА - аз се борих 3 месеца с това докато го уморя. Като застанеш срещу бокса на колата в левия горен край има едно товарно съпротивление в черен радиатор - почисти и неговите клеми (внимавай да не скъсаш някоя обувка че така го патих от там - не работеше изобщо на бензин колата). А газ имаш ли и ако да - как е на газ - предполагам нормално работи.
Успех.


Пет Май 19, 2006 5:08 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 12, 2006 2:41 am
Мнения: 126
Местоположение: София 19 Люлин 10
UNREAD_POST 
Голяма греда. И аз мих двигателят в неделя и не закрих нищо /голяма грешка може би?/Но в неделя колата си бачкаше перфектно в понеделник нещо не ми хареса - малко като че да нямаше мощност!А днес направо като че ли работи на три циллиндъра! или поне така си мисля аз не разбирам/ иначе оборотите са ми перфектни дет се вика нито шават нито нищо!Също като преди минето!И ко да правя сега хич не ми идва на акъл???/

_________________
ИзображениеИзображение
MAREA SX 1.6 16V


Вто Май 23, 2006 11:26 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 2:08 pm
Мнения: 78
Местоположение: Разград
UNREAD_POST 
Равносметка: Сменени
Комплект кабели за свещи TESLA - 19 лв.
дистрибуторна капачка - 20 лв.
палец - не помня колко беше
4 свещи запалване DENSO - 20 лв. (бях сложил BRISK LR17TC,но не ставаха за ФИАТ трябваше да са LR14TC)

Като сложих новите свещи DENSO всичко е ОК. двигателя работи много по стабилно от преди.


Сря Май 24, 2006 4:22 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Май 13, 2005 9:57 pm
Мнения: 18
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Колеги, аз също си изпатих от миенето на двигателя, преди началото навсякъде наслагах найлонови торбички, след това подсушавах и т.н. и всичко беше точно. Обаче на другия ден двигателя беше спънат, като загря до 90 градуса и след 2500-3000 об. почна да прекъсва, все едно работи на 3, че и на 2 цилиндъра. След дълги митарства се установи, че има конденз в клемата на датчика на Хол. Като се подсуши и пръсна с контактен спрей се оправи. Така, че при проблеми след миене е наложително да се провери и тази връзка.


Сря Май 24, 2006 6:39 pm
Профил
UNREAD_POST 
Истината е че само при нас се мият двигателите с пароструйка и то зверски - без препарат (или почти) и газ - налягане и дълго време.
Това което аз смятам за правилно за миенен на мотора е напръскване със специален препарат и обливане с вода само да изпадат гадостите. Няма автоклема която да издържи удармо с паростуйката...


Чет Май 25, 2006 12:02 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg