Дата и час: Пет Юни 20, 2025 1:41 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
турбо за типо 1,4 ??? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
значи отпада варианта да го слагам,ще търся двигател от уно но без турбото


Вто Фев 22, 2005 2:20 pm
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Буталата и блока са идентични (ако не и абсолютно същите) с тези на турбинираната Lancia. Тук hf hpe може да ме поправи ако бъркам.

:? Нямам данните на Ланча и Фиат, но ме мързи и да търся, но съм сигурен,че буталата не са същите. Не може ако степента на сгъстяване при теб е 9(10) към 1 на турбо Ланчата да е същата,трябва и да понасят по-големите натоварвания и температури,които също ше влияят и на охлаждащата с-ма. Незнам дали бенз. помпа ще се справи също. Освен това изпускателния колектор, допълнителните натоварвания от повишения въртящ момент и мощност...много още безброй фактори има за качествен резултат,и то само по двигателя,отделно окачвания,управление на двигател и турбо и т.н..
pugsy написа:
Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4
Сигурно има доста афтърмаркет турбота за тоя двигател,ама едва ли искаш ново. Втора сигурно още няколко ''ще станат'',ама дали ако завинтиш едно турбо без други работи ще стане...Незмам, ако имате пари за даване действайте.


Вто Фев 22, 2005 3:02 pm
UNREAD_POST 
опаа, забрайх да се логна :oops:


Вто Фев 22, 2005 3:04 pm
UNREAD_POST 
Anonymous написа:
Mitko написа:
Буталата и блока са идентични (ако не и абсолютно същите) с тези на турбинираната Lancia. Тук hf hpe може да ме поправи ако бъркам.

:? Нямам данните на Ланча и Фиат, но ме мързи и да търся, но съм сигурен,че буталата не са същите. Не може ако степента на сгъстяване при теб е 9(10) към 1 на турбо Ланчата да е същата,трябва и да понасят по-големите натоварвания и температури,които също ше влияят и на охлаждащата с-ма. Незнам дали бенз. помпа ще се справи също. Освен това изпускателния колектор, допълнителните натоварвания от повишения въртящ момент и мощност...много още безброй фактори има за качествен резултат,и то само по двигателя,отделно окачвания,управление на двигател и турбо и т.н..
pugsy написа:
Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4
Сигурно има доста афтърмаркет турбота за тоя двигател,ама едва ли искаш ново. Втора сигурно още няколко ''ще станат'',ама дали ако завинтиш едно турбо без други работи ще стане...Незмам, ако имате пари за даване действайте.


Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5. Compression ratio Lancia - 8.00:1
Compression ratio Fiat - 9.5:1


Вто Фев 22, 2005 3:36 pm
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5.

Митак, моя грешка тогава, сори! :oops: Как смяташ да намалиш степента на сгъстяване?


Вто Фев 22, 2005 3:53 pm
UNREAD_POST 
Anonymous написа:
Mitko написа:
Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5.

Митак, моя грешка тогава, сори! :oops: Как смяташ да намалиш степента на сгъстяване?


Нямам идея и эа това събирам мнения може ли да се направи такъв тунинг.


Вто Фев 22, 2005 4:14 pm
UNREAD_POST 
Аз мисля, че цялата процедура е напълно постижима, но с много, много пари за добър резултат. Е то много е относително окачествяване но... защо мисля така съм написал в по-горните постове. А какво време и нерви ще отидат!! Тях кой ще ти ги плати :?: А и без да искам да обидя някого, знаеш какви са майсторите в нашата родина. По-добрият вариант е да продадеш/купиш по-мощно Типо или каквото ти харесва. А най-добрия вариант е да постъпиш като Jorko и Fil, ама там много пари ще отидат...


Вто Фев 22, 2005 6:08 pm
UNREAD_POST 
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене


Сря Фев 23, 2005 10:33 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 12:39 pm
Мнения: 79
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Anonymous написа:
Mitko написа:
Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5.

Митак, моя грешка тогава, сори! :oops: Как смяташ да намалиш степента на сгъстяване?


На теория се прави с медна гарнитура. Доста по-дебела.


Сря Фев 23, 2005 12:00 pm
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
pugsy написа:
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене

двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай :wink:

_________________
_______________________________________
0885261834


Сря Фев 23, 2005 1:18 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 6:26 pm
Мнения: 290
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
Selqatin написа:
pugsy написа:
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене

двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай :wink:

А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?

_________________
ИзображениеИзображениеJVC камера Продава


Сря Фев 23, 2005 1:44 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
bebop написа:
На теория се прави с медна гарнитура. Доста по-дебела.

Става, ама аз не бих го пробвал на друга кола освен Москвич. :wink:


Сря Фев 23, 2005 3:30 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
jorko написа:
Selqatin написа:
pugsy написа:
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене

двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай :wink:

А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?

точно липсата на торбинката,а фиат прави двувалки от сумати време,а иначе и двата двигателя си имат своите предимства :wink:

_________________
_______________________________________
0885261834


Сря Фев 23, 2005 11:45 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 6:26 pm
Мнения: 290
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
Selqatin написа:
jorko написа:
Selqatin написа:
pugsy написа:
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене

двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай :wink:

А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?

точно липсата на торбинката,а фиат прави двувалки от сумати време,а иначе и двата двигателя си имат своите предимства :wink:

турбинката плаши, но като разбереш как да я караш за да се разбирате , проблемите са рядкост :wink:

_________________
ИзображениеИзображениеJVC камера Продава


Чет Фев 24, 2005 1:10 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
jorko написа:
турбинката плаши, но като разбереш как да я караш за да се разбирате , проблемите са рядкост :wink:

аз лично съм останал само с добри впечатления от турбо бензинките-(става въпрос за волво 480турбо),но никога не знаеш дали предишния собственик не е бил технически неграмотен-и е гасел колата след каране на високи обороти веднага,без да исчака да се охлади турбото,сипвал е евтино минерално масло и то на много км. и т.н.
П.П.то и аз съм се насочил към турбо-количка,ама още не съм убеден че за момента мога да си позволя подръжката й.

_________________
_______________________________________
0885261834


Чет Фев 24, 2005 1:28 pm
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg