 |
|
Дата и час: Пет Юни 20, 2025 1:41 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
pugsy
|
значи отпада варианта да го слагам,ще търся двигател от уно но без турбото
|
Вто Фев 22, 2005 2:20 pm |
|
 |
Гост
|
Mitko написа: Буталата и блока са идентични (ако не и абсолютно същите) с тези на турбинираната Lancia. Тук hf hpe може да ме поправи ако бъркам. :? Нямам данните на Ланча и Фиат, но ме мързи и да търся, но съм сигурен,че буталата не са същите. Не може ако степента на сгъстяване при теб е 9(10) към 1 на турбо Ланчата да е същата,трябва и да понасят по-големите натоварвания и температури,които също ше влияят и на охлаждащата с-ма. Незнам дали бенз. помпа ще се справи също. Освен това изпускателния колектор, допълнителните натоварвания от повишения въртящ момент и мощност...много още безброй фактори има за качествен резултат,и то само по двигателя,отделно окачвания,управление на двигател и турбо и т.н.. pugsy написа: Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4 Сигурно има доста афтърмаркет турбота за тоя двигател,ама едва ли искаш ново. Втора сигурно още няколко ''ще станат'',ама дали ако завинтиш едно турбо без други работи ще стане...Незмам, ако имате пари за даване действайте.
|
Вто Фев 22, 2005 3:02 pm |
|
 |
me_to_u
|
опаа, забрайх да се логна 
|
Вто Фев 22, 2005 3:04 pm |
|
 |
Ferrari
|
Anonymous написа: Mitko написа: Буталата и блока са идентични (ако не и абсолютно същите) с тези на турбинираната Lancia. Тук hf hpe може да ме поправи ако бъркам. :? Нямам данните на Ланча и Фиат, но ме мързи и да търся, но съм сигурен,че буталата не са същите. Не може ако степента на сгъстяване при теб е 9(10) към 1 на турбо Ланчата да е същата,трябва и да понасят по-големите натоварвания и температури,които също ше влияят и на охлаждащата с-ма. Незнам дали бенз. помпа ще се справи също. Освен това изпускателния колектор, допълнителните натоварвания от повишения въртящ момент и мощност...много още безброй фактори има за качествен резултат,и то само по двигателя,отделно окачвания,управление на двигател и турбо и т.н.. pugsy написа: Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4 Сигурно има доста афтърмаркет турбота за тоя двигател,ама едва ли искаш ново. Втора сигурно още няколко ''ще станат'',ама дали ако завинтиш едно турбо без други работи ще стане...Незмам, ако имате пари за даване действайте.
Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5. Compression ratio Lancia - 8.00:1
Compression ratio Fiat - 9.5:1
|
Вто Фев 22, 2005 3:36 pm |
|
 |
Гост
|
Mitko написа: Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5.
Митак, моя грешка тогава, сори!  Как смяташ да намалиш степента на сгъстяване?
|
Вто Фев 22, 2005 3:53 pm |
|
 |
Ferrari
|
Anonymous написа: Mitko написа: Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5. Митак, моя грешка тогава, сори!  Как смяташ да намалиш степента на сгъстяване?
Нямам идея и эа това събирам мнения може ли да се направи такъв тунинг.
|
Вто Фев 22, 2005 4:14 pm |
|
 |
me_to_u
|
Аз мисля, че цялата процедура е напълно постижима, но с много, много пари за добър резултат. Е то много е относително окачествяване но... защо мисля така съм написал в по-горните постове. А какво време и нерви ще отидат!! Тях кой ще ти ги плати :?: А и без да искам да обидя някого, знаеш какви са майсторите в нашата родина. По-добрият вариант е да продадеш/купиш по-мощно Типо или каквото ти харесва. А най-добрия вариант е да постъпиш като Jorko и Fil, ама там много пари ще отидат...
|
Вто Фев 22, 2005 6:08 pm |
|
 |
pugsy
|
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
|
Сря Фев 23, 2005 10:33 am |
|
 |
bebop
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 12:39 pm Мнения: 79 Местоположение: Варна
|
Anonymous написа: Mitko написа: Буталата и на Lancia и Fiat са 84x71.5. Митак, моя грешка тогава, сори!  Как смяташ да намалиш степента на сгъстяване?
На теория се прави с медна гарнитура. Доста по-дебела.
|
Сря Фев 23, 2005 12:00 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
pugsy написа: приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай 
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Сря Фев 23, 2005 1:18 pm |
|
 |
jorko
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 6:26 pm Мнения: 290 Местоположение: София 07 Слатина
|
Selqatin написа: pugsy написа: приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай 
А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?
_________________
 JVC камера Продава
|
Сря Фев 23, 2005 1:44 pm |
|
 |
Гост
|
bebop написа: На теория се прави с медна гарнитура. Доста по-дебела.
Става, ама аз не бих го пробвал на друга кола освен Москвич. 
|
Сря Фев 23, 2005 3:30 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
jorko написа: Selqatin написа: pugsy написа: приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай  А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?
точно липсата на торбинката,а фиат прави двувалки от сумати време,а иначе и двата двигателя си имат своите предимства 
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Сря Фев 23, 2005 11:45 pm |
|
 |
jorko
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 6:26 pm Мнения: 290 Местоположение: София 07 Слатина
|
Selqatin написа: jorko написа: Selqatin написа: pugsy написа: приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай  А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ? точно липсата на торбинката,а фиат прави двувалки от сумати време,а иначе и двата двигателя си имат своите предимства 
турбинката плаши, но като разбереш как да я караш за да се разбирате , проблемите са рядкост 
_________________
 JVC камера Продава
|
Чет Фев 24, 2005 1:10 am |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
jorko написа: турбинката плаши, но като разбереш как да я караш за да се разбирате , проблемите са рядкост 
аз лично съм останал само с добри впечатления от турбо бензинките-(става въпрос за волво 480турбо),но никога не знаеш дали предишния собственик не е бил технически неграмотен-и е гасел колата след каране на високи обороти веднага,без да исчака да се охлади турбото,сипвал е евтино минерално масло и то на много км. и т.н.
П.П.то и аз съм се насочил към турбо-количка,ама още не съм убеден че за момента мога да си позволя подръжката й.
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Чет Фев 24, 2005 1:28 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |