|
|
Дата и час: Сря Май 15, 2024 4:59 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Tuning Fiat Bravo 1.8 16v GT
Автор |
Съобщение |
GliGaronder
Кара детска количка
Регистриран на: Пон Май 21, 2007 9:13 pm Мнения: 14 Местоположение: София 19 Люлин
|
Tuning Fiat Bravo 1.8 16v GT
колеги помогнете искам да дигна малко кончета на фиатката ми но само с чип не става даите савет как може да стане това бес намеса по двигателя тоест бес ковани бутала олекотени валове олекотени маховик керамични съидинители и тн .. защото ги нимяма в БГ не може да се купят така че ако може малко хелп ште сам много благодарен
|
Пет Мар 21, 2008 6:35 pm |
|
|
r3p71l3
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 12, 2007 5:43 pm Мнения: 169 Местоположение: Смолян
|
Май мощността никога не стига , а колега ?
_________________ FIAT Bravo_GT 1,8 16V
|
Нед Мар 23, 2008 6:03 am |
|
|
GliGaronder
Кара детска количка
Регистриран на: Пон Май 21, 2007 9:13 pm Мнения: 14 Местоположение: София 19 Люлин
|
да винаги е малко :-)
|
Нед Мар 23, 2008 4:54 pm |
|
|
Xander
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Сеп 10, 2006 12:25 pm Мнения: 19 Местоположение: София
|
Колега има доста начини. Филтри, аспоухови гарнитури (не говоря за ауспух от илиянци ), махаш катализатор (мойто браво е без катализатор и лети, харчи по малко и издава много добър звук ), гърнета. Другия вариант е да разкараш всички излишни тежести (инструмени, резервни гуми всичко което не ти трябва) - колко по лека токлова повече кончета на тон. Не съм голям спец. някой може и да ме обори, но това са нещата който искам да направя на мойто. Може и турбо и интеркулер обаче това е поне 1К лв.
_________________ Fiat Bravo 1.6L/16V 103BHP.
Bite My Shine Metal ASS!!!
|
Чет Апр 03, 2008 11:47 am |
|
|
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Апр 03, 2008 11:57 am |
|
|
maiden
Кара кола
Регистриран на: Нед Фев 19, 2006 3:57 pm Мнения: 316 Местоположение: София кв. Симеоново
|
Колега, много неща могат да се направят за малко пари, ето някои от тях:
-сваляне на недохода на блока
-сваляне на главата с примерно 3-5 десети от мм - ще върви доста повече на ниски и средни и малко по-зле на високи
-катализатора ако е запушен го смени пак с катализатор, а не с тръба, защото ще преебеш показанията на ламбда сондата, заради различния back pressure
-сложи и 14ки джанти (ако влизат) с ниски гуми, по-възможност джантите да са по-леки
-един филтър за вграждане в кутия тип "спортен"
-едно чипче, както препоръча колегата.
|
Чет Апр 03, 2008 5:16 pm |
|
|
Xander
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Сеп 10, 2006 12:25 pm Мнения: 19 Местоположение: София
|
maiden написа: -катализатора ако е запушен го смени пак с катализатор, а не с тръба, защото ще преебеш показанията на ламбда сондата, заради различния back pressure -един филтър за вграждане в кутия тип "спортен"
Колега за не знам за back pressure и тн. обаче при мен няма катализатор, но кутията седи - така я купих колата. Но се усеща че колата е по-бърза!
А да питам има ли голяма разлика дали си вземеш replacement kit или си сложиш конус с тръба или там както се казва?
_________________ Fiat Bravo 1.6L/16V 103BHP.
Bite My Shine Metal ASS!!!
|
Пет Апр 04, 2008 10:04 am |
|
|
ZDRAVIO
Кара кола
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2007 2:46 am Мнения: 256 Местоположение: София
|
////
Конусния Филтър е по-добрият вариянт, Колега аз съм с такъв и мога да споделя, че много по-бързо се развива в ниски и не "увяхва" след 4500об./мин.
_________________ REAl CARS - REAL LIFE>>> FIAT BRAVO 1.6/16V DOHC 182A4.000 103H.P.+ / 1997
|
Нед Апр 06, 2008 5:24 am |
|
|
NPD
Кара кола
Регистриран на: Вто Дек 13, 2005 1:56 am Мнения: 291 Местоположение: Бургас
|
Все ми се струва,че един чип няма да промени мощноста така както пишат.Вариант е да се смени горивната помпа с такава с по-голямо налягане и дебит.От там съответно да се заменят инжекторите и т.н
_________________ COUPE 1.8 16V
VOLVO XC90 T6
|
Нед Апр 06, 2008 12:33 pm |
|
|
dolarcho
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 11:40 pm Мнения: 4 Местоположение: София Област
|
Здравейте колеги,наскоро си купих Браво 1.8 ГТ обаче както казвате конете и мощността никога не стигат.Ще сам благодарен за препоръки за филтри(какви като марка,конусен ли да е карбонов ли да е) и наи-вече ме интересува колко пари ще ми струва едно турбо,как точно се слага и какво точно трябва да се направи благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Съб Юни 21, 2008 11:49 pm |
|
|
shark
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Апр 05, 2008 8:11 pm Мнения: 86 Местоположение: Бургас
|
Голяма играчка е и няма да е евтино , но ако си се решил да слагаш има доста колеги които разбират и ще ти обяснят!!! Аз си имам представа , но няма да мога да го обясня добре!
_________________ FIAT Punto 1.8 HGT 131 кс FIAT Bravo 1.9 TDI 100 кс FIAT Marea 1.9 TDI 100 кс FIAT Marea 1.9 TDI 100 кс
|
Чет Юни 26, 2008 12:07 am |
|
|
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
dolarcho написа: Здравейте колеги,наскоро си купих Браво 1.8 ГТ обаче както казвате конете и мощността никога не стигат.Ще сам благодарен за препоръки за филтри(какви като марка,конусен ли да е карбонов ли да е) и наи-вече ме интересува колко пари ще ми струва едно турбо,как точно се слага и какво точно трябва да се направи благодаря
Приятел, турбо конверсията е много сериозно начинание и ако не си паралия да платиш някой тунинг сервиз да ти го направи (не че е гаранция, че ще ти го направят читаво), алтернативата е МНОГО четене, информиране, пробване и тн. Пътят е дълъг. Имай предвид, че по-малко от 4-5000лв. едвали ще ти излезе, а и не съм сигурен, че твоето браво е добра платформа за турбиниране.
Съветвам те да попрочетеш повече в тунинг форумите, за да добиеш по-ясна представа за нещата, как се случват.
|
Чет Юни 26, 2008 9:29 am |
|
|
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Адаш, всеки мотор може да се турбинира. Въпроса е през какво ще минеш за да го постигнеш? В Бразилия мисля, че се предлагаха турбо китове за 1.8 16V.
Ето линка http://www.techcar.com.br/product/4933.html
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Юни 26, 2008 9:48 am |
|
|
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
Ferrari написа: Адаш, всеки мотор може да се турбинира. Въпроса е през какво ще минеш за да го постигнеш? В Бразилия мисля, че се предлагаха турбо китове за 1.8 16V. Ето линка http://www.techcar.com.br/product/4933.html
Прав си Въпроса, на който колегата трябва да си отговори е дали иска да сложи един турбо кит като този който си пуснал като линк респективно да качи към 50-60 коня макс или ще гони истински пърформнъс, Щото ако е второ, то със сигурност трябва много добре да подбере колата, която ще помпа. Старо правило е, че е по-добре да си купиш кльощава турбо кола, но турбо, отколкото някоя яка атмосферка. Пример: Пунто Турбо и Браво ХГТ.
Според мен, когато се избира платформа за тунинговане два фактора са от основно значение: колко здрави са железата на мотора и на какъв ммент ще издържа скоростната кутия.
|
Чет Юни 26, 2008 12:33 pm |
|
|
dolarcho
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 11:40 pm Мнения: 4 Местоположение: София Област
|
Идеята ми е колата да качи мощността с точно толкова 50-60 коня,ясно в Бразилия се продават а тук каде мога да намеря?или ако сложа някакъв хубав въздушен филтър или някви таки дребни неща които пак ще качат мощността?
|
Сря Юли 02, 2008 7:59 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|