|
|
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:17 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Проблем с превключватела на газ и бензин.
Автор |
Съобщение |
branko_d
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Юни 18, 2008 8:33 am Мнения: 27 Местоположение: Плевен
|
Проблем с превключватела на газ и бензин.
Здравейте,
Вчера се случи нещо странно и незнам как да си го обясня.
Както си карах се усети придърпване и светна датчика за проблеми в инжекционна(той по принцип свети когато карам на бензин), погледнах към превключвателчето и забелязах,че е угаснало и не показва дали съм на газ и бензин.след малко светна и свети докато спрях.после тръгнах и пак угасна и повече не светна.
тази сутрин докато пътувах до работа си мислех,че всичко е ок,но се оказа,че не е.при едни неравности изключих колата от скорост и пак превключватела угасна,даже самата кола угасна.после пак се включи,но след малко превключватела пак угасна и така все гасне и светва.
колата повече не е изгасвала
незнам дали има връзка,но преди имах тъй наречение гърмежи но ходих преди майстор който оправи регулировките и вече не е гръмяламалко преди да изгасне за пръв път отърках съвсем малко и леко отдолу колат в един тротоар да не би да съм нанесъл някаква повреда,да съм прекъснал нещо.
според един колега поплавака не ми е вързан и прави проблеми.
какво е станало според вас колеги?
п.п газовата е Тартарини и е слагана в Италия, колата е ФИАТ БРАВА 1.6 16V 103к.с
_________________ FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
|
Сря Юни 18, 2008 8:45 am |
|
|
sok1
|
В този ключ "газ-бензин" влизат най-често следните кабели: вход +12В след конт. ключ, минус (маса), изход +12В към бензиновия клапан, изход +12В към гзовия клапан (и към изпарителя), вход импулсно +напрежение от "високото" на бубината, и един два за показание на количеството газ в бутилката (ако имаш). Ако ключът угася НАПЪЛНО, значи му се губи захранването - провери вход +12В след конт. ключ и масата.
Ако има захранване до ключа, отвори ключа и провери самата букса да не се е поразпоила ("студена спойка") от платката. За профилактика повтори всички спойки внимателно. Ако и тогава нищо не стане, обърни се към някой специалист - "гАзаджия".
|
Сря Юни 18, 2008 3:46 pm |
|
|
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
И според мен ти се губи маса, или имаш лош контант на бушона/+а
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Сря Юни 18, 2008 4:08 pm |
|
|
harifg
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 30, 2008 5:00 pm Мнения: 267 Местоположение: София, Павлово
|
А може и да е самото реле, в което взлизат кабелите за захранването на бензиновата помпа и тези на газовия клапан....
При мен го имаше този проблем и превключватела ту си гаснеше, ту си работеше.....
И накрая едно ново реле ми реши проблема......
_________________ Фиат Браво 1.8 16V GT, нормална газова уредба - 12/100 ......
|
Чет Юни 19, 2008 12:26 am |
|
|
branko_d
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Юни 18, 2008 8:33 am Мнения: 27 Местоположение: Плевен
|
благодаря ви за помоща.
засега май реших проблем след като нпроверих бушона и го закрепих по здраво всичко вече е ОК
все пак смятам в събота да си огледам всичко по-подробно
_________________ FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
|
Чет Юни 19, 2008 8:28 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 9 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|