 |
|
Дата и час: Чет Юли 17, 2025 8:54 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Помогнете на новата си колежка за лампа на таблото на Punto
Автор |
Съобщение |
To_Mery
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 1:27 am Мнения: 17 Местоположение: Благоевград
|
Появи се нова неизвестна за мен лампа, тази червеничката:
Хайде за последно помагаите(надявам се наистина за последно)
Не се спрях цял следобяд тичам до колата и обратно, до колата и обратно 
|
Пет Фев 08, 2008 3:22 pm |
|
 |
mario8106
Кара велосипед
Регистриран на: Вто Фев 05, 2008 5:12 pm Мнения: 22 Местоположение: София 17 Витоша
|
тя покзва проблем с сервото запали двигателя отново и ако не изчезне лошо иначе значи че нямаш серво и волана става много труден за въртене аз имам сащият проблем но при рестартиране на двигателя при мен се оправя
|
Пет Фев 08, 2008 3:30 pm |
|
 |
To_Mery
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 1:27 am Мнения: 17 Местоположение: Благоевград
|
О не, е това вече ме шашна тотално
|
Пет Фев 08, 2008 3:35 pm |
|
 |
anarchymisc
Кара велосипед
Регистриран на: Вто Окт 23, 2007 9:54 pm Мнения: 25 Местоположение: Пловдив
|
 И на мен ми свети лампата с волана
Искам да попитам дали защо може да свети тази лампа след като сервото ми работи както трябва. В сити режим също работи. Бях разглобил таблото и видях че пътеката до катода на светодиода беше прекъсната умишлено. След като я запоих и си свързах таблото диода си светна червено. Също така искам и да попитам възможно ли е да свети и диода за неизправност по двигателя , ако не ми работи километража(а той не работи) .
Мерси предварително
|
Пон Фев 11, 2008 1:25 am |
|
 |
To_Mery
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 1:27 am Мнения: 17 Местоположение: Благоевград
|
Е така докато онзи ден снимах тъпата жълта лампичка незнайно как и защо светна тази за сервото и впоследствие разбрах, че то се е изключило! По никакъв начин не може да се включи - то не бяха паления, изключвания на двигателя, на акумулотаро и не става и не става! Та сега баща ми се е заел да я майстори и му трябва ел. схема! Някой може ли да ми помогн, моля Ви, че май ще се наложи цяла седмица да бъда пешеходец!
Благодаря предварително!
|
Пон Фев 11, 2008 6:23 pm |
|
 |
sok1
|
To_Mery написа: Е така докато онзи ден снимах тъпата жълта лампичка незнайно как и защо светна тази за сервото и впоследствие разбрах, че то се е изключило! По никакъв начин не може да се включи - то не бяха паления, изключвания на двигателя, на акумулотаро и не става и не става! Та сега баща ми се е заел да я майстори и му трябва ел. схема! Някой може ли да ми помогн, моля Ви, че май ще се наложи цяла седмица да бъда пешеходец! Благодаря предварително!
По-добре да се направи една компютърна диагностика на колата. Възможно е да има натрупана грешка и след нейното изчистване лампата да угасне.
|
Пон Фев 11, 2008 6:31 pm |
|
 |
To_Mery
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 1:27 am Мнения: 17 Местоположение: Благоевград
|
Ох не мога да разбера какво се случва- днес баща ми ходил във Фиат сервиз в Благоевград и му казали да закара колата, че ще и направят дигностика на двигателя, но тои ми каза, че в този модел не дават като характеристика бордови компютър, което за него значело, че това са си отделни системи и не се ръководят от една такава! Не съм сигурна дали точно това искаше да ми каже, но аз така го разбрах! Би ли ми обяснил някой какъв е всъщност принципът на действие и какво трябжа да гледат в сервиза- двигателя или нещо друго?
Съжалявам много за ужасно тъпите постове, но имам чувството, че всички около мен са толкова неосведомени и само ме мотаят 
|
Вто Фев 12, 2008 9:19 pm |
|
 |
vesko.t
Член на клуба
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 1:23 pm Мнения: 1120 Местоположение: Бургас
|
Не се безпокой...,
В съвременните устройства/като автомобила в частност/,и всеки най- прост контролер го наричат с гръмкото"CPU"...
ЕКУ и "трип компютъра" са различни у-ва,в сервизите,които са в час,са наясно за какво става дума...
_________________
|
Вто Фев 12, 2008 10:01 pm |
|
 |
bmahob
Фиат идол
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 10:29 am Мнения: 1261 Местоположение: Благоевград/Симитли
|
To_Mery написа: Ох не мога да разбера какво се случва- днес баща ми ходил във Фиат сервиз в Благоевград и му казали да закара колата, че ще и направят дигностика на двигателя, но тои ми каза, че в този модел не дават като характеристика бордови компютър, което за него значело, че това са си отделни системи и не се ръководят от една такава! Не съм сигурна дали точно това искаше да ми каже, но аз така го разбрах! Би ли ми обяснил някой какъв е всъщност принципът на действие и какво трябжа да гледат в сервиза- двигателя или нещо друго? Съжалявам много за ужасно тъпите постове, но имам чувството, че всички около мен са толкова неосведомени и само ме мотаят 
Къде в Благоевград в Струмско ли?!?!
_________________ И пиши на кирилица, че е много дразнеща шльокавицата!
Punto 1.2 75 ELX `97 MPI/ГОЛЕМА БРИЧКА И ТАРАТАЙКА /-никога не подушила бензин
|
Сря Фев 13, 2008 1:13 pm |
|
 |
tip
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Мар 26, 2007 12:04 am Мнения: 38 Местоположение: София
|
Абе тоя проблем със сервото го има описан в Аутодатата , касае се за лош контакт. Куплунга който прави проблеми се намира под пластмасите на волана ако не се лъжа.
|
Сря Фев 13, 2008 1:48 pm |
|
 |
To_Mery
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 1:27 am Мнения: 17 Местоположение: Благоевград
|
bmahob написа: To_Mery написа: Ох не мога да разбера какво се случва- днес баща ми ходил във Фиат сервиз в Благоевград и му казали да закара колата, че ще и направят дигностика на двигателя, но тои ми каза, че в този модел не дават като характеристика бордови компютър, което за него значело, че това са си отделни системи и не се ръководят от една такава! Не съм сигурна дали точно това искаше да ми каже, но аз така го разбрах! Би ли ми обяснил някой какъв е всъщност принципът на действие и какво трябжа да гледат в сервиза- двигателя или нещо друго? Съжалявам много за ужасно тъпите постове, но имам чувството, че всички около мен са толкова неосведомени и само ме мотаят  Къде в Благоевград в Струмско ли?!?!
Да, там я беше карал днес и му бяха казали, че трият грешката, но след палене на двигателя сервото пак изключва и дефакто проблема си е механичен, а не от компютъра! Препоръчали са му да я види някой си Бубата, който работел някъде при Зеления камък! Но утре май първо ще мина през Струмско, през един ел. техник там- казва се Методи и казаха, че много си разбира от работата! Колегите от Благоевград да помагат с напътствия моля!
|
Чет Фев 14, 2008 2:23 am |
|
 |
manot24
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm Мнения: 152 Местоположение: Благоевград
|
To_Mery написа: bmahob написа: To_Mery написа: Ох не мога да разбера какво се случва- днес баща ми ходил във Фиат сервиз в Благоевград и му казали да закара колата, че ще и направят дигностика на двигателя, но тои ми каза, че в този модел не дават като характеристика бордови компютър, което за него значело, че това са си отделни системи и не се ръководят от една такава! Не съм сигурна дали точно това искаше да ми каже, но аз така го разбрах! Би ли ми обяснил някой какъв е всъщност принципът на действие и какво трябжа да гледат в сервиза- двигателя или нещо друго? Съжалявам много за ужасно тъпите постове, но имам чувството, че всички около мен са толкова неосведомени и само ме мотаят  Къде в Благоевград в Струмско ли?!?! Да, там я беше карал днес и му бяха казали, че трият грешката, но след палене на двигателя сервото пак изключва и дефакто проблема си е механичен, а не от компютъра! Препоръчали са му да я види някой си Бубата, който работел някъде при Зеления камък! Но утре май първо ще мина през Струмско, през един ел. техник там- казва се Методи и казаха, че много си разбира от работата! Колегите от Благоевград да помагат с напътствия моля!
Изчетох темата с интерес. Щом блондинка се появи във форума и зададе въпрос всички се втурват да помагат! Такива сме си кавалери! Не бих искал да говоря срещу определени сервизи, не е коректно, но аз не бих разчитал на сервиза в Струмско. Колкото до Методи също в Струмско, ако проблема е свързан с жиците в колата, може и да разбере и да помогне, въпреки, че аз с предишната кола имах проблем, и той не успя да ми помогне. Тогава отидох до сервизите срещу бившата Мототехника , в района на охраняемия паркинг, / дано да обясних правилно/. Един приятел ми беше казал, че в единия от сервизите работи един мъж, с дълга коса, която я връзва на плитка и определено разбира от проблеми по ел. инсталациите и алармите. Открих го и просто за секунди намери къде е проблема и естествено го разреши като ми каза да си купя едно руско реленце за 6 лв! На два пъти ми се е налагало да опирам до него и двата пъти ми свърши работа. Другия сервиз, в който си подържам настоящата кола /Мареа 2.4 ТД/ и съм доволен , това е сервиза, който се намира под заграденото игрище за футбол на изчислителния център. Така, че пиши как се разрешава или как се е разрешил случая!
|
Чет Фев 21, 2008 5:45 pm |
|
 |
To_Mery
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 1:27 am Мнения: 17 Местоположение: Благоевград
|
manot24 написа: To_Mery написа: bmahob написа: To_Mery написа: Ох не мога да разбера какво се случва- днес баща ми ходил във Фиат сервиз в Благоевград и му казали да закара колата, че ще и направят дигностика на двигателя, но тои ми каза, че в този модел не дават като характеристика бордови компютър, което за него значело, че това са си отделни системи и не се ръководят от една такава! Не съм сигурна дали точно това искаше да ми каже, но аз така го разбрах! Би ли ми обяснил някой какъв е всъщност принципът на действие и какво трябжа да гледат в сервиза- двигателя или нещо друго? Съжалявам много за ужасно тъпите постове, но имам чувството, че всички около мен са толкова неосведомени и само ме мотаят  Къде в Благоевград в Струмско ли?!?! Да, там я беше карал днес и му бяха казали, че трият грешката, но след палене на двигателя сервото пак изключва и дефакто проблема си е механичен, а не от компютъра! Препоръчали са му да я види някой си Бубата, който работел някъде при Зеления камък! Но утре май първо ще мина през Струмско, през един ел. техник там- казва се Методи и казаха, че много си разбира от работата! Колегите от Благоевград да помагат с напътствия моля!Изчетох темата с интерес. Щом блондинка се появи във форума и зададе въпрос всички се втурват да помагат! Такива сме си кавалери! Не бих искал да говоря срещу определени сервизи, не е коректно, но аз не бих разчитал на сервиза в Струмско. Колкото до Методи също в Струмско, ако проблема е свързан с жиците в колата, може и да разбере и да помогне, въпреки, че аз с предишната кола имах проблем, и той не успя да ми помогне. Тогава отидох до сервизите срещу бившата Мототехника , в района на охраняемия паркинг, / дано да обясних правилно/. Един приятел ми беше казал, че в единия от сервизите работи един мъж, с дълга коса, която я връзва на плитка и определено разбира от проблеми по ел. инсталациите и алармите. Открих го и просто за секунди намери къде е проблема и естествено го разреши като ми каза да си купя едно руско реленце за 6 лв! На два пъти ми се е налагало да опирам до него и двата пъти ми свърши работа. Другия сервиз, в който си подържам настоящата кола /Мареа 2.4 ТД/ и съм доволен , това е сервиза, който се намира под заграденото игрище за футбол на изчислителния център. Така, че пиши как се разрешава или как се е разрешил случая!
Значи вече имам яснотя по въпроса, но все още не съм го разрешила! Закарах колата в сервиз Daewwo (след Айдарово се намира, по стария път за Железница), защото техника там е приятел на баща ми и той каза, че те не могат да го оправят, но си имат ел, техник, с когото работят и че ще извикат него и като свържа твоето описание на твоя мисля, че един и същ, защото те ми казаха, че се казва Иво, но му казват Косата  Значи та въпросният техник каза, че е изгоряло напълно ел. моторчето и го е занесъл на трети техник, но не знаят дали ще могат да го оправят!
Въпросите ми са ако се наложи да купувам ново знаете ли как вървят цените! И знам, че ще кажете "провери в моргите", но уви от две морги са казали, че дойде ли пунто това на момента се изкупува 
|
Чет Фев 21, 2008 6:20 pm |
|
 |
Rokambol
|
To_Mery написа: .... Въпросите ми са ако се наложи да купувам ново знаете ли как вървят цените! И знам, че ще кажете "провери в моргите", но уви от две морги са казали, че дойде ли пунто това на момента се изкупува 
Цената на нов електроусилвател е около 1000(хиляда)лв.  Търсете начин за отремонтиране или втора употреба.
P.S. Както е споменал колегата tip по горе, в сервизния бюлетин е посочена вероятна причина за подобен дефект. Виж схемата, проблем се явява в куплунга, двете части, оградени с червено.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Чет Фев 21, 2008 6:57 pm |
|
 |
manot24
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm Мнения: 152 Местоположение: Благоевград
|
[/quote]
Значи вече имам яснотя по въпроса, но все още не съм го разрешила! Закарах колата в сервиз Daewwo (след Айдарово се намира, по стария път за Железница), защото техника там е приятел на баща ми и той каза, че те не могат да го оправят, но си имат ел, техник, с когото работят и че ще извикат него и като свържа твоето описание на твоя мисля, че един и същ, защото те ми казаха, че се казва Иво, но му казват Косата ............[/quote]
Незнам Косата ли е, Косачката ли е, но определено е доста на ти с много неща свързани с електрониката по колите.
Колкото до същността на проблема, няма да мога да изразя мнение, просто защото нямам представа, само искам да ти пожелая, въпросното моторче и въпросния Косата да могат да го поправят, че 1000лв. са си 1000лв. /една бебешка количка и то от не най-скъпите  /. Кой каквато треска го тресе!
|
Пет Фев 22, 2008 12:05 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |