|
|
|
|
Дата и час: Пон Май 13, 2024 12:25 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
bbw написа: pakumba написа: ама тези неща с тоците се разбират много много лесно. с един тъп стробоскоп дори ще се хване проблем с искрата. в аутодата има данни за датчиците, измери 2-та температурни. според мен проблема ти е в ламбда сондата! това са 3-те ти общи датчика между бензин и газ- 2 темп. и ламбда тпс-а участва в определянето на аванса като караш на газ. нищо друго. а и проблемите с него от друг тип- прекъсвания в 99% от случаите мерси за инфото утре се захващам да ги проверявам в какво се изразява прекъсванията от тпс - то. при определено положение на педала на газта прекъсва- все едно рязко подаваш газ до долу и после рязко пускаш педала. голямо сецане е. тпс-а на диагностика задължително се хваща
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Пет Яну 25, 2008 6:14 pm |
|
|
sok1
|
pakumba написа: тпс-а участва в определянето на аванса като караш на газ. нищо друго.
Я разясни как точно става това чрез ТПС-а (сензор за определяне позицията на дроселовата клапа).
|
Съб Яну 26, 2008 2:08 am |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
sok1 написа: pakumba написа: тпс-а участва в определянето на аванса като караш на газ. нищо друго. Я разясни как точно става това чрез ТПС-а (сензор за определяне позицията на дроселовата клапа).
не мога да ти отговоря точно как става. по принцип тпс-а е "not adjustable", но бях на диагностика, на която показа, че тпс-а малко лъже. свалихме го и го почистихме, оправи се, след това при въртене на тпс-а се променяше аванса и по това ми го настоиха пак.
като се замисля не мога да открия никаква кръзка между количеството на сместта подавана към мотора и ъгъла на предварение, но с факта не мога да споря и го приемам за верен
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Съб Яну 26, 2008 7:57 am |
|
|
sok1
|
Ако ставаше така, то хората нямаше да слагат аванс-процесори. ТПС-а подава информация на ECU-то клко е отворена/затворена дроселовата клапа. ECU-то пък от своя страна коригира качеството на горивната смес. Те това е.
|
Съб Яну 26, 2008 12:06 pm |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
sok1 написа: :offtopic: Ако ставаше така, то хората нямаше да слагат аванс-процесори. ТПС-а подава информация на ECU-то клко е отворена/затворена дроселовата клапа. ECU-то пък от своя страна коригира качеството на горивната смес. Те това е.
не е така, защото това ще промени работата на бензин/аванса е друг/. освен това тпс-а както ти каза дава информация за това колко е отворен дросела, което ще обърка компа ако разстроиш тпс.
The sensor signal is used by the Engine Control Unit (ECU) as an input to its control system. The ignition timing and fuel injection timing (and potentially other parameters) are altered depending upon the position of the throttle, and also depending on the rate of change of that position
http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Съб Яну 26, 2008 1:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|
|