 |
|
Дата и час: Пет Юни 20, 2025 2:33 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Проблем с паленето на Пунто 1.7ТД
Автор |
Съобщение |
BODZOO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Май 19, 2006 2:22 pm Мнения: 167 Местоположение: София
|
 Проблем с паленето на Пунто 1.7ТД
Начи колеги колата си палеше трудно, мислех че е от сфештите. Снених ги. И пак същата
работа пак пали едвам едвам с притресерване, и ако не и дам малко газ неще да запали изобщо.
Моляви помогнете незнам какво да правя че вече писна ми.
|
Сря Мар 14, 2007 6:04 pm |
|
 |
tinalex
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm Мнения: 270 Местоположение: София 15 Младост
|
Измери компресията.
_________________ FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V
|
Сря Мар 14, 2007 9:10 pm |
|
 |
Nino
|
Не съм много запознат с този модел, но при всички дизели това понякога е свързано с неработещ или недобре работещ обогатител.. казано по народному "смукач".Не знам при твоята кола той ръчен ли е или автоматичен, но го провери.Второто за което се сещам, е също недобре работещ, разкалиброван/и/ разпръсквач/и/.
Успех!
|
Сря Мар 14, 2007 10:11 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
Nino написа: Не съм много запознат с този модел, но при всички дизели това понякога е свързано с неработещ или недобре работещ обогатител.. казано по народному "смукач".Не знам при твоята кола той ръчен ли е или автоматичен, но го провери.Второто за което се сещам, е също недобре работещ, разкалиброван/и/ разпръсквач/и/. Успех!
Автоматичен е ... за съжаление :( Когато запалиш държи около 50-100 повече докато позагрее.
За мое голямо нещастие жена ми кара колата на къси разстояния и колата работи по-дълго време с обогатител, следователно ми бие по джоба :mrgreen:
Това за разспръсквачите също е така :idea:
Четох, че на всеки 100 000км се калиброват и евентуално сменят. Моята кола е на 165 000км и ги свалиха, занесоха за проверка и ... за смяна. Въпреки, че колата не пушеше, палеше от раз, вървеше нормално и т.н., никакви признаци за скапани разспръсквачи с изключение на разхода. Оказа се, че старите не задържат, пикаят нафта след като затворят. Смениха ги с нови, пак БОШ и сега мърка като котенце :mrgreen: Пак си пали нормално и не пуши, но върви много по-добре. Сега съм я заредил и ще видя дали и разхода ще се е пооправил :roll:
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Сря Мар 14, 2007 11:29 pm |
|
 |
BODZOO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Май 19, 2006 2:22 pm Мнения: 167 Местоположение: София
|
Колега Dodo 155 ще ми кажеш ли колко пари ти излезнаха тези работи които си ги сменил
за да мога да си направя сметка и да одела пари да си ги сменя
а това за разтоянието аз карам и на дълго и на късо разтояние
но дори колата да загрела достатачно пак след като я изгаса завърта ключа пак пали с голямо зачудване и притресерване и изкарва черен облак пушак не голям но достатачно да го видя
за това питам да знам но очевидно ше хода на маистор да види компресия смукач дззи и тем подобни :(
_________________ Bravo JTD
|
Чет Мар 15, 2007 5:44 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
BODZOO написа: Колега Dodo 155 ще ми кажеш ли колко пари ти излезнаха тези работи които си ги сменил за да мога да си направя сметка и да одела пари да си ги сменя а това за разтоянието аз карам и на дълго и на късо разтояние но дори колата да загрела достатачно пак след като я изгаса завърта ключа пак пали с голямо зачудване и притресерване и изкарва черен облак пушак не голям но достатачно да го видя за това питам да знам но очевидно ше хода на маистор да види компресия смукач дззи и тем подобни :(
Нови разспръсквачи + смяна ми излезе 200лв.
Самите разспръсквачи са около 160лв. и другото е труд 
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Съб Мар 17, 2007 8:35 am |
|
 |
doofiat
|
Dodo 155 написа: BODZOO написа: Колега Dodo 155 ще ми кажеш ли колко пари ти излезнаха тези работи които си ги сменил за да мога да си направя сметка и да одела пари да си ги сменя а това за разтоянието аз карам и на дълго и на късо разтояние но дори колата да загрела достатачно пак след като я изгаса завърта ключа пак пали с голямо зачудване и притресерване и изкарва черен облак пушак не голям но достатачно да го видя за това питам да знам но очевидно ше хода на маистор да види компресия смукач дззи и тем подобни :( Нови разспръсквачи + смяна ми излезе 200лв. Самите разспръсквачи са около 160лв. и другото е труд 
И на Бравата като сменях преди седмица ми взеха по 40 лв. на разпръсквач. Обачееееее каква разлика имаше във вървенето
Колега, щом не пали или пали трудно си измери компресийката и предполагам, че ще ти се наложи да напасваш клапани, за да ти се повиши компресията.
Шлайф на глава+регулиране на клапани е 150 лв.
|
Съб Мар 17, 2007 8:47 am |
|
 |
BODZOO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Май 19, 2006 2:22 pm Мнения: 167 Местоположение: София
|
Еми колеги мерси много за оказаното съдеиствие и отделеното време с моя проблем
в понеделник ше влиза в бокса и после ще кажа каква е разликата
мерси още веднуж 
_________________ Bravo JTD
|
Съб Мар 17, 2007 5:31 pm |
|
 |
BODZOO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Май 19, 2006 2:22 pm Мнения: 167 Местоположение: София
|
ЕЕЕЕЕ няма да е истина какво ми се случи нали не ми палеше колата и ви молех за помощ.
Та отивам аз при един маистор, и му разправям за проблема с паленето.
И майстора почна да рови по двигатела и накрая вика готово.
И аз съоветно го питам, та какво и беше на колата че нещеше да пали
и тоя пич ми вика резервоара ,аз така като грумнат ,вика ми баце беше ти
запушен одушника на резервоара и като караш извесно време то праи вакум и след като
огасиш колата съответния ваком които се е получил в процес на каране издърпва нафтата
на обрато и става нещо като вуздушна възглавница. Аз обаче с едно на ум и си казвам не може да е тва
обаче от както ми оправи одусхника и почисти сондата колата си стана кат чук от половин оборот пали незнам
_________________ Bravo JTD
|
Чет Мар 22, 2007 9:49 pm |
|
 |
doofiat
|
BODZOO написа: ЕЕЕЕЕ няма да е истина какво ми се случи нали не ми палеше колата и ви молех за помощ. Та отивам аз при един маистор, и му разправям за проблема с паленето. И майстора почна да рови по двигатела и накрая вика готово. И аз съоветно го питам, та какво и беше на колата че нещеше да пали и тоя пич ми вика резервоара ,аз така като грумнат ,вика ми баце беше ти запушен одушника на резервоара и като караш извесно време то праи вакум и след като огасиш колата съответния ваком които се е получил в процес на каране издърпва нафтата на обрато и става нещо като вуздушна възглавница. Аз обаче с едно на ум и си казвам не може да е тва обаче от както ми оправи одусхника и почисти сондата колата си стана кат чук от половин оборот пали незнам
При кой майстор ходи?
Дай координати!
|
Чет Мар 22, 2007 10:51 pm |
|
 |
vancho20
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пет Дек 09, 2005 8:29 pm Мнения: 37 Местоположение: Пловдив 05 Южен
|
Dodo 155 написа: Nino написа: Не съм много запознат с този модел, но при всички дизели това понякога е свързано с неработещ или недобре работещ обогатител.. казано по народному "смукач".Не знам при твоята кола той ръчен ли е или автоматичен, но го провери.Второто за което се сещам, е също недобре работещ, разкалиброван/и/ разпръсквач/и/. Успех! Автоматичен е ... за съжаление :( Когато запалиш държи около 50-100 повече докато позагрее. За мое голямо нещастие жена ми кара колата на къси разстояния и колата работи по-дълго време с обогатител, следователно ми бие по джоба :mrgreen: Това за разспръсквачите също е така :idea: Четох, че на всеки 100 000км се калиброват и евентуално сменят. Моята кола е на 165 000км и ги свалиха, занесоха за проверка и ... за смяна. Въпреки, че колата не пушеше, палеше от раз, вървеше нормално и т.н., никакви признаци за скапани разспръсквачи с изключение на разхода. Оказа се, че старите не задържат, пикаят нафта след като затворят. Смениха ги с нови, пак БОШ и сега мърка като котенце :mrgreen: Пак си пали нормално и не пуши, но върви много по-добре. Сега съм я заредил и ще видя дали и разхода ще се е пооправил :roll:
На моето Пунто незнам дали му бачка смукача ама когато е студена ,паля и след малко се повишават оборотите и си остават така , смисъл не са високи и като позагрее да паднат ами обратно ниски и като позагрее се вдигат с малко 50-100
А това смукача имали някаква връзка с вакум клапана на изп. колектор щото не ми работеше и аз го изолирах(оставих го постоянно затворен ?
_________________ FIAT PUNTO 1.7 SX TD
|
Вто Апр 03, 2007 2:38 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |