Дата и час: Вто Май 20, 2025 8:53 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Fiat Bravo TD100-придърпване при ускорение 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Фев 16, 2006 11:00 pm
Мнения: 5
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST Fiat Bravo TD100-придърпване при ускорение
Здравеите!
Преди извесно време усетих слабо придърпване при ускорение на около 2200 оборта- все едно има недостиг на гориво .Смених всички консумативи, но сега се усеща още повече. Иначе динамиката е добра.
Някой имал ли е подобен проблем ? Каква може да е причината? Приятел ме посъветва да махна катализатора, че може да се е запушил, но знам ли?!

_________________
FIAT BRAVO TD 100 SX


Вто Мар 13, 2007 8:35 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пет Мар 02, 2007 5:16 pm
Мнения: 64
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Сондата в резервоара почисти ли я ?
Ако беше катализатора тая кола щеше да спира и да пуши не само леко да придърпва


Вто Мар 13, 2007 8:55 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Фев 16, 2006 11:00 pm
Мнения: 5
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
За сондата не се сетих!
Ще я погледна и нея, ама на диагностика май ще се ходи!

_________________
FIAT BRAVO TD 100 SX


Вто Мар 13, 2007 9:00 pm
Профил
UNREAD_POST 
Мисля,че всеки поне трети от нас със този мотор го има това придръпване.И при мен го има,но много рядко.Дори при рязко ускоряване оборотите се задържат на 1500 и падат бавно не мога да си го обясня от какво се получава.Прилича на въздух в системата,но пък за сметка на това си пали винаги от раз без значение дали е топло или студено.


Вто Мар 13, 2007 9:37 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
Tornado написа:
Мисля,че всеки поне трети от нас със този мотор го има това придръпване.И при мен го има,но много рядко.Дори при рязко ускоряване оборотите се задържат на 1500 и падат бавно не мога да си го обясня от какво се получава.Прилича на въздух в системата,но пък за сметка на това си пали винаги от раз без значение дали е топло или студено.


За това пропадане в оборотите е виновен в повечето случаи дебитомера - почистете го!

_________________
FIAT-SPORT


Вто Мар 13, 2007 9:43 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
hit-ko написа:
Tornado написа:
Мисля,че всеки поне трети от нас със този мотор го има това придръпване.И при мен го има,но много рядко.Дори при рязко ускоряване оборотите се задържат на 1500 и падат бавно не мога да си го обясня от какво се получава.Прилича на въздух в системата,но пък за сметка на това си пали винаги от раз без значение дали е топло или студено.


За това пропадане в оборотите е виновен в повечето случаи дебитомера - почистете го!

Какво да му чистим и с какво от какво може ли по нагледно или да следваме мисля имаше една тема за почистване на дебитомер.


Вто Мар 13, 2007 10:09 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Фев 16, 2006 11:00 pm
Мнения: 5
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
А какво преставлява този дебитомер всъщност?
Знам, че се намира в тръбата м/у филтъра и турбото, но какво да търся?

_________________
FIAT BRAVO TD 100 SX


Вто Мар 13, 2007 10:22 pm
Профил
UNREAD_POST 
Позиция 2 дебитомер.
Позиция 3 конектор за свързване на дебитомера.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Вто Мар 13, 2007 10:27 pm
UNREAD_POST 
Точно тия 2100-2200 об/мин не са ли оборотите на "турбо-дупката"? И аз тях често ги усещах по-рано, е и сега ама сигурно съм свикнал.


Сря Мар 14, 2007 4:11 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Тя е при доста по-ниски обороти.

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Сря Мар 14, 2007 9:06 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:28 am
Мнения: 26
Местоположение: Варна 01 Одесос
UNREAD_POST 
Дебитомера при този мотор не играе никаква роля за работата на помпата и мотора, т.к. тя е механична, а не електронна, както е при 2.4ТД. Там ако изгори дебитомер мнооооого боли. При мен го има същото придърпване. Чистил съм сонда и дебитомер преди да разбера, че съм си изгубил времето.Компресията ми е 33,33,32,33 помпата дава добро налягане. При мен обаче със сигурност взима въздух. Много ме съмнява и авансатора на помпата, който за жалост е доста скъп. В петък ще сменям масло и ще ми сложат един за проба. Ще пиша дали е от него.

_________________
FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX


Сря Мар 14, 2007 11:14 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Сигурен ли си за компресията,че е в тези граници.


Сря Мар 14, 2007 11:18 pm
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:28 am
Мнения: 26
Местоположение: Варна 01 Одесос
UNREAD_POST 
Компресията е мерена преди 10000км в "Дизел сервиз" Варна. Колата стоя през нощта в сервиза. Момчето, което я мери ми е приятел. Мога да покажа и копия от показанията. Колата е на 179000 км без ремонт по мотора. Надявам се скоро да не ми се налага да правя такъв. Имам и сервизна книжка за нея. Карана е само със SELENIA Turbo Diesel. Надявам се наистина да е така.

_________________
FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX


Сря Мар 14, 2007 11:26 pm
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg