Дата и час: Пон Май 13, 2024 6:01 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Италсервиз 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Вто Мар 28, 2006 3:22 pm
Мнения: 15
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST Италсервиз
През 2003 бях ходил в ИТАЛСЕРВИЗ на колелота на 4-ти км за смяна на ангренажен ремък на Фиат мареа 1.8 16V. Същата тази мареа я бяхме купили чисто нова от Ванто Трейд, така че колата си я бяхме карали само ние. За консумативите на същата кола ще кажа само,че карам със Селения голд и го сменям на по 15,000.Та във въпросния ИТАЛСЕРВИЗ ми смениха ремъка след солидно изръсване на джоба. Веднага след това започнах да имам проблеми с колата и специално със запалването и работата на двигателя. Имаше случаи когато колата с мъка палеше от 4-ти път вертене на стартера, а понякога ми гаснеше на светофар. Можете сами да си направите сметка какво съм преживявал на светофар, а колата пали от 4-ти път. Отивам пак в ИТАЛСЕРВИЗ и те ми казват да оставя колта да я "ВИДЯТ" какво и е.След 2 дни си я взимам и пак същите ядове. През това време без кола съм като труп при положение,че работата ми налага да правя средно 60-70 км в София.Питам ИТАЛСЕРВИЗ да наема кола за работа, но модерния италиански сървиз НЯМА!!!
Ходя на диагностика в няколко софийски сирвиза, но положението е същото.Докото в една приятна ноемврийска вечер, колата ми гасне на надлеза надежда и ДОТАМ! Няма никой след стартера.
Завличам колата от надежда до Гео Милев и се обаждам на ДКВ. Човека ми прати негова репатрашка, даде ми едно Типо 1.6 под наем и ми взе колата за ремонт.След 2 дни си я взимам и от тогава мареата си тръгна да върви както трябва. Колата с 1.8 двигател има доста динамика, който е карал мареа знае. Проблемът с колата се оказа, че момчетата от ИТАЛСЕРВИЗ не са паснали ремъка на двата вала, а са го натегнали с еден зъб и от там цялата електроника започна да греши.
Както и да е. Сам си прави извод от тази случка.
Друг случай МОЙ с ИТАЛСЕРВИЗ.
Купих си фиат браво HGT от Ванто трейд. Колата е втора употреба, но на 76 000 км. Колата е една от малкото правени бравота с кожен салон така, че се води рядка. Бях тръгнал да си купувам Мареа Weekend 125 JTD пак от Ванто Трейд, но бравото ми хареса повече. Значи шефа на Ванто Трейд, Христо Николов ми носи ключа и на студено палим бравото. Грам синьо не излиза!!!
Уговаряме се с Христо Николов и той ми казва да се разбирам с началника на ИТАЛСЕРВИЗ Иван Николов Тодоров, който отговаря за колите за продажба на Ванто Трейд. Бравото имаше малки забележи и аз се уговорям за цена без забележки. Както се знае, за кола втора употреба трябва да се направят нужните ремонти. Ремонтите бяха ангренаж и смяна на маслото. Тези неща не бяха в цената!!
Уреждам си аз финансирането на автомобила, г-н Иван Тодоров ми урежда регистрацията.Всичко минава ок! и аз си взимам колата. Пълня резервоара и започвам да карам. По-горе забравих да спомена, че маслото което продават в ИТАЛСЕРВИЗ е ДЖАРАМА, тракторно масло едва ли не. Ако искате проверете в Iveco Truck center за тава масло! Разбира се той, Иван ми е сипал 5W40 а не 40W.
Както и да е. Качвам се на Цариградско и тръгвам към Пловдив. Преди разклона за Нови хан съм вече на 180-185, но поглеждам през огледалото и гледам,че колата пуши като Икарус при -20 градуса. Спирам веднага и отивам до ауспуха. Пипам с хартия края и тя става ЧЕРНААА!!!!
Връщам се веднага при Иван от сервиза и му обяснявам какво е състоянието. Той също вижда ауспуха, но ме успокоява,че поради това че колата е седяла известно време некарана и може би "ГУМИЧКИТЕ" на клапаните били се "Разсъхнали"!"Ще покораш и ще се оправи". Карам аз събота и неделя, обаче гумичките са "СУХИ" и колата пуши.
Отивам понеделник при Иван, колата пуши, той казва остави я да я "ВИДИМ"! Аз пак оставам без кола. Мърляли нещо правили, ГАЗ НАЛИВАЛИ в ЦИЛИНДРИТЕ, аз си взимам колата, тя пак пуши и така.Карам с "ЯД" колата 1 седмица, сипвам 1 литър масло, не издържам и отивам пак при Иван. Вика този път пак да я оставя, оставям я. Правили каквото правили, обаждам се,Иван казва "Приятел, трябва да се сменят сегменти и радиатора, щото радиатора бил "ЗАПУШЕН". Мисля, Иван си знае работата, ИТАЛСЕРВИЗ е това, и му казвам ОК прави каквото трябва колата ми трябва. Прави Иван колата, взимам я и ми вика:Карай бавно 1000 км, за да слегнат сегментите. Тогава трябваше да ходя до пловдив и тръгвам натам. Карам с 100-110 отиване и връщане. Колата е "Спъната", викам си от новите сегменти е! След 1 седмица, 1500 км. положението и същота "Спънато", а аз трябва да пътувам до Стара Загора. Тръгвам и пак на Нови хан при 140 км. чувам, как двигателя само изчука и веднага спирам.Паля пак с надежда да ми се е причуло, но уви! Викам СБА, идва едно Атего, качва ми колата и пак при Иван.Беше неделя, него го няма. В понеделник му се обаждам, той ми казва: "Приятел много лошо. Още не знам какво е, но не е добре. АЗ обаче, му казвам да не ПИПА повече колата. Излизам от работа, отивам до ДКВ, взимаме репатрашката на ДКВ и отивам посред ИТАЛСИРВИЗ да си взема колата.
В ДКВ отварят двигателя пред мен, а на мен ми притъмня. ДВЕ ОТ БУТАЛАТА БЯХА СКЪСАНИ И УДАРИЛИ В КАПАКА НА ГЛАВАТА. Изважаме буталата с биелите, маркираме биелите. След като стигаме до коляновия вал и другите бутала,се оказва,че останалите биели са правилно сложени, а двете скъсани са обърнати. Маркировката на страната към ангренажа сочи към съединитела.
Рузултата: Скъсани БИЕЛНИ И ОСНОВНИ ЛАГЕРИ, НАДРАН КОЛЯНОВ ВАЛ И СПУКАНА ГЛАВА НА БЛОКА.С една дума РАЗРУШЕН ДВИГАТЕЛ.
Г-н Димитров от ДКВ е лицензиран съдя по техничиски въпроси, така че си правете сами изводи за човека. Срещу 1500 евро, той ми намери двигател от ударено браво, сложи го и ми даде колата да си я карам за по-малк от седмица. Писменно ми даде и 6 месеца гаранция на двигателя и направените технически услуги.
Забравих да кажа, че когато извадихме буталата от строшения двигател, 4 от 5 имаха нови сегменти, 1 със стар сегмент. "РЕМОНТ В ИТАЛСЕРВИЗ"
В заключение, колеги оставям на ВАС да прицените от тази история за какво иде реч.
Ако някой не вярва може да ми звънне на 0899843938 или да пише на лично съобщение.

Аре, мир и спокойствие.


Съб Мар 28, 2009 2:07 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Колега, не знам от къде я изрови тази тема. Знаеш ми мнението за г-н Димитров, сервиза му и двете коли, които му закарах. По FIAT-a не пипна абсолютно нищо, а само го подържа 2 дни и взе пари. Опела го разглоби и направи но за такива пари, че едва ли не го купихме отново. Така и не видях 16 изкривени клапана и обосновка на 4 цифрената сума за ремонт на глава. Преди година правих подобен ремонт на 16 клапаново Браво. Ако се разтърсиш из форума ще видиш стойността на ремонта. Далеч под 2500лв беше.

Дано за 2-3 години нещата в този сервиз да са се променили, но аз лично не вярвам.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Вто Апр 21, 2009 2:12 pm
Профил ICQ YIM
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg