Nino написа:
Здрасти Любо,относно коментираната тема, то недоволни от  клиентите винаги ще има, а и от Ваша страна на търговци, но какво да се прави.. нито Вие може да си внесете клиентите, нито ние търговците!! :mrgreen: 
Това което пишеш е много интересно и се радвам, защото Европа чука на вратата ни... т.е ние на нейната и с тези ЕКО щурутиии ще ни пощурят.
Въпроса и молбата ми е да ни поосветлиш повече относно катализаторите които се монтират във Вашите сервизи.Ще ти дам пример с моята кола.
Това което се предлага за автомобила е:
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... r=03296024Номерът е 032.960.24
Колко конкретно ще струва тази конфигурация на 
BOSAL и евентуално Ваш заместител?
Предварително благодаря и моля модераторите за малко търпение, информацията е важна и май ще ни се стъжнят действията с флекса и резонаторното гърненце :roll: ... а безпорно така и трябва!!!
Здрасти,
Въпросът ти е много важен и се радвам че е поставен така.
Ние внесохме вече общо над 1000 катализатора до сега, която продаваме повече на едро, от колкото да монтираме в сервизите ни.
Голямата част от внесените  катализатори отива по сродни сервизи на Крафт, Палма и други такива по страната, по колеги и партньори.
Ние внасяме  "универсални катализатори", с различни  диаметри на тръбите - от 45-60 мм , кък или без отвори за ламбда сондата, цената на които  варира от 130. 200 лева , заедно с монтажа им.
Имаме претенции за прилично качество на катализаторите,както и сравнения  по данни с оргиналните такива.Ако един "оргинален катализатор" е разчетен на 120-150 хил км пробег, тези с които  разполагаме в момента, са с работен ресурс  80-100 хил километра.
Планираме внос и на най високото качество катализатори, тогава, когато пазара мръдне малко повече-
Не зная дали знаете, но  производството на катализатора включва операции  по производтво на питата и затварянето и в корпус.Върви подготовката на  проектите и оборудването, за капсуловането на питите тук- в нашия завод:
http://emk-33.com/www/index.php?option= ... Itemid=110
Очаквам цените на катализаторите, внос от Китай да паднат тогава, когато се наложи масов внос и това ще е нормално.
Въпросът обаче , ще  е в качеството на предлагания катализатор, което не може да бъде контролирано тук при наши условия.
Ние ще  провеждаме политика на  стабилно качество и прилични цени, за да привлечем повече клиенти ......но на този вид  монтаж не може да бъде давана никаква гаранция по ред причини, които  не са в нас.
Например:
-Никой не може да контролира качеството на  зареденото от водача гориво!А едно или две зареждания с оловно гориво,можа да съсите катастрофално катализатора.
-Никой не може да контралира  производството и реализацията на горивата по бензиностанциите, които както знаеш......излишно е да пиша повече.
-Никой не можа да гарантира техническото състояние на автомобила,, което е пряко свързано с  ефекта от работата  на катализатора и животът  му.
Тези и други, по маловажни фактори, ще  превърнат вероятно "клиента" в жертвена  овца,по ред причини, изброени по-горе/в предишните  постове относно българите и българите./ 
 
   
   
 
Ще се окаже, че изборът на "този", който ще монтира катализатора, ще е най- важния и определящ, защото само той ще служи като  вероятен ориентир за произход и качество на услугата. 
Ето така виждам аз нещата засега.
Ако пуснем продукт, с наш щемпел и знак, това ще бъде все пак вид гаранция за произход и качество.
Иначе има  продукти в Китай, които само приличат на катализатори, но качеството им няма нищо общо с очакванията ви.
И малко монтьори ще се замислят,ако  имат възможността да ти вземат парите, които дори и 200 лева, въобще не са малко. Нали? 
 
   
   
 
Въпросът е много  комплициран и мътен, а това е индикация за  добри вероятни приходи!
Ако ти се  замисляш и имаш грамотност,да попиташ,  знаеш ли колко "клиенти", въобще не знаят, не подозират , не могат да си представят какво ще стане.
Ще бъде направо  "заколение", като познавам  тези, които сега, крадат катализаторите  ти в "движение" , без да се усетиш..... :idea:  :idea: 
Засега с готвим за нов внос,но  нали усещаш, че "контейнер" с хиляди катализатори, не е по силата ни!Трябва да се  организираме на постоянно повишаваши се количества  на внос , което ще изисква  време.
Иначе с "клиентите"  и "търговците" нещата са  ясни!
Никой не е забогатял на Земята, дори и Сашо Македонски, но всички които  имат ръце крадат.
Ръката е инструмент за  кражба,бележеща крадеца.
И тази ръка винаги "посяга" да  вземе  нещо, което  въобще не е нейно и което най накрая, ще остави на Земята .
Такива ми ти работи! 
 
   
  