
Ужасно обслужване в Ауто Италия
Отново подхващам темата за официалния сервиз на любимата ни марка. Не знам вече колко години станаха, от както Ауто Италия взе представителството, но качеството на обслужване не само, че не се подобрява, а се влошава. Причината изглежда е само една и тя е липсата на заинтересованост, а защо не и желание да се поставиш на мястото на клиента. Ами при пазарен дял при новите автомобили под 4% клиента трябва да е цар в Ауто Италия, но не би.
Ето и конкретният случай.
На 4 Юли 2012г. отивам при тях с възлагателно писмо за отстраняване на щета. Става дума за капак на багажник и задна броня.


Бях посрещнат от изключително любезният и внимателен приемчик Валери Войнов. Разбрахме се за да не правим напразен престой на колата в сервиз да я закарам в Понеделник 9.07.2012г. преди началото на работния ден, за да може направо да се започне. Автомобилът бе приет отново от Валери Войнов с нужното внимание и загриженост, и обещанието да се чуем в Петък 13.07.2012г. когато ще има яснота до къде е ремонта. С това хубавите неща приключват и се почва жестокото чакане. В Петък обаждане нямаше и аз се обадих във Вторник 17.07.2012г. Каза ми се, че вторият оглед е минал и имам за смяна основа на бронята. Детайлът е поръчан и като дойде колата се сглобява и ми се предава. Бронята и капака били подготвени за боядисване. Новият срок беше отново Петък 20.07.2012г. Пак никакво обаждане и пак аз звъня на 24.07.2012г. Отново ми се казва "Чакаме основата за бронята и само тя ни спъва да сглобим. В Петък колата ще е при вас.". Аз вече губя търпение и в Четвъртък 26.07.2012г. звъня пак за да се уверя, че за уикенда ще имам кола. Да ама не. Казва ми се "За съжаление ще остане за другата седмица, защото частта не дойде". До тук 3 пълни работни седмици и преминаване в 4-та за една нищожна щета. Търпението ми е напълно изчерпано и съм склонен да си взема колата с частите в багажника. Въпросната основа за броня я има в абсолютно всеки електронен магазин предлагащ едро габаритни резервни части.
