 |
|
Дата и час: Съб Сеп 27, 2025 8:33 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
phoenix
|
 Фиат ТЕМПРА или МАРЕА
Колеги итдавна ми се върти една идея в главата.
Понеже исках да сменя Темпрата с Мареа, ще ми е интересно какво мислите и вие, понеже аз нещо взех да се разубеждавам......на Копринка седнах в едно Браво, и честно казано нещо не останах очарован от комфорта в колата, а то бравото, е също като брава и мареа, та вие какво мислите....(например на Темпрата има един много удобен подлакътник на шофьорската седалка, дето новите го нямат, е Мареата го има ама май е неизползваем понеже е много назад, освен това седалките май са по комфортни на Темпрата, освен това видимоста или по точно усещането за простор в колата е много по добро при темпрата. Говоря за това че колата е по просторна отвътре, и освен това има по добра видимост на пътната обстановка, или поне аз така си мисля, в Мареата си някак по-легнал)
Освен това и моторния отсек е малко претрупан и изпулнен с електроника, която недай си боже нещо да се прецака.......
а на Темпрата мотора е доста изчистен, лесен за поддръжка и ремонт, освен това не се налага компютърен тест за всичко което светне по таблото, така де един вид по-просто, по-надеждно, по-малко се разваля и по-лесно се ремонтира
Недостатъка на Темпрата е че е по-стара кола, и малко купето не е добре шумоизолирано....освен това е с остаряла визия, понеже Мареата по-ме кефи как изглежда. Също така темпрата е доста по дървена вътре, в смисъл че ако можех да си сменя таблото с такова от мареа щеше да е супер, говоря за това как изглежда таблото, не че то не може хем тъй хем иначе....
еми кажете вие какво мислите
|
Пет Юни 09, 2006 7:55 pm |
|
 |
Esper
|
E, какво има тук за мислене? Нямам впечатления от мареа но сигурно е с поне 6-7 години по-млада. Ако имам излишен бюджет, аз бих се упгрейднал веднага :mrgreen:
За електрониката си прав, аз също не си падам по нея. Не по принцип, в автомобила имам предвид.
Обаче в по-новите модели просто нямаш алтернатива, особено ако е бензин.
Естествено колата на старо винаги си е руска рулетка, на твоята поне си знаеш проблемите и момента с изненадата е по-малък. Този риск обаче е нещо които ти трябва да си прецениш.
Успех в начинанието 
|
Пет Юни 09, 2006 9:50 pm |
|
 |
Ferrari
|
Аз ежеденевно сравнявам Типо(салона е като на Темпра) и Браво(салона е като на Мареа). Няма да си крива душата. Новия модел е за да смени стария. Страхотно поведние на пътя, удобна за управлением, в пъти по-безшумна, добра динамика (и двете коли са 1.6). Задната седалка е малко по-широка. По-голям багажник.
|
Пет Юни 09, 2006 10:35 pm |
|
 |
phoenix
|
честно да ви кажа, мисълта ми някак си ме отвява на ЛАНЧИА ДЕДРА от по-последните години, същия мотор , същото окачване, дори малко по комфортна вътре. Брат ми има ДЕДРА и е абсолютно същата кола, сменяме заедно спирачки, кормилни накрайници, носачи, всичко е същото. а и колата ми се струва по-комфортна и широка отвътре сравнена с Мареата
Незнам лично мнение, но все пак по-скоро искам да се навия да харесам по-новата кола, но засега ....нещо куца
|
Пет Юни 09, 2006 10:57 pm |
|
 |
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
За това че се чувстваш легнал в колата, може би седалката е била спусната до долу и за това...
иначе моят вот е за Мареа!
Относно комфорта смятам че седалките на Мареата ще ти дойдат по-комфортни ;) просто се заседи малко и ще усетиш че не се изморяваш по никакъв начин на по-дълъг път. А мястото отзад наистина е много широко. (аз преди да взема Брава-та имах чувството че е много малка, но като седнах наистина не можах да повярвам колко е широко отзад...)
А виж... за компютърната диагностика си прав  ето това е недостатък. Но пък ако си се грижиш добре, няма да ти се налага да ходиш на тестове ;)
...А не разбрах само че... ти на каква си се хвърлил? на Мареа или Маренго (Мареа Weekend)?
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Съб Юни 10, 2006 8:58 am |
|
 |
everton
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm Мнения: 371 Местоположение: Пловдив
|
като влезнем в европа може да мислим всички за абгрейд. ако темпъра ти е в добро състояние ИЧ недей го сменяй - старо ама златно. ако е за едната угодия да си похарчиш мангизите за нещо по - ново, по добре ще е да изчакаш до другата година.
_________________ UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

|
Съб Юни 10, 2006 1:17 pm |
|
 |
phoenix
|
моята половинка (също шофьор) не си пада по комбитата, по-скоро по колите тип лимузина(сравнителната таблица е лимузина, джип по голям и груб, следва танк, и космически кораб ), така че по-скоро седан. Много ме кефи нейния критерий, така че така че другата кола би трябвало да е голяма и ръбата, затова някак си по скоро Дедра, Новата Крома е много яка, но засега е само комби :cry:
А Темпрата е наистина златна кола, комфорт, лесна за поддръжка, евтини части, не е бъкана с елекроника, голяма и ръбата, много ни кефи
|
Съб Юни 10, 2006 1:23 pm |
|
 |
Ferrari
|
phoenix написа: моята половинка (също шофьор) не си пада по комбитата, по-скоро по колите тип лимузина(сравнителната таблица е лимузина, джип по голям и груб, следва танк, и космически кораб ), така че по-скоро седан. Много ме кефи нейния критерий, така че така че другата кола би трябвало да е голяма и ръбата, затова някак си по скоро Дедра, Новата Крома е много яка, но засега е само комби :cry: А Темпрата е наистина златна кола, комфорт, лесна за поддръжка, евтини части, не е бъкана с елекроника, голяма и ръбата, много ни кефи
Дедра е 100% базирана на Типо/Темпра. Няма да усетиш разлика нито в поведението и на пътя, нито в размерите и. Клас лимузина при италианците са:
1. FIAT Croma
2. LANCIA Thema
3. ALFA ROMEO 164
По-скъпите варианти са:
1. FIAT Marea
2. LANCIA Kappa
3. ALFA ROMEO 156
4. ALFA ROMEO 166
|
Съб Юни 10, 2006 1:44 pm |
|
 |
phoenix
|
само да попитам и новите дизелаци ли са така тъпкани с електроника както бензинките, понеже в бравото нямаше място къде да бръкнеш под какпака(новото пунто беше по подредено), все пак дизела е по прост мотор.
|
Съб Юни 10, 2006 3:32 pm |
|
 |
Ferrari
|
phoenix написа: само да попитам и новите дизелаци ли са така тъпкани с електроника както бензинките, понеже в бравото нямаше място къде да бръкнеш под какпака(новото пунто беше по подредено), все пак дизела е по прост мотор.
Common-rail дизелите използват почти същата идея като при бензиновия инжекцион. Не бива да те плаши електронното управление на двигателите. Това е бъдещето.
|
Съб Юни 10, 2006 3:44 pm |
|
 |
phoenix
|
аз това го знам, вапроса е че съвсем скоро ако нещо се прецака по колата само на компютъризиран сервиз ще могат да помогнат :x , Аз имам един познат дето си купи едно пежо 307 и три пъти тръгва за софия нито веднъж не стига заради компютъра , при това като реши компа спира колата и радио не можеш да слушаш дори докато чакаш пътна помощ.....а колата му ебеше гаранционна, и накрая го продаде....а и не говоря за Common-rail който е според мен едно от най-умните неща измисляни за двигателя....и което се ползва в повечето автомобили
|
Съб Юни 10, 2006 4:36 pm |
|
 |
phoenix
|
Последна промяна phoenix на Съб Юни 10, 2006 4:41 pm, променена общо 1 път
|
Съб Юни 10, 2006 4:39 pm |
|
 |
phoenix
|
на новия автомобил скоро всеки хакер ще може да бъгва програмата дето го управлява  :):):) сигурно и вируси за новите коли ще напишат компютърджиите........сещам се за онзи филм Разрушител 2000 :mrgreen:
|
Съб Юни 10, 2006 4:40 pm |
|
 |
156 m-jet
|
Темпра колега е твойто решение, тя е 3 пъти по евтина от една Мареа, и толкова пъти по лесна За подръжка...
|
Съб Юни 10, 2006 7:37 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |