Моята е от Италия.
Плюсовете са, че там сняг и ледове няма, респективно няма и химии по пътищата, респективно и много по малко изгнили автомобили, както често се случва при колите от север [Германия, Франция и по нагоре].
Лошото на италианските е, че самите италианци смятат поддръжката на автомобила за мръсна дума, разбирай смяна на масла, ремъци, консумативи. За тях просто не съществуват такива упражнения.
И отделно, че карат, като болни от рак, разбирай ... колкото може да върви. Имам лични впечатления от Италия, бил съм там и мисля, че имам поглед.
Аз лично предпочитам "италианка" след добър оглед. Имам три коли от там и от всички съм доволен.
Цената е за газов инжекцион, а не за обикновена газова уредба. Обикновената е наполовина, но има известни условности при монтажа, които за мен са неприемливи. Компромиси не бих правил, искам да ми е комфортно.
Не съм карал с такава газова уредба, другите ми коли са моноинжекции. С обикновени газови уредби, Lovato.
Едната гори 8/100 газ, като не я жаля въобще [1.6 моноинжекция], а другата 6/100 газ, но тя си малката въшка на жена ми, Punto 1.1, 55 коня.
Това извънградско.
Газовия инжекцион [съм чувал че] дава още по нисък и постоянен разход, така че при всички случаи е плюс.
Бутилки всякакви има, те са си стандартните бутилки. Големи, малки, на мястото на резервната гума ... въпрос на личен избор.
Аз и двете коли с газ съм оборудвал с 30 литрови бутилки.
Относно возията нямам забележки, относно това дали е просторно ... не знам ... мога само да кажа, че в по просторна кола от този клас не съм се возил. А съм карал много и най-различни автомобили.
Тук всичко е на мястото си.
Частите са си части.
За италианските автомобили има два мита.
Че са много чупливи и че частите им са без пари.
И двете не са верни. Нито се чупи повече от автомобилите от същия клас, нито пък цените на частите са много евтини.
Купувам си само маркови части, не са евтини, но пък забравям кога съм ги сменял. И малко по скъпото излиза по евтино.
Относно козметичните дефекти виж какво имам предвид, мисля, че не се лъжа:
Обърни внимание как се пречупва отражението, което показва нарушена форма, натиснато.
Не е болка за умиране, но е предостатъчен повод за сериозен коментар на цената.