|
|
|
|
Дата и час: Чет Май 16, 2024 5:07 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Литература регата, ритмо.
Автор |
Съобщение |
Odin
Регистриран на: Чет Ное 02, 2006 4:32 pm Мнения: 4 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Литература регата, ритмо.
Здравейте,
от известно време търся всякаква техническа литература за ритмо и регата.
Конкретно ми трябва за 1.6 мотор двувалка 85 и 100.
Ако можете да помогнете ще съм благодарен.
|
Съб Апр 04, 2009 5:37 pm |
|
|
Backo
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Мар 06, 2006 10:51 pm Мнения: 29 Местоположение: Габрово
|
Дай меил ;)
_________________ Tempra 2.0 i.e. 159A6.046
|
Нед Апр 05, 2009 12:45 pm |
|
|
Odin
Регистриран на: Чет Ное 02, 2006 4:32 pm Мнения: 4 Местоположение: София 09 Лозенец
|
|
Нед Апр 05, 2009 12:53 pm |
|
|
Backo
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Мар 06, 2006 10:51 pm Мнения: 29 Местоположение: Габрово
|
done
_________________ Tempra 2.0 i.e. 159A6.046
|
Сря Апр 08, 2009 8:40 am |
|
|
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Много се бутах навремето с мотора от Регата 100. Имах Типо 1.6 с двата вала. Единствената разлика е, че мотора е с катализатор и това му е намалило мощността на 90к.с. Мога много да помогна за този мотор.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Апр 08, 2009 10:46 am |
|
|
Odin
Регистриран на: Чет Ное 02, 2006 4:32 pm Мнения: 4 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Благодаря.
Само един въпрос. С какво се отварят тия фаилове .djvu ?
Всъщност идеята е да се мушне мотор от regata 100 в стара задномоторна шкода.
Проблем обаче има със запалването. На този мотор запалването е с диджиплекс. който не мога да ползвам защото слагам шкодовия маховик. Още повече дистрибуторът оригинално се намира на разпределетелния вал. В шкодата няма място. Т.е. делкото трябва да слезе долу - на блока. Имам делко от Типо 1.4 което си е с комутаторче на него. Проблема е че не знам как трябва да влезе това делко за да запали мотора.
Втория приблем е да видя от някъде как е направено оригинално захващането на алтернатора.
И други такива.
Отново благодаря за помощта.
|
Сря Апр 08, 2009 6:08 pm |
|
|
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Регата 100 не е с Дигиплекс. Би трябвало да е със GM SPI инжекция и датчика за оборотите да е в делкото.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Апр 08, 2009 8:37 pm |
|
|
Odin
Регистриран на: Чет Ное 02, 2006 4:32 pm Мнения: 4 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Моя мотор е с карбуратор, два вала и дистрибутор горе на разпред. вал.
|
Сря Апр 08, 2009 10:16 pm |
|
|
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Odin написа: Моя мотор е с карбуратор, два вала и дистрибутор горе на разпред. вал.
Regata 100s. Мислех, че става дума за 100i.e.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Апр 08, 2009 11:41 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|
|